14.11.2025 13:09
Zawiadomienie OŚ.6220.18.2023 z dnia 13.11.2025 r.
Zawiadomienie o przedłożeniu raportu oddziaływania na środowisko w sprawie o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowa zespołu usługowego nr 3 składającego się z budynku biurowo-administracyjnego, budynku służącego gromadzeniu danych, budynków technicznych oraz towarzyszących obiektów i urządzeń budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów miejscowości Reguły, gmina Michałowice na działce o nr ew. 385 i części działki o nr ew. 380, 381, 382, 383, 384, 386, 387, 390, 391, 392”
Załączniki
Data publikacji: 14.11.2025 13:09
Data ostatniej modyfikacji: 14.11.2025 13:09
Wyświetleń: 0
Data ostatniej modyfikacji: 14.11.2025 13:09
Wyświetleń: 0
Opublikował: Szymon Kubicki
Ostatnio zmodyfikował: Szymon Kubicki
Ostatnio zmodyfikował: Szymon Kubicki