SAiK 110.4.2017
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Nr. SAiK 110.4.2017 z dnia 04 października 2017 r
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Michałowice ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej Gminy Michałowice Reguły, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1; 05-816 Michałowice
1.Stanowisko pracy: podinspektor w sekcji świadczeń rodzinnych – ½ etatu
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.
2. Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) Wymagania formalne, potwierdzone odpowiednimi dokumentami:
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
- Wykształcenie średnie.
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na przedmiotowym stanowisku.
- Nieposzlakowana opinia.
2) Wymagania merytoryczne oraz umiejętności i predyspozycje, które będą / mogą być weryfikowane podczas postępowania rekrutacyjnego:
- Wiedza z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego.
- Wiedza z zakresu ustawy o świadczeniach rodzinnych i alimentacyjnych.
- Biegła znajomość obsługi komputera MS. Office (środowisko Windows, Excel).
3. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- Doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej w jednostkach samorządu terytorialnego stopnia gminnego w szczególności w ośrodku pomocy społecznej.
- Wiedza z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego.
- Wiedza z zakresu ustawy o świadczeniach rodzinnych i alimentacyjnych.
- Biegła znajomość obsługi komputera MS. Office (środowisko Windows, Excel).
- Umiejętność organizacji pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole.
- Obowiązkowość, kreatywność, dyspozycyjność, samodzielność.
4. Zadania wykonywane na stanowisku:
- Prowadzenie postępowań w sprawach świadczeń rodzinnych w szczególności świadczenia pielęgnacyjnego, specjalnego zasiłku opiekuńczego oraz zasiłku dla opiekunów w tym:
1) rozpatrywanie wniosków,
2) przygotowanie decyzji administracyjnych,
3) przygotowanie stosownych pism i zaświadczeń,
4) sporządzanie list wypłat w tym przygotowanie i wysyłanie plików wypłat przekazowych,
5) prowadzenie rejestru spraw,
6) współpraca przy sprawozdawczości,
- Prowadzenie postępowań z zakresu dodatków mieszkaniowych i dodatku energetycznego w tym:
1) przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków,
2) przygotowanie decyzji administracyjnych,
3) sporządzanie list wypłat i przygotowanie przekazów,
4) prowadzenie rejestru spraw,
5) sporządzanie sprawozdawczości
- Kompletowanie i prowadzenie niezbędnej dokumentacji,
- Obsługa programów dziedzinowych z zakresu prac sekcji,
- Wydawanie i przyjmowanie wniosków z zakresu działalności sekcji,
- Udzielanie informacji z zakresu wykonywanych czynności i spraw realizowanych w sekcji,
- W razie konieczności prowadzenie postępowań z zakresu innych zadań sekcji,
- Inne czynności wynikające z pełnionych zastępstw oraz zlecone przez przełożonego.
5. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie;
3) curriculum vitae (życiorys);
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
5) kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje;
6) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie;
7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz o zdolności do czynności prawnych. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego wg wzoru.
Nie przedłożenie dokumentów określonych w pkt 1-7, powoduje odrzucenie oferty.
6. Zatrudnienie planowane;
Przewidywane zatrudnienie, umowa o pracę na czas określony w wymiarze ½ etatu, w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas określony.
Miejsce pracy: Praca w budynku dostosowanym do poruszania się osób niepełnosprawnych z dysfunkcją kończyn dolnych. Stanowisko pracy: Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze w pomieszczeniach stałej pracy, oświetlonej światłem naturalnym i sztucznym z wentylacją grawitacyjną, oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynków.
7. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Michałowice, Reguły, ul Aleja Powstańców Warszawy 1; 05-816 Michałowice, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora” do dnia 16 października 2017 r., godz.12.00 (decyduje data faktycznego wpływu do Ośrodka).
8. Dodatkowe informacje:
- aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Regułach, w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Michałowice ( www.bip.michalowice.pl);
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego, zostaną odesłane pocztą, bądź istnieje możliwość osobistego odbioru dokumentów w Ośrodku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922).
Reguły, 04 października 2017r.
Kierownik GOPS
Iwona Radzimirska
Załączniki
Data ostatniej modyfikacji: 17.10.2017
Wyświetleń: 25
Ostatnio zmodyfikował: Administrator