ZAWIADOMIENIE GK.6220.14.2017
Zgodnie z art. 61 § 4 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2017 r. poz. 1405) zawiadamiam, że 28 września 2017 r. na wniosek „Pruszyński” Sp. z o.o. zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy 0,88 MW na działkach 149/2, 152/10, 152/8, 153/2, 153/3 i 157/3 w miejscowości Sokołów w gminie Michałowice.
W związku z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego informuję, że w terminie 14 dni od dnia otrzymania zawiadomienia, strony mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia oraz składać wnioski i dowody dotyczące inwestycji.
Z aktami sprawy można się zapoznać w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Michałowice przy ul. Aleja Powstańców Warszawy 1 w Regułach (pok. 106), w dniach:
- Poniedziałek 9:00 – 17:00
- Wtorek-Piątek 8:00 – 16:00
Jednocześnie informuję, że stosownie do art. 41 Kodeksu postępowania administracyjnego w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu, w tym adresu elektronicznego; w razie zaniedbania ww. obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Publiczne ogłoszenie niniejszego zawiadomienia nastąpiło dnia 06 października 2017 r.
Data ostatniej modyfikacji: 21.10.2017
Wyświetleń: 27
Ostatnio zmodyfikował: Administrator