Centrum Usług Wspólnych Gminy Michałowice ogłasza nabór na wolne stanowisko
- Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie lub innych państw członkowskich UE zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz. 530),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie: wyższe i minimum 4 lata stażu pracy,
- dobra znajomość obsługi komputera w zakresie Microsoft Office,
- znajomość ustaw i przepisów wykonawczych w zakresie:
- ustawy o rachunkowości,
- ustawy finansach publicznych,
- ustawy o finansowaniu zadań oświatowych,
- ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego
- ustawy prawo zamówień publicznych
- ustawy prawo oświatowe,
- ustawy o systemie oświaty.
- Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w jednostce budżetowej,
- komunikatywność i umiejętność współpracy,
- sumienność, dokładność, odpowiedzialność, skuteczność działania,
- znajomość rozporządzenia w sprawie rachunkowości oraz planów kont,
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
- znajomość ustawy o finansowaniu zadań oświatowych.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- dokonywanie wstępnej kontroli pod względem merytorycznym oraz kontroli kompletności rzetelności operacji gospodarczych i finansowych,
- nadzór nad prowadzeniem zadań w zakresie udzielania, przekazywania i rozliczania dotacji dla publicznych i niepublicznych placówek oświatowych udzielanych z budżetu Gminy,
- nadzór nad obsługą w zakresie pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Michałowice, oraz nadzór nad obsługą dotacji otrzymywanych z programów rządowych,
- nadzór nad prowadzonymi sprawami związanymi z dofinansowaniem pracodawcom kosztów nauki zawodu młodocianych pracowników,
- nadzór nad prawidłowością procedur i rozliczeń dowozu dzieci do szkół,
- przygotowanie procedury prawidłowego obiegu, ewidencji, przechowywania i archiwizowania dokumentacji finansowo-księgowej,
- nadzór nad prowadzeniem Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- obsługa księgowa funduszu świadczeń socjalnych,
- koordynacja i pomoc przy opracowywaniu projektów planów dochodów i wydatków oraz w opracowywaniu zmian do tych planów,
- inicjowanie i opracowywanie projektów zarządzeń,
- analiza wniosków i przygotowanie wypłat z zakresu pomocy zdrowotnej dla nauczycieli,
- przygotowanie planów i sprawozdań z kontroli zarządczej.
- Warunki pracy
- Miejsce pracy:
Praca w budynku Urzędu. Budynek posiada windy oraz ciągi komunikacyjne i toalety o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Budynek jest klimatyzowany. - Stanowisko pracy:
Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz bezpośrednią i telefoniczną obsługa pracowników jednostek organizacyjnych.
- Miejsce pracy:
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
- życiorys – curriculum vitae opatrzone własnoręcznym podpisem,
- dokumenty potwierdzające poprzednie okresy zatrudnienia (kserokopie świadectw pracy),
- dokumenty potwierdzające wykształcenie (kserokopie świadectw i dyplomów),
- dokumenty potwierdzające ukończenie kursów, szkoleń (kserokopie dyplomów i zaświadczeń),
- dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień (kserokopie zaświadczeń, certyfikatów),
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – ksero dokumentu potwierdzającego obywatelstwo oraz dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z przepisami o służbie cywilnej,
- oryginał kwestionariusza osobowego.
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- Informacje dodatkowe:
1) W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Michałowice, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
2) „Administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Centrum Usług Wspólnych Gminy Michałowice z siedzibą w Regułach, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1, reprezentowany przez Dyrektora CUW. Dane przetwarzane są w celu rekrutacji i zatrudnienia i ich podanie jest obowiązkowe w zakresie określonym przepisami prawa pracy, w szczególności przez Kodeks Pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych. Dane nie są przekazywane żadnym nieuprawnionym odbiorcom, ani też do państw trzecich. Szczegółowe informacje dotyczące zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych podane są w Biuletynie Informacji Publicznej CUW. https://www.bip.cuw.michalowice.pl/strona-glowna/ochrona-danych-osobowych
Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem: Nabór – Zastępca Głównego Księgowego (na kopercie należy podać: imię i nazwisko, adres do korespondencji adres email oraz nr telefonu kontaktowego) należy składać w zamkniętej kopercie w Urzędzie Gminy Michałowice w biurze podawczym lub do pokoju 119, w terminie do dnia 12 grudnia 2022 r. do godz. 16.00
Aplikacje, które wpłyną do Centrum po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.cuw.michalowice.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie CUW-u w Regułach, ul. Al. Powstańców Warszawy 1.
/-/Ewa Wierzgała
Dyrektor CUW Gminy
Michałowice
Załączniki
Data ostatniej modyfikacji: 28.11.2022 13:25
Wyświetleń: 228
Ostatnio zmodyfikował: Piotr Pawluk