Urząd Gminy Michałowice
pow. pruszkowski woj. mazowieckie

Podstrona archiwalna.
12.06.2014 09:57

ZP.2712.38.2014

87
Przebudowa ul. Jasnej w Opaczy-Kolonii
Termin składania ofert: 30.06.2014 godzina: 10:00

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy ul. Jasnej w Opaczy-Kolonii o długości 240 mb, w tym: - roboty drogowe: rozebranie 712 m2 nawierzchni z destruktu asfaltowego, wykonanie 970 m2 nawierzchni z kostki bet. gr. 8 cm, 500 mb krawężników na ławie betonowej, 203 mb obrzeży, 300 mb ścieków ulicznych z kostki bet., instalacja 15 szt. znaków drogowych na 13 szt. słupków stalowych, 7 m2 oznakowania poziomego, instalacja 12 szt. kocich oczu, 25 szt. regulacji wysokościowej studzienek i zaworów, 190 m 2 utwardzonego pobocza z tłucznia, 55 m3 złoża chłonnego w poboczu - roboty odwodnieniowe: wykonanie 95 mb rurociągu z rur PVC DN 250, 140 mb rurociągu z rur PVC DN 200, 1 szt. studni żelbetowej DN 1500, 2 szt. studni z tworzywa DN 1000, 4 szt. wpustów deszczowych DN 500 W zakres prac wchodzi również wymiana 1 szt. zasuwy wodociągowej na przyłączu domowym, 1 szt. skrzynki wodociągowej oraz 1 szt. hydrantu podziemnego. UWAGA! 1) Przed złożeniem oferty zaleca się Wykonawcy dokonać wizji w terenie w celu zapoznania się ze stanem istniejącym przyszłej budowy. 2) Wszystkie materiały, pochodzące z rozbiórek oraz nadmiar gruntu Wykonawca winien zagospodarować we własnym zakresie, poza terenem Gminy Michałowice. 3) Ilekroć w niniejszej treści SIWZ w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: lub równoważne. 4) Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę równoważną, jest wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu na piśmie, że proponowany przez niego produkt lub materiał nie jest gorszej jakości lub nie ma gorszych właściwości niż wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonać pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego przez siebie. Porównania należy dokonać w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania określony został w: - STWiORB: załącznik nr A - dokumentacji projektowej: załącznik nr B Wykonawca zobowiązany jest: a) zapewnić bezpieczną organizację prac, b) zabezpieczyć teren budowy w sposób uniemożliwiający wejście na teren budowy osób postronnych przez całą dobę, c) bezwzględnie stosować się do treści wszystkich uzgodnień wydanych przez osoby upoważnione przez Zamawiającego, d) zapewnić ciągły nadzór całodobowy nad oznakowaniem drogowym i wprowadzonymi zmianami w organizacji ruchu, e) nadmiar gruntu należy zutylizować we własnym zakresie. Utylizacji należy poddać również inne materiały pochodzące z rozbiórek. We własnym zakresie należy również zabezpieczyć sobie miejsce na czasową zwałkę gruntu. Koszty powyższych prac należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym, f) uwzględnić w wynagrodzeniu koszty ewentualnego obniżania zwierciadła wody, koszty urządzenia i utrzymania zaplecza budowy, koszty uzgodnień, odbiorów, badań, wyłączeń sieci i przyłączy w celu wykonania zamówienia, koszty obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, koszty ewentualnej instalacji kładek i pomostów dojazdowych do posesji przylegających do placu budowy oraz przygotowania dokumentacji powykonawczej, g) wykonać na swój koszt schematy lub rysunki robocze, warsztatowe jeśli uzna to za konieczne dla wykonania robót lub ich części, h) materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi określone w Ustawie z dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.)..Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy ul. Jasnej w Opaczy-Kolonii o długości 240 mb, w tym: - roboty drogowe: rozebranie 712 m2 nawierzchni z destruktu asfaltowego, wykonanie 970 m2 nawierzchni z kostki bet. gr. 8 cm, 500 mb krawężników na ławie betonowej, 203 mb obrzeży, 300 mb ścieków ulicznych z kostki bet., instalacja 15 szt. znaków drogowych na 13 szt. słupków stalowych, 7 m2 oznakowania poziomego, instalacja 12 szt. kocich oczu, 25 szt. regulacji wysokościowej studzienek i zaworów, 190 m 2 utwardzonego pobocza z tłucznia, 55 m3 złoża chłonnego w poboczu - roboty odwodnieniowe: wykonanie 95 mb rurociągu z rur PVC DN 250, 140 mb rurociągu z rur PVC DN 200, 1 szt. studni żelbetowej DN 1500, 2 szt. studni z tworzywa DN 1000, 4 szt. wpustów deszczowych DN 500 W zakres prac wchodzi również wymiana 1 szt. zasuwy wodociągowej na przyłączu domowym, 1 szt. skrzynki wodociągowej oraz 1 szt. hydrantu podziemnego. UWAGA! 1) Przed złożeniem oferty zaleca się Wykonawcy dokonać wizji w terenie w celu zapoznania się ze stanem istniejącym przyszłej budowy. 2) Wszystkie materiały, pochodzące z rozbiórek oraz nadmiar gruntu Wykonawca winien zagospodarować we własnym zakresie, poza terenem Gminy Michałowice. 3) Ilekroć w niniejszej treści SIWZ w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: lub równoważne. 4) Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę równoważną, jest wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu na piśmie, że proponowany przez niego produkt lub materiał nie jest gorszej jakości lub nie ma gorszych właściwości niż wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonać pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego przez siebie. Porównania należy dokonać w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania określony został w: - STWiORB: załącznik nr A - dokumentacji projektowej: załącznik nr B Wykonawca zobowiązany jest: a) zapewnić bezpieczną organizację prac, b) zabezpieczyć teren budowy w sposób uniemożliwiający wejście na teren budowy osób postronnych przez całą dobę, c) bezwzględnie stosować się do treści wszystkich uzgodnień wydanych przez osoby upoważnione przez Zamawiającego, d) zapewnić ciągły nadzór całodobowy nad oznakowaniem drogowym i wprowadzonymi zmianami w organizacji ruchu, e) nadmiar gruntu należy zutylizować we własnym zakresie. Utylizacji należy poddać również inne materiały pochodzące z rozbiórek. We własnym zakresie należy również zabezpieczyć sobie miejsce na czasową zwałkę gruntu. Koszty powyższych prac należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym, f) uwzględnić w wynagrodzeniu koszty ewentualnego obniżania zwierciadła wody, koszty urządzenia i utrzymania zaplecza budowy, koszty uzgodnień, odbiorów, badań, wyłączeń sieci i przyłączy w celu wykonania zamówienia, koszty obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, koszty ewentualnej instalacji kładek i pomostów dojazdowych do posesji przylegających do placu budowy oraz przygotowania dokumentacji powykonawczej, g) wykonać na swój koszt schematy lub rysunki robocze, warsztatowe jeśli uzna to za konieczne dla wykonania robót lub ich części, h) materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi określone w Ustawie z dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.)..Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy ul. Jasnej w Opaczy-Kolonii o długości 240 mb, w tym: - roboty drogowe: rozebranie 712 m2 nawierzchni z destruktu asfaltowego, wykonanie 970 m2 nawierzchni z kostki bet. gr. 8 cm, 500 mb krawężników na ławie betonowej, 203 mb obrzeży, 300 mb ścieków ulicznych z kostki bet., instalacja 15 szt. znaków drogowych na 13 szt. słupków stalowych, 7 m2 oznakowania poziomego, instalacja 12 szt. kocich oczu, 25 szt. regulacji wysokościowej studzienek i zaworów, 190 m 2 utwardzonego pobocza z tłucznia, 55 m3 złoża chłonnego w poboczu - roboty odwodnieniowe: wykonanie 95 mb rurociągu z rur PVC DN 250, 140 mb rurociągu z rur PVC DN 200, 1 szt. studni żelbetowej DN 1500, 2 szt. studni z tworzywa DN 1000, 4 szt. wpustów deszczowych DN 500 W zakres prac wchodzi również wymiana 1 szt. zasuwy wodociągowej na przyłączu domowym, 1 szt. skrzynki wodociągowej oraz 1 szt. hydrantu podziemnego. UWAGA! 1) Przed złożeniem oferty zaleca się Wykonawcy dokonać wizji w terenie w celu zapoznania się ze stanem istniejącym przyszłej budowy. 2) Wszystkie materiały, pochodzące z rozbiórek oraz nadmiar gruntu Wykonawca winien zagospodarować we własnym zakresie, poza terenem Gminy Michałowice. 3) Ilekroć w niniejszej treści SIWZ w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: lub równoważne. 4) Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę równoważną, jest wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu na piśmie, że proponowany przez niego produkt lub materiał nie jest gorszej jakości lub nie ma gorszych właściwości niż wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonać pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego przez siebie. Porównania należy dokonać w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania określony został w: - STWiORB: załącznik nr A - dokumentacji projektowej: załącznik nr B Wykonawca zobowiązany jest: a) zapewnić bezpieczną organizację prac, b) zabezpieczyć teren budowy w sposób uniemożliwiający wejście na teren budowy osób postronnych przez całą dobę, c) bezwzględnie stosować się do treści wszystkich uzgodnień wydanych przez osoby upoważnione przez Zamawiającego, d) zapewnić ciągły nadzór całodobowy nad oznakowaniem drogowym i wprowadzonymi zmianami w organizacji ruchu, e) nadmiar gruntu należy zutylizować we własnym zakresie. Utylizacji należy poddać również inne materiały pochodzące z rozbiórek. We własnym zakresie należy również zabezpieczyć sobie miejsce na czasową zwałkę gruntu. Koszty powyższych prac należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym, f) uwzględnić w wynagrodzeniu koszty ewentualnego obniżania zwierciadła wody, koszty urządzenia i utrzymania zaplecza budowy, koszty uzgodnień, odbiorów, badań, wyłączeń sieci i przyłączy w celu wykonania zamówienia, koszty obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, koszty ewentualnej instalacji kładek i pomostów dojazdowych do posesji przylegających do placu budowy oraz przygotowania dokumentacji powykonawczej, g) wykonać na swój koszt schematy lub rysunki robocze, warsztatowe jeśli uzna to za konieczne dla wykonania robót lub ich części, h) materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi określone w Ustawie z dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.)..

Załączniki

Data publikacji: 21.11.2019 09:07
Data ostatniej modyfikacji: 21.11.2019 09:10
Wyświetleń: 87
Autor: Karolina Borecka
Opublikował: Marcin Walichnowski
Ostatnio zmodyfikował: Administrator

Podstrona archiwalna.