Urząd Gminy Michałowice
pow. pruszkowski woj. mazowieckie
11.02.2025 14:04

SK.110.2.2025

OGŁOSZENIE O NABORZE

DYREKTOR GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ GMINY MICHAŁOWICE

ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

INSPEKTORA / STARSZEGO INSPEKTORA / SPECJALISTY/  DO SPRAW KADR  

  1. Wymiar pracy ½ etatu.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

 

  1. Niezbędne wymagania od kandydatów
  1. Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  2. Wykształcenie wyższe i minimum 3 lata stażu pracy lub wykształcenie średnie i minimum 5 lat stażu pracy,
  3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. Nieposzlakowana opinia,
  5. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na przedmiotowym stanowisku.
  7. Doświadczenie w realizacji zadań na wskazanym stanowisku w szczególności w jednostce samorządu terytorialnego.
  8. Znajomość przepisów z zakresu kodeksu pracy, samorządu terytorialnego i ustawy o pracownikach samorządowych, finansów publicznych, pomocy społecznej.
  9. Umiejętności: organizacji pracy własnej, analityczne, pracy w zespole, komunikatywność, otwartość na zmiany i poszerzanie wiedzy, wysoko kultura osobista.
  10. Kompetencje cyfrowe: - biegła obsługa komputera oraz oprogramowania komputerowego, arkusz kalkulacyjny, narzędzia do analizy danych, edytor tekstu, znajomość nomenklatury i przepisów związanych z dokumentami elektronicznymi i podpisami elektronicznymi oraz narzędzi związanych z ich obsługą.
  11. Zaangażowanie w wykonywaną pracę, samodzielność, rzetelność, obowiązkowość i dokładność, terminowość, odporność na stres i pracę pod presja czasu.

 

  1. Zadania wykonywane na stanowisku:
  1. Prowadzenie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy;
  2. Przygotowanie materiałów do przeprowadzenia okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników ośrodka;
  3. Przygotowanie projektów planu urlopów wypoczynkowych i nadzór nad ich realizacją;
  4. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników;
  5. Prowadzenie rejestru wyjść służbowych;
  6. Prowadzenie rejestru upoważnień dla pracowników;
  7. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy przy organizowaniu staży oraz innych instrumentach wspierania pracodawcy;
  8. Organizowanie służby przygotowawczej;
  9. Czynności związane z prowadzeniem rekrutacji pracowników;
  10. Prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem zawodowym pracowników;
  11. Zapewnienie właściwej realizacji spraw z zakresu BHP;
  12. Prowadzenie spraw pracowniczych wynikających z PPK;
  13. Prowadzenie spraw związanych z dobrowolnymi ubezpieczeniami pracowniczymi;
  14. Prowadzenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i spraw z zakresu działalności socjalnej ośrodka jako pracodawcy oraz zobowiązań i uprawnień wobec pracowników
  15. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym pracowników i osób fizycznych wykonujących zadania na podstawie umów cywilno-prawnych;
  16. Prowadzenie sprawozdawczości z zakresu realizowanych zadań.

 

4. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny odręcznie podpisany;
  2. kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie;
  3. curriculum vitae (życiorys) odręcznie podpisany;
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje;
  6. kserokopie świadectw pracy i zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
  7. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz o zdolności do czynności prawnych. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.”

Nieprzedłożenie dokumentów określonych w pkt 1-7, powoduje odrzucenie oferty.

 

Prosimy o przedstawienie oczekiwanego wynagrodzenia za pracę (brutto).

 

5. Zatrudnienie planowane

W wymiarze 1/2 etatu, umowa o pracę na czas określony z możliwością przekształcenia jej w umowę na czas nieokreślony

 

6.Warunki pracy:

  1. usytuowanie stanowiska pracy: na pierwszym piętrze w budynku wielopiętrowym ze schodami i z windą,
  2. praca przy komputerze w pomieszczeniach stałej pracy, oświetlonych światłem naturalnym i sztucznym, z wentylacją mechaniczną,
  3. stanowisko wymagające kontaktowania się z innymi stanowiskami.

 

7. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Michałowice, Reguły, ul Aleja Powstańców Warszawy 1; 05-816 Michałowice, w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko Inspektora/Starszego inspektora/Specjalisty/ do spraw kadr do dnia 21  lutego 2025 r., godz.11.00 (decyduje data faktycznego wpływu do Ośrodka).

 

8.Klauzula informacyjna

Administratorem danych osobowych pracowników i kandydatów do pracy jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Michałowice. Dane przetwarzane są w celu rekrutacji i zatrudnienia i ich podanie jest obowiązkowe w zakresie określonym przepisami prawa pracy, w szczególności przez Kodeks Pracy. Dane nie są przekazywane żadnym nieuprawnionym odbiorcom, ani też do państw trzecich. Odbiorcami danych mogą być jedynie osoby i podmioty upoważnione do przetwarzania danych oraz uprawnione na podstawie przepisów prawa organy publiczne. Dane są przechowywane przez czas określony w szczególnych przepisach prawa. Osobie której dane dotyczą, przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, prawo ich uzupełniania i obowiązek zgłaszania Administratorowi zmiany danych osobowych. Osoby, których dane dotyczą, mogą kontaktować się z wyznaczonym u Administratora Inspektorem ochrony danych we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem ich danych osobowych oraz mają obowiązek zgłaszać do Inspektora wszelkie incydenty i naruszenia dotyczące bezpieczeństwa danych osobowych, do których przetwarzania są upoważnione. Dane kontaktowe IOD: Piotr Glen, email:iodo.gops@michalowice.pl

Data publikacji: 11.02.2025 14:04
Data ostatniej modyfikacji: 11.02.2025 14:05
Wyświetleń: 45
Opublikował: Jakub Sarnecki
Ostatnio zmodyfikował: Jakub Sarnecki