SAiK.110.4.2020
OGŁOSZENIE O WOLNYM KIEROWNICZYM STANOWISKU URZĘDNICZYM
Dyrektor Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Michałowice ogłasza, że wolnym kierowniczym stanowiskiem urzędniczym w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej Gminy Michałowice , Reguły, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1; 05-816 Michałowice jest :
stanowisko Kierownika Sekcji Pomocy Społecznej.
Dyrektor
Iwona Radzimirska
SAiK-110-4/2020
OGŁOSZENIE O NABORZE
DYREKTOR GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
GMINY MICHAŁOWICE
ogłasza nabór kandydatów na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
KIEROWNIKA SEKCJI POMOCY SPOŁECZNEJ
Stanowisko objęte naborem – kierownicze stanowisko urzędnicze - Kierownik Sekcji Pomocy Społecznej w Ośrodku Pomocy Społecznej Gminy Michałowice, Reguły ul. Aleja Powstańców Warszawy 1, 05-816 Michałowice
- Wymiar pracy 1 etat.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
- Wymagania niezbędne
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym;
- nieposzlakowana opinia
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie
- Wymagania dodatkowe ;
- preferowany 5 letni staż pracy w ośrodku pomocy społecznej na stanowisku pracownika socjalnego
- preferowane doświadczenie pracy na stanowisku kierowniczym lub koordynatora;
- preferowany dyplom specjalizacji z organizacji pomocy społecznej;
- znajomość przepisów w zakresie:
- ustawy o pomocy społecznej,
- ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie,
- ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
- ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
- Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
- Kodeksu postępowania administracyjnego,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o samorządzie gminnymi i ustawy o pracownikach samorządowych,
- znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office (Word, Excel)
- predyspozycje osobowościowe: łatwość w nawiązywaniu kontaktów, odporność na stres, kreatywność, sumienność, wysoka kultura osobista
- umiejętność organizacji pracy własnej i innych, umiejętność kierowania zespołem, umiejętność stosowania przepisów, analizy dokumentów i sporządzania pism.
- Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Kierownika Sekcji Pomocy Społecznej będzie należało:
- kierowanie i organizacja pracy oraz nadzór nad wykonywaniem zadań w Sekcji Pomocy Społecznej,
- zapewnienie właściwej realizacji zadań przez podległych pracowników;
- sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz z zakresu pracy sekcji;
- uczestniczenie w wyznaczaniu celów, kierunków działań i sposobów realizacji z uwzględnieniem standardów kontroli zarządczej;
- realizacja planu finansowego w zakresie środków przeznaczonych na zadania realizowane poprzez sekcję, składanie zapotrzebowani w tym obszarze;
- współpraca w opracowaniu i realizacji programów i strategii realizowanych z udziałem sekcji,
- udzielanie pracownikom wsparcia w zakresie sposobu załatwiania spraw problemowych;
- dokonywanie oceny pracy podległych pracowników, egzekwowanie efektywnego wykorzystania czasu pracy, dyscypliny pracy oraz przestrzegania przez podległych pracowników etyki zawodowej w tym zachowania zasady poufności;
- współpraca ze środowiskiem lokalnym, innymi jednostkami, organizacjami pomocowymi, pozostałymi komórkami Ośrodka itp.
- zatwierdzanie planów pomocy;
- kształtowanie właściwej atmosfery i relacji pracowniczych;
- motywowanie podległych pracowników;
- dbanie o bezpieczne i warunki pracy podległych pracowników;
- przygotowywanie projektów pism, umów, porozumień, wniosków z zakresu działań sekcji;
- zapewnienie wsparcia organizacyjnego dla zespołu interdyscyplinarnego;
- udział w pracach zespołów problemowych i zadaniowych, udział w pracach nad tworzeniem planów jednostki i budżetu;
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: Praca w budynku Urzędu Gminy Michałowice - Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Michałowice Reguły ul. Aleja Powstańców Warszawy 1. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek oraz ciągi komunikacyjne są dostosowane do poruszania się wózkiem inwalidzkim.
Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się wewnątrz budynku, uczestnictwem w spotkaniach oraz bezpośrednim kontaktem z klientem także poza budynkiem. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
- Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- List motywacyjny
- Kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie
- Curriculum vitae;
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopia świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy lub zaświadczenie potwierdzające wpis do ewidencji działalności gospodarczej;
- kopia dokumentu potwierdzającego doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym lub koordynatora i;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych;
- oświadczenie, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia dokumentu „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego wg wzoru.
Nie przedłożenie dokumentów określonych w pkt 1-7 powoduje odrzucenie oferty.
Prosimy o przedstawienie oczekiwanego wynagrodzenia za pracę (brutto)
- miejsce i termin składania ofert
Oferty w postaci kompletu dokumentów i oświadczeń określonych w pkt 6 niniejszego ogłoszenia należy składać w terminie do dnia 16.03.2020 r. do godz. 13.30 w zamkniętych kopertach (opakowaniach) z dopiskiem na kopercie: „Kierownik Sekcji Pomocy Społecznej” w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Michałowice Reguły ul. Aleja Powstańców Warszawy 1,05-816 Michałowice. Oferty można składać osobiście pod adresem wskazanym wyżej lub za pośrednictwem poczty z zastrzeżeniem, że dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres w terminie do dnia 16.03.2020 r.
- Zatrudnienie planowane;
Przewidywane zatrudnienie, umowa o pracę na czas określony w wymiarze pełnego etatu, w przypadku podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas określony lub nieokreślony.
- Klauzula informacyjna
Administratorem danych osobowych pracowników i kandydatów do pracy jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Michałowice. Dane przetwarzane są w celu rekrutacji i zatrudnienia i ich podanie jest obowiązkowe w zakresie określonym przepisami prawa pracy, w szczególności przez Kodeks Pracy. Dane nie są przekazywane żadnym nieuprawnionym odbiorcom, ani też do państw trzecich. Odbiorcami danych mogą być jedynie osoby i podmioty upoważnione do przetwarzania danych oraz uprawnione na podstawie przepisów prawa organy publiczne. Dane są przechowywane przez czas określony w szczególnych przepisach prawa. Osobie której dane dotyczą, przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, prawo ich uzupełniania i obowiązek zgłaszania Administratorowi zmiany danych osobowych. Osoby, których dane dotyczą, mogą kontaktować się z wyznaczonym u Administratora Inspektorem ochrony danych we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem ich danych osobowych oraz mają obowiązek zgłaszać do Inspektora wszelkie incydenty i naruszenia dotyczące bezpieczeństwa danych osobowych, do których przetwarzania są upoważnione.
Dane kontaktowe IOD: Piotr Glen, email:iodo.gops@michalowice.pl
Dyrektor GOPS
Iwona Radzimirska
Załączniki
Data ostatniej modyfikacji: 06.03.2020 08:18
Wyświetleń: 269
Ostatnio zmodyfikował: Jakub Sarnecki