Urząd Gminy Michałowice
pow. pruszkowski woj. mazowieckie

Podstrona archiwalna.
04.10.2017 10:26

SAiK 110.4.2017

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Nr. SAiK 110.4.2017 z dnia 04 października 2017 r

 

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Michałowice ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej Gminy Michałowice Reguły, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1; 05-816 Michałowice

 

1.Stanowisko pracy: podinspektor w sekcji świadczeń rodzinnych – ½ etatu

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.

 

2. Niezbędne wymagania od kandydatów:

1) Wymagania  formalne, potwierdzone odpowiednimi dokumentami:

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
  3. Wykształcenie średnie.
  4. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na przedmiotowym stanowisku.
  6. Nieposzlakowana opinia.

2) Wymagania merytoryczne oraz umiejętności i predyspozycje, które będą / mogą być weryfikowane podczas postępowania rekrutacyjnego:

  1. Wiedza z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego.
  2. Wiedza z zakresu ustawy o świadczeniach rodzinnych i alimentacyjnych.
  3. Biegła znajomość obsługi komputera MS. Office (środowisko Windows, Excel).

 

 3. Dodatkowe wymagania od kandydatów:

  1. Doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej w jednostkach samorządu terytorialnego stopnia gminnego w szczególności w ośrodku pomocy społecznej.
  2. Wiedza z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego.
  3. Wiedza z zakresu ustawy o świadczeniach rodzinnych i alimentacyjnych.
  4. Biegła znajomość obsługi komputera MS. Office (środowisko Windows, Excel).
  5. Umiejętność organizacji pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole.
  6. Obowiązkowość, kreatywność, dyspozycyjność, samodzielność.

 

4. Zadania wykonywane na stanowisku:

  1. Prowadzenie postępowań w sprawach świadczeń rodzinnych w szczególności świadczenia pielęgnacyjnego, specjalnego zasiłku opiekuńczego oraz zasiłku dla opiekunów w tym:

1)  rozpatrywanie wniosków,

2)  przygotowanie decyzji administracyjnych,

3)  przygotowanie stosownych pism i zaświadczeń,

4)  sporządzanie list wypłat w tym przygotowanie i wysyłanie plików wypłat przekazowych,

5)  prowadzenie rejestru spraw,

6)  współpraca przy sprawozdawczości,

  1. Prowadzenie postępowań z zakresu dodatków mieszkaniowych i dodatku energetycznego w tym:

1)  przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków,

2)  przygotowanie decyzji administracyjnych,

3)  sporządzanie list wypłat i przygotowanie przekazów,

4)  prowadzenie rejestru spraw,

5)  sporządzanie sprawozdawczości

  1. Kompletowanie i prowadzenie niezbędnej dokumentacji,
  2. Obsługa programów dziedzinowych z zakresu prac sekcji,
  3. Wydawanie i przyjmowanie wniosków z zakresu  działalności sekcji,
  4. Udzielanie informacji z zakresu wykonywanych czynności i spraw realizowanych w sekcji,
  5. W razie konieczności prowadzenie postępowań z zakresu innych zadań sekcji,
  6. Inne czynności wynikające z pełnionych zastępstw oraz zlecone przez przełożonego.

 

 

5. Wymagane dokumenty:

1)  list motywacyjny;

2)  kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie;

3)  curriculum vitae  (życiorys);

4)  kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;

5)  kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje;

6)  kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie;

7)  oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz o zdolności do czynności prawnych. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego wg wzoru.

 

Nie przedłożenie dokumentów określonych w pkt 1-7, powoduje odrzucenie oferty.

 

6. Zatrudnienie planowane;

Przewidywane zatrudnienie, umowa o pracę na czas określony w wymiarze ½ etatu, w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością  zawarcia kolejnej umowy na czas określony.

Miejsce pracy: Praca w budynku dostosowanym  do poruszania się osób niepełnosprawnych z dysfunkcją kończyn dolnych. Stanowisko pracy: Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze w pomieszczeniach stałej pracy, oświetlonej światłem naturalnym i sztucznym z wentylacją grawitacyjną, oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynków.

 

7. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Michałowice, Reguły, ul Aleja Powstańców Warszawy 1; 05-816 Michałowice, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora” do dnia 16 października 2017 r., godz.12.00 (decyduje data faktycznego wpływu do Ośrodka).

 

8. Dodatkowe informacje:

- aplikacje, które wpłyną do Ośrodka  po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;

- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;

- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Regułach, w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Michałowice  ( www.bip.michalowice.pl);

- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego, zostaną odesłane pocztą, bądź istnieje możliwość osobistego odbioru dokumentów w Ośrodku.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r.  poz. 922).

 

                                                                                                                     

Reguły, 04 października 2017r.

Kierownik GOPS   

Iwona Radzimirska  

Załączniki

Data publikacji: 04.10.2017 10:26
Data ostatniej modyfikacji: 17.10.2017
Wyświetleń: 25
Opublikował: Jakub Sarnecki
Ostatnio zmodyfikował: Administrator

Podstrona archiwalna.