21.02.2024 11:24
Zawiadomienie OŚ.6220.17.2023
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „Budowa zespołu usługowego nr 2 składającego się z budynku biurowo-administracyjnego, budynku służącego gromadzeniu danych, budynków technicznych oraz towarzyszących obiektów i urządzeń budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów miejscowości Reguły, gm. Michałowice na działce o nr ew. 388/3, 388/5, 377 i części działki o nr ew. 378, 379, 380, 381, 389, 390, 391, 392, 393”.
Załączniki
Data publikacji: 21.02.2024 11:49
Data ostatniej modyfikacji: 21.02.2024 11:49
Wyświetleń: 24
Data ostatniej modyfikacji: 21.02.2024 11:49
Wyświetleń: 24
Autor: Agnieszka Bazga
Opublikował: Agnieszka Bazga
Ostatnio zmodyfikował: Agnieszka Bazga
Opublikował: Agnieszka Bazga
Ostatnio zmodyfikował: Agnieszka Bazga