Urząd Gminy Michałowice
pow. pruszkowski woj. mazowieckie
22.01.2025 10:58

SK.110.1.2025

OGŁOSZENIE O NABORZE

DYREKTOR GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ GMINY MICHAŁOWICE

ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

INSPEKTORA / STARSZEGO INSPEKTOR DO SPRAW PROJEKTÓW

  1. Wymiar pracy etat.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

 

  1. Niezbędne wymagania od kandydatów
  1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1282 z późn.zm.)1 , 1 w przypadku uznania spełnienia przesłanek art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1282 z późn.zm.),
  2. wykształcenie wyższe ekonomiczne i 3 lata stażu pracy lub wykształcenie średnie ekonomiczne i 5 lat stażu pracy,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na przedmiotowym stanowisku.

 

  1. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
  1. dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole.
  2. obowiązkowość, kreatywność, dyspozycyjność i samodzielność.
  3. biegła znajomość obsługi komputera MS. Office (środowisko Windows, Excel).
  4. znajomość Programów Resortowych Ministra Rodziny i Polityki Społecznej.
  5. doświadczenie w realizacji zadań ujętych na stanowisku w szczególności w jednostce samorządu terytorialnego.
  6. znajomość przepisów z zakresu samorządu terytorialnego, finansów publicznych, zamówień publicznych, pomocy społecznej.
  7. umiejętności: analityczne, pracy w zespole, komunikatywność, otwartość na zmiany i poszerzanie wiedzy, wysoka kultura osobista,
  8. znajomość nomenklatury i przepisów związanych z dokumentami elektronicznymi i podpisami elektronicznymi oraz narzędzi związanych z ich obsługą,
  9. zaangażowanie w wykonywaną pracę, dokładność, terminowość, odporność na stres i pracę pod presją czasu.

 

  1. Zadania wykonywane na stanowisku:
  1. realizacja zadań w zakresie pozyskiwania środków i koordynowania projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych;
  2. bieżące monitorowanie i informowanie o możliwościach uzyskania dofinansowania różnych działań i przedsięwzięć ze środków pomocowych w tym: ramach programów Unii Europejskiej;
  3. prowadzenie bazy realizowanych projektów i programów oraz pozyskanych środków;
  4. przygotowanie aplikacji dla wybranych projektów,
  5. przygotowanie niezbędnych dokumentów w celu prawidłowej absorpcji środków pomocowych;
  6. koordynacja i sprawozdawczość programów i projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych;
  7. koordynacja, aktualizacja i monitoring dokumentów o znaczeniu strategicznym i programowym;
  8. prowadzenie spraw związanych z aplikowaniem, zawieraniem czy zmianą umów o dofinansowanie projektów i realizowanych,
  9. współpraca z organizacjami pożytku publicznego,
  10. promowanie i rozpowszechnianie informacji na temat realizowanych zadań,
  11. realizowanie zadań w ramach zastępstwa na stanowisku ds. profilaktyki,
  12. podejmowanie działań na rzecz dostępności osób z niepełnosprawnością

 

5. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny odręcznie podpisany;
  2. kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie;
  3. curriculum vitae (życiorys) odręcznie podpisany;
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje;
  6. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie;
  7. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz o zdolności do czynności prawnych. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.”

Nieprzedłożenie dokumentów określonych w pkt 1-7, powoduje odrzucenie oferty.

Prosimy o przedstawienie oczekiwanego wynagrodzenia za pracę (brutto).

 

6. Zatrudnienie planowane

W wymiarze 1 etatu, umowa o pracę na czas określony z możliwością przekształcenia jej w umowę na czas nieokreślony

 

7.Warunki pracy:

  1. usytuowanie stanowiska pracy: na pierwszym piętrze w budynku wielopiętrowym ze schodami i z windą,
  2. praca przy komputerze w pomieszczeniach stałej pracy, oświetlonych światłem naturalnym i sztucznym, z wentylacją mechaniczną,
  3. stanowisko wymagające kontaktowania się z innymi stanowiskami.

 

8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Michałowice, Reguły, ul Aleja Powstańców Warszawy 1; 05-816 Michałowice, w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko starszego inspektora do spraw projektów do dnia 7 lutego 2025 r., godz.11.00 (decyduje data faktycznego wpływu do Ośrodka).

 

9.Klauzula informacyjna

Administratorem danych osobowych pracowników i kandydatów do pracy jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Michałowice. Dane przetwarzane są w celu rekrutacji i zatrudnienia i ich podanie jest obowiązkowe w zakresie określonym przepisami prawa pracy, w szczególności przez Kodeks Pracy. Dane nie są przekazywane żadnym nieuprawnionym odbiorcom, ani też do państw trzecich. Odbiorcami danych mogą być jedynie osoby i podmioty upoważnione do przetwarzania danych oraz uprawnione na podstawie przepisów prawa organy publiczne. Dane są przechowywane przez czas określony w szczególnych przepisach prawa. Osobie której dane dotyczą, przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, prawo ich uzupełniania i obowiązek zgłaszania Administratorowi zmiany danych osobowych. Osoby, których dane dotyczą, mogą kontaktować się z wyznaczonym u Administratora Inspektorem ochrony danych we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem ich danych osobowych oraz mają obowiązek zgłaszać do Inspektora wszelkie incydenty i naruszenia dotyczące bezpieczeństwa danych osobowych, do których przetwarzania są upoważnione. Dane kontaktowe IOD: Piotr Glen, email:iodo.gops@michalowice.pl

 

Data publikacji: 22.01.2025 10:58
Data ostatniej modyfikacji: 22.01.2025 11:05
Wyświetleń: 99
Opublikował: Jakub Sarnecki
Ostatnio zmodyfikował: Jakub Sarnecki