30.09.2022 10:06
Zawiadomienie OŚ.6220.47.2021
Zawiadomienie dotyczące postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „budowie i eksploatacji zespołu magazynowo-usługowego wraz z przestrzeniami socjalno-administracyjnymi z tow. infrastrukturą, w tym zespołami parkingów na działkach ewidencyjnych nr 40/3, 41/2, 41/3, 41/4, 41/5, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 136/6, oraz na części działek nr ewid. 41/6, 41/7, 55, 57, 131/1, 132/2, 134/1 obręb Opacz Mała, gmina Michałowice” – wersja II, nie może być załatwione w terminie przewidzianym w art. 35 Kodeksu postępowania administracyjnego.
Załączniki
Data publikacji: 30.09.2022 10:06
Data ostatniej modyfikacji: 30.09.2022 10:09
Wyświetleń: 41
Data ostatniej modyfikacji: 30.09.2022 10:09
Wyświetleń: 41
Autor: Agnieszka Bazga
Opublikował: Agnieszka Bazga
Ostatnio zmodyfikował: Agnieszka Bazga
Opublikował: Agnieszka Bazga
Ostatnio zmodyfikował: Agnieszka Bazga