ZAWIADOMIENIE GK.6220.05.2018
Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 ze zm.), zawiadamiam, że 03 października 2018 r., na wniosek PDC Industrial Center 82 Sp. z o.o. zostało wszczęte postępowanie administracyjne, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia, polegającego na wykonaniu urządzenia wodnego tj. studni ujmującej wody podziemne z utworów czwartorzędowych w granicach działki 593/17 w Opaczy-Kolonii, na terenie gminy Michałowice.
W związku z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego informuję, że w terminie 14 dni od dnia otrzymania zawiadomienia, strony mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia oraz składać wnioski i dowody, dotyczące inwestycji.
Z aktami sprawy można się zapoznać w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Michałowice, przy ul. Alei Powstańców Warszawy 1, w Regułach
(pok. 106), w dniach:
- Poniedziałek 9:00 – 17:00
- Wtorek-Piątek 8:00 – 16:00
Jednocześnie informuję, że stosownie do art. 41 Kodeksu Postępowania Administracyjnego w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu, w tym adresu elektronicznego; w razie zaniedbania ww. obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Sprawę prowadzi: Wojciech Grzeniewski
Referat: Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Tel.: 22 350 91 32
Data ostatniej modyfikacji: 12.10.2018 10:10
Wyświetleń: 168
Ostatnio zmodyfikował: Jakub Sarnecki