21.02.2024 11:35
        Zawiadomienie OŚ.6220.18.2023
                Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „Budowa zespołu usługowego nr 3 składającego się z budynku biurowo-administracyjnego, budynku służącego gromadzeniu danych, budynków technicznych oraz towarzyszących obiektów i urządzeń budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów miejscowości Reguły, gm. Michałowice na działce o nr ew. 385 i części działki o nr ew. 380, 381, 382, 383, 384, 386, 387, 390, 391, 392”. 
            
            
        
        
        
        Załączniki
		Data publikacji: 21.02.2024 11:49
Data ostatniej modyfikacji: 21.02.2024 11:49
Wyświetleń: 38
	Data ostatniej modyfikacji: 21.02.2024 11:49
Wyświetleń: 38
		Autor: Agnieszka Bazga
Opublikował: Agnieszka Bazga
Ostatnio zmodyfikował: Agnieszka Bazga
Opublikował: Agnieszka Bazga
Ostatnio zmodyfikował: Agnieszka Bazga
