Urząd Gminy Michałowice
pow. pruszkowski woj. mazowieckie
08.02.2011 09:27

Protokół Nr II

Z obrad II sesji Rady Gminy Michałowice kadencji 2010-2014 z dnia 2010.12.14

Z obrad II sesji Rady Gminy Michałowice odbytej w dniu 14 grudnia 2010 roku w siedzibie Urzędu Gminy w Michałowicach przy ul. Raszyńskiej 34.

Stan rady – 15 radnych, w sesji uczestniczyło 15 radnych.

 
Ad. pkt.1

Przewodniczący pan Paweł Rajski powitał wszystkich przybyłych na sesję informując, że na Sali obecnych jest 15 radnych, co oznacza, że Rada może podejmować uchwały. Wobec nie zgłoszenia uwag do porządku obrad przystąpiono do głosowania proponowanego porządku w brzmieniu:

1.      Sprawy porządkowe.

2.      Przyjęcie protokołu z I sesji Rady Gminy.

3.      Ślubowanie Wójta Gminy.

4.      Podjęcie uchwał w sprawach:

1)      wyboru Wiceprzewodniczących Rady Gminy Michałowice,

2)      ustalenia składu osobowego Komisji Rewizyjnej,

3)      ustalenie składu osobowego Komisji Budżetu i Finansów,

4)      ustalenie składu osobowego Komisji Gospodarki Komunalnej i Przestrzennej,

5)      ustalenie składu osobowego Komisji Spraw Społecznych,

6)      ustalenie składu osobowego Doraźnej Komisji ds. Inwentaryzacji Mienia Komunalnego.

5.      Informacja Wójta Gminy.

6.      Informacje i komunikaty Przewodniczącego Rady Gminy.

7.      Sprawy wniesione.

Za przyjęciem   - 15
Przeciw              - 0
Wstrzymało się – 0
Porządek obrad II sesji został przyjęty.
 
Ad. pkt. 2

Przewodniczący Rady pan Paweł Rajski poinformował, iż projekt protokołu z I sesji Rady Gminy, zgodnie z informacją był wyłożony do wglądu w biurze rady, zapytał o uwagi do jego treści.

Nie zgłoszono uwag.
Za przyjęciem   - 15
Przeciw              - 0
Wstrzymało się – 0

Rada Gminy przyjęła protokół z I sesji.

 
Ad. pkt. 3

Pan Rajski poprosił Przewodniczącą Gminnej Komisji Wyborczej panią Barbarę Łapińską-Heldt o wręczenie zaświadczenia o wyborze na Wójta Gminy Michałowice.

Pani Barbara Łapińska - Heldt na wstępie przeprosiła pana Walendowskiego, pana Grabkę i pana Zacnego za zaistniałą pomyłkę w kartach wyborczych. Poinformowała, że jako Przewodnicząca imiennie ponosi winę za niedopatrzenie przy zatwierdzaniu karty do druku. Ponownie przeprosiła za zaistniałą sytuację, oraz zakłócenie poniekąd wyborów.  

Następnie w imieniu Komisji Wyborczej przekazała gratulacje z okazji wyboru na Wójta panu Krzysztofowi Grabce wręczając zaświadczenie.

Pan Paweł Rajski poprosił pana Wójta o powstanie i złożenie wobec Rady Gminy ślubowania. 

Pan Wójt Krzysztof Grabka złożył ślubowanie następującej treści „Obejmując urząd wójta gminy uroczyście ślubuję, że dochowam wierności prawu, a powierzony mi urząd sprawować będę tylko dla dobra publicznego i pomyślności mieszkańców gminy” z dodaniem zdania „tak mi dopomóż Bóg”.

 

Pan Paweł Rajski złożył gratulację życząc owocnej pracy.

Pan Krzysztof Grabka złożył gratulacje wszystkim nowo wybranym radnym, którzy funkcje radnego będą sprawowali po raz kolejny oraz tym, którzy po raz pierwszy zostali wybrani na radnych. Podkreślił, że nowa kadencja to nie tylko nowe zadania, ale także wiele takich, które będą kontynuowane, a należą do nich min. prace nad studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz budowa urzędu gminy.

Na zakończenie wójt życzył radnym i sobie owocnej i harmonijnej współpracy.

 
Ad. pkt. 4.1

Pan Paweł Rajski zabierając głos przypomniał, że zgodnie z art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym rada wybiera od 1 do 3 wiceprzewodniczących bezwzględną większością głosów w obecności co najmniej połowy ustawowego składu rady, w głosowaniu tajnym. Statut Gminy Michałowice określa liczbę wiceprzewodniczących rady na dwie osoby. Ponieważ głosowanie jest tajne należy powołać komisję skrutacyjną.

Przed przystąpieniem do głosowania nad wyborem wiceprzewodniczących Rady należy powołać komisję skrutacyjną. Zaproponował trzyosobowy skład Komisji Skrutacyjnej.

 
Przystąpiono do zgłaszania kandydatur na członków komisji skrutacyjnej:

Pani Hanna Brzeska-Kalczuk zgłosiła pana Tadeusz Chruściaka   - wyraził zgodę

Pani Kamińska zgłosiła pana Michała Krzyżanowskiego - wyraził zgodę
Pan Eugeniusz Hanc zgłosił  panią Elżbietę Zawadzką - wyraziła zgodę

Przystąpiono do głosowania nad przyjęciem zgłoszonych kandydatur na członków komisji skrutacyjnej: pani Elżbieta Zawadzka, pan Tadeusz Chruściak i pan Michał Krzyżanowski.

Za przyjęciem   - 15
Przeciw               - 0
Wstrzymało się - 0
Skład komisji skrutacyjnej przez radę został przyjęty.
 

Przystąpiono do zgłaszania kandydatur na wiceprzewodniczących Rady Gminy Michałowice.

Pani Anna Popko zgłosiła pana Pawła Zacnego           - wyraził zgodę
Pan Tadeusz Chruściak  zgłosił panią Ewę Borzymowską      - wyraziła zgodę

Pan Michał Krzyżanowski zgłosił panią Aurelię Zalewską   - wyraziła zgodę

Pan Rajski poprosił panią mecenas o przypomnienie głosowania.

Pani Domańska poinformowała, że zgodnie ze Statutem Gminy Michałowice bezwzględna liczba głosów oznacza, że wymagana liczba głosów „za” przewyższa przynajmniej o jeden liczbę pozostałych ważnie oddanych głosów. Za nieważne należy uznać głosy jeśli radny nie postawi znaku przy żadnej opcji („za”, „przeciw”, „wstrzymuje się”), albo przy trzech kandydatach zostanie oddany głos „za”, ponieważ zostały tylko dwie funkcje do obsadzenia. Można głosować wstrzymując się i można zagłosować przeciw wszystkim kandydatom.

Przystąpiono do tajnego głosowania w sprawie wyboru wiceprzewodniczących rady Gminy.

Pan Paweł Rajski zarządził przerwę w związku z pracą Komisji Skrutacyjnej.

Po przerwie pani Elżbieta Zawadzka odczytała protokół komisji skrutacyjnej z tajnego głosowania.

Pani Ewa Borzymowska otrzymała 6 głosów „za”, 9 głosów „przeciw”, 0 głosów „wstrzymujące się” i 0 głosów nieważnych.

Pan Paweł Zacny otrzymał 15 głosów „za”, 0 głosów „przeciw”, 0 głosów „wstrzymujących się” i 0 głosów nieważnych.

Pani Aurelia Zalewska otrzymała 9 głosów „za”, 5 głosów „przeciw”, 1 głos „wstrzymujący się” i 0 głosów nieważnych.

 

Przewodniczący Rady pan Paweł Rajski stwierdził, że na podstawie protokołu komisji skrutacyjnej wiceprzewodniczącymi Rady Gminy Michałowice zostali wybrani pan Paweł Zacny i pani Aurelia Zalewska.

Przystąpiono do głosowania nad projektem uchwały w sprawie wyboru Wiceprzewodniczących Rady Gminy.

Za przyjęciem       - 15
Przeciw                  - 0
Wstrzymało się     - 0

Uchwała Nr II/2/2010 stanowi załącznik do protokołu.

Pani Zalewska podziękowała koleżankom i kolegom za udzielone poparcie deklarując współpracę. Zadeklarowała gotowość pracy zgodnie z Statutem Gminy i dla dobra mieszkańców całej Gminy Michałowice.

Pan Zacny podziękował za zaufanie i piękny wynik przy wyborze. Zadeklarował, że będzie się starał pomóc panu Przewodniczącemu w sprawnym prowadzeniu obrad sesji, następnie zwracając się do Rady Gminy poprosił, aby w najbliższych czterech latach działała ponad podziałami.

 
Ad. pkt. 4.2

Przystąpiono do dyskusji nad projektem uchwały w sprawie ustalenia składu osobowego Komisji Rewizyjnej.

Pan Rajski zaproponował, aby Komisja Rewizyjna pracowała w składzie 5-osobowym.

 

Wobec braku innych wniosków przystąpiono do głosowania wniosku pana Rajskiego w sprawie 5-osobowego składu komisji.

Za wnioskiem      - 14
Przeciw                 - 0
Wstrzymało się    - 0
Rada wniosek przyjęła.
 
Przystąpiono do zgłaszania kandydatur do Komisji Rewizyjnej.

Pan Paweł Rajski zgłosił pana Tadeusza Chruściaka – wyraził zgodę.

Pan Paweł Zacny zgłosił pana Wojciecha Hernera     - wyraził zgodę.

Pan Elżbieta Zawadzka zgłosiła panią Annę Kamińską – wyraziła zgodę.

Pani Hanna Brzeska-Kalczuk zgłosiła pana Przemysława Majtykę – wyraził zgodę.

Pani Anna Olak-Popko zgłosiła panią Ewę Borzymowską - wyraziła zgodę.

Pan Przemysław Majtyka zgłosił panią Hannę Brzeską-Kalczuk– wyraziła zgodę

Pani Anna Kamińska zgłosiła pana Eugeniusza Hanca - wyraził zgodę

 

Pan Rajski poinformował, iż głosowanie odbędzie się zwykłą większością głosów.

Przystąpiono do jawnego głosowania w sprawie zgłoszonych kandydatur na członków Komisji Rewizyjnej.

 

Pan T. Chruściak otrzymał 8 głosów „za”, 1 głos „przeciw”, 5 głosów „wstrzymujących się”  

Pan W. Herner otrzymał 10 głosów „za”, 2 głosy „przeciw”, 3 głosy „wstrzymujące się”

Pani A. Kamińska otrzymał 9 głosów „za”, 2 głosy „przeciw”, 3 głosy „wstrzymujące się”

Pan P. Majtyka otrzymał 9 głosów „za”, 0 głosów „przeciw”, 5 głosów „wstrzymujących się”

Pani E. Borzymowska otrzymała 6 głosów „za”, 1 głos „przeciw”, 8 głosów „wstrzymujących się”

Pani H. Brzeska Kalczuk otrzymała 9 głosów „za”, 2 głosy „przeciw”, 3 głosy „wstrzymujące się”

Pan E. Hanc otrzymał 8 głosów „za”, 3 głosy „przeciw”, 3 głosy „wstrzymujące się”

 

Pan Paweł Rajski stwierdził, że na podstawie jawnego głosowania w skład Komisji Rewizyjnej zostały wybrane następujące osoby: Brzeska-Kalczuk Hanna, Chruściak Tadeusz, Herner Wojciech, Kamińska Hanna, Majtyka Przemysław.

 

Wobec braku uwag do treści uchwały przystąpiono do głosowania nad projektem uchwały w sprawie ustalenia składu osobowego Komisji Rewizyjnej. W § 1 wpisujemy liczbę członków 5, a w § 2 następujących radnych: Brzeska-Kalczuk Hanna, Chruściak Tadeusz, Herner Wojciech, Kamińska Anna, Majtyka Przemysław.

Za uchwałą       -  15
Przeciw              - 0
Wstrzymało się –  0

Uchwała Nr II/3/2010 stanowi załącznik do protokołu.

 
Ad. pkt.4 ppkt 3

Przystąpiono do dyskusji nad projektem uchwały w sprawie ustalenia składu osobowego Komisji Budżetu i Finansów.

Pan  Rajski zabierając głos zaproponował liczbę członków komisji na 8 osób. 

Wobec braku innych wniosków przystąpiono do głosowania wniosku pana Rajskiego w sprawie 8-osobowego składu komisji.

Za wnioskiem      -  15
Przeciw                 - 0
Wstrzymało się    - 0
Rada wniosek przyjęła.
 

Następnie poprosił o zgłaszanie propozycji kandydatur na członków Komisji Budżetu i Finansów.

Pani Elżbieta Zawadzka zgłosiła panią Annę Kamińską – wyraziła zgodę.

Pani Aurelia Zalewska zgłosiła pana Michała Krzyżanowskiego     - wyraził zgodę.

Pan Eugeniusz Hanc zgłosił panią Elżbietę Zawadzką – wyraziła zgodę.

Pani Ewa Borzymowska zgłosiła pana Pawła Kordysa – wyraził zgodę.

Pan Wojciech Herner zgłosił pana Eugeniusza Hanca - wyraził zgodę.

Pan Anna Olak-popko zgłosiła pana Pawła Zacnego   - nie wyraził zgody

Pani E. Borzymowska zgłosiła panią Annę Olak- Popko– wyraziła zgodę

Pani Paweł Kordys zgłosił pana Sławomira Walendowskiego - wyraził zgodę

 

Wobec braku dalszych zgłoszeń na członków Komisji Budżetu i Finansów pan Przewodniczący zaproponował zmniejszenie liczby członków komisji z 8 na 7.

Za wnioskiem      - 12
Przeciw                 - 0
Wstrzymało się    - 1
Rada wniosek przyjęła.
 

Przystąpiono do jawnego głosowania w sprawie zgłoszonych kandydatur na członków Komisji Budżetu i Finansów.

Pani A. Kamińska otrzymała 12 głosów „za”, 0 głosów „przeciw”, 1 głos „wstrzymujący się”  

Pan   M. Krzyżanowski otrzymał 11 głosów „za”, 0 głosów „przeciw”, 3 głosy „wstrzymujące się”  

Pani E. Zawadzka otrzymała 11 głosów „za”, 0 głosów „przeciw”, 3 głosy „wstrzymujące się”  

Pan Paweł Kordys   otrzymał 15 głosów „za”, 0 głosów „przeciw”, 0 głosów „wstrzymujących się”  

Pan E. Hanc otrzymał 10 głosów „za”, 0 głosów „przeciw”, 4 głosy „wstrzymujące się”  

Pani A. Olak-Popko otrzymała 14 głosów „za”, 0 głosów „przeciw”, 1 głos „wstrzymujący się”  

Pan S. Walendowski otrzymał 9 głosów „za”, 0 głosów „przeciw”, 5 głosów „wstrzymujących się”  

 

Pan Rajski stwierdził, że na podstawie jawnego głosowania w skład Komisji Budżetu i Finansów zostały wybrane następujące osoby: Hanc Eugeniusz, Kamińska Anna, Kordys Paweł, Krzyżanowski Michał, Olak-Popko Anna, Walendowski Sławomir, Zawadzka Elżbieta.

 

Wobec braku uwag do treści uchwały przystąpiono do głosowania nad projektem uchwały w sprawie ustalenia składu osobowego Komisji Bużetu i Finansów. W § 1 wpisujemy liczbę członków 7, a w § 2 następujących radnych: Hanc Eugeniusz, Kamińska Anna, Kordys Paweł, Krzyżanowski Michał, Olak-Popko Anna, Walendowski Sławomir, Zawadzka Elżbieta.

Za uchwałą         - 15
Przeciw               - 0
Wstrzymało się – 0

Uchwała Nr II/4/2010 stanowi załącznik do protokołu.

 
Ad. pkt.4 ppkt. 4

Przystąpiono do dyskusji nad projektem uchwały w sprawie ustalenia składu osobowego Komisji Gospodarki Komunalnej i Przestrzennej.

Pan Rajski zaproponował liczbę członków komisji na 9 osób.

Przystąpiono do głosowania wniosku pana Rajski w sprawie 9-osobowego składu komisji.

Za wnioskiem      - 7
Przeciw                 - 6
Wstrzymało się    - 2
Rada wniosek przyjęła.
 

Następnie pan Przewodniczący Rady poprosił o zgłaszanie propozycji kandydatur na członków komisji.

Pan T.Chruściak zgłosił pana P. Rajskiego – wyraził zgodę.

Pani A. Olak-Popko zgłosiła panią E. Borzymowską – wyraziła zgodę.

Pan W. Herner zgłosił pana P. Zacnego –  wyraził zgody

Pani E. Borzymowska zgłosiła panią A. Olak-Popko – wyraziła zgodę.

Pani H. Brzeska-Kalczuk zgłosiła pana P. Majtykę – wyraził zgodę.

Pan P. Rajski zgłosił pana Chruściaka – wyraził zgodę.

Pan M. Krzyżanowski zgłosił panią A. Zalewską  – wyraziła zgodę.

Pan P. Zacny zgłosił pana W. Hernera – wyraził zgodę
Pan A. Zalewska zgłosiła pana M. Krzyżanowskiego – wyraził zgodę

Pani A. Kamińska zgłosiła pana E. Hanca – wyraził zgodę

Pan E. Hanc zgłosił panią E. Zawadzką – nie wyraziła zgody
 

Przystąpiono do jawnego głosowania w sprawie zgłoszonych kandydatur na członków Komisji Gospodarki Komunalnej i Przestrzennej.

Pan P. Rajski otrzymał 12 głosów „za”, 0 głosów „przeciw”, 3 głosy „wstrzymujące się”  

Pani E. Borzymowska otrzymała 9 głosów „za”, 0 głosów „przeciw”, 5 głosów „wstrzymujących się”

Pan P. Zacny otrzymał 13 głosów „za”, 0 głosów „przeciw”, 1 głos „wstrzymujący się”

Pan A. Olak-Popko otrzymała 8 głosów „za”, 0 głosów „przeciw”, 5 głosów „wstrzymujących się”

Pan P. Majtyka otrzymał 9 głosów „za”, 0 głosów „przeciw”, 5 głosów „wstrzymujących się”

Pan T. Chruściak otrzymał 10 głosów „za”, 0 głosów „przeciw”, 5 głosów „wstrzymujących się”

Pani A. Zalewska otrzymała 9 głosów „za”, 0 głosów „przeciw”, 6 głosów „wstrzymujących się”

Pan W. Herner otrzymał 9 głosów „za”, 2 głosy „przeciw”, 4 głosy „wstrzymujące się”

Pan M. Krzyżanowski otrzymał 9 głosów „za”, 0 głosów „przeciw”, 6 głosów „wstrzymujących się”

Pan E. Hanc otrzymał 9 głosów „za”, 2 głosy „przeciw”, 4 głosy „wstrzymujące się”

 

Pan Rajski stwierdził, że na podstawie jawnego głosowania w skład Komisji Gospodarki Komunalnej i Przestrzennej zostały wybrane następujące osoby: Borzymowska Ewa, Chruściak Tadeusz, Hanc Eugeniusz, Herner Wojciech, Krzyżanowski Michał, Majtyka Przemysław, Rajski Paweł, Zacny Paweł, Zalewska Aurelia.

 

Wobec braku uwag do treści uchwały przystąpiono do głosowania nad projektem uchwały w sprawie ustalenia składu osobowego Komisji Gospodarki Komunalnej i Przestrzennej. W § 1 wpisujemy liczbę członków 9, a w § 2 następujących radnych: Borzymowska Ewa, Chruściak Tadeusz, Hanc Eugeniusz, Herner Wojciech, Krzyżanowski Michał, Majtyka Przemysław, Rajski Paweł, Zacny Paweł, Zalewska Aurelia.

Za uchwałą      - 15
Przeciw            - 0
Wstrzymało się – 0

Uchwała Nr II/5/2010 stanowi załącznik do protokołu.

 
Ad. pkt. 4 ppkt 5

Przystąpiono do dyskusji nad projektem uchwały w sprawie ustalenia składu osobowego Komisji Spraw Społecznych.

Pan Rajski zabierając głos zaproponował liczbę członków komisji na 8 osób.

Przystąpiono do głosowania wniosku pana Rajskiego w sprawie 8-osobowego składu komisji.

Za wnioskiem      - 15
Przeciw                 - 0
Wstrzymało się    - 0
Rada wniosek przyjęła.
 

Następnie poprosił o zgłaszanie propozycji kandydatur na członków komisji.

Pani H. Brzeska-Kalczuk zgłosiła pana P. Majtykę – nie wyraził zgody

Pan P. Majtyka zgłosił panią H. Brzeską-Kalczuk – wyraziła zgodę

Pani A. Olak-Popko zgłosiła panią E. Borzymowską– wyraziła zgodę.

Pani E. Borzymowska zgłosiła pana P. Kordysa - wyraził zgodę

Pan W. Herner zgłosił pana P. Zacnego – wyraził zgodę

Pani E. Borzymowska zgłosiła panią A. Olak-Popko  - wyraziła zgodę

Pan M. Krzyżanowski zgłosił panią A. Zalewską - wyraziła zgodę

Pani A. Kamińska zgłosiła panią E. Zawadzką   - wyraziła zgodę

Pani E. Zawadzka zgłosiła pana E. Hanca - wyraził zgodę

 

Przystąpiono do jawnego głosowania w sprawie zgłoszonych kandydatur na członków Komisji Spraw Społecznych.

Pani H. Brzeska Kalczuk otrzymała 9 głosów „za”, 0 głosów „przeciw”, 5 głosów „wstrzymujących się”  

Pani  E. Borzymowska otrzymała 11 głosów „za”, 0 głosów „przeciw”, 4 głosy „wstrzymujące się”

Pan P. Kordys otrzymał 12 głosów „za”, 0 głosów „przeciw”, 3 głosy „wstrzymujące się”

Pan P. Zacny otrzymał 14 głosów „za”, 0 głosów „przeciw”, 0 głosów „wstrzymujących się”

Pani A. Olak-Popko otrzymała 9 głosów „za”, 0 głosów „przeciw”, 6 głosów „wstrzymujących się”

Pani A. Zalewska otrzymała10 głosów „za”, 0 głosów „przeciw”, 4 głosy „wstrzymujące się”

Pani E. Zawadzka otrzymała 9 głosów „za”, 0 głosów „przeciw”, 5 głosów „wstrzymujących się”

Pan E. Hanc otrzymał 9 głosów „za”, 0 głosów „przeciw”, 5 głosów „wstrzymujących się”

 

Pan Rajski stwierdził, że na podstawie jawnego głosowania w skład Komisji Spraw Społecznych zostały wybrane następujące osoby: Borzymowska Ewa, Brzeska-Kalczuk Hanna, Hanc Eugeniusz, Kordys Paweł, Olak-Popko Anna, Zacny Paweł, Zalewska Aurelia, Zawadzka Elżbieta.

Wobec braku uwag do treści uchwały przystąpiono do głosowania nad projektem uchwały w sprawie ustalenia składu osobowego Komisji Spraw Społecznych. W § 1 wpisujemy liczbę członków 8, a w § 2 następujących radnych: Borzymowska Ewa, Brzeska-Kalczuk Hanna, Hanc Eugeniusz, Kordys Paweł, Olak-Popko Anna, Zacny Paweł, Zalewska Aurelia, Zawadzka Elżbieta.

Za uchwałą      - 15
Przeciw            - 0
Wstrzymało się – 0

Uchwała Nr II/6/2010 stanowi załącznik do protokołu.

 
Ad. pkt. 3 ppkt 6

Przystąpiono do dyskusji nad projektem uchwały w sprawie ustalenia składu osobowego Doraźnej Komisji ds. Inwentaryzacji Mienia Komunalnego.

Pan Paweł Rajski zabierając głos poinformował, że zgodnie z zapisem statutowym komisji zwoływana jest w sprawach szczególnych z woli pana Wójta. Zaproponował liczbę członków komisji na 3 osoby.

Przystąpiono do głosowania wniosku pana Rajski w sprawie 3-osobowego składu komisji.

Za wnioskiem      - 13
Przeciw                 - 0
Wstrzymało się    -  0
Rada wniosek przyjęła.
 

Przystąpiono do zgłaszania kandydatur na członków komisji.

Pani E. Borzymowska zgłosiła pana T. Chruściaka - wyraził zgodę

Pan P. Rajski zgłosił panią A. Olak-Popko  - wyraziła zgodę

Pan Zacnyzgłosił pana E. Hanca – wyraził zgody.

Przystąpiono do jawnego głosowania w sprawie zgłoszonych kandydatur na członków Komisji ds. Inwentaryzacji Mienia Komunalnego.

Pan Chruściak otrzymał 15 głosów „za”, 0 głosów „przeciw”, 0 głosów „wstrzymujących się”

Pani A. Olak-Popko otrzymała 15 głosów „za”, 0 głosów „przeciw”, 0 głosów „wstrzymujących się”

Pan E. Hanc otrzymał 15  głosów „za”, 0 głosów „przeciw”, 0 głosów „wstrzymujących się”

 

Pan Paweł Rajski zabierając głos stwierdził, że na podstawie jawnego głosowania w skład Komisji ds. Inwentaryzacji Mienia Komunalnego zostały wybrane następujące osoby: Chruściak Tadeusz, Hanc Eugeniusz, Olak-Popko Anna.

Wobec braku uwag do treści uchwały przystąpiono do głosowania nad projektem uchwały w sprawie ustalenia składu osobowego Komisji ds. Inwentaryzacji Mienia Komunalnego. W § 1 wpisujemy liczbę członków 3, a w § 2 następujących radnych: Chruściak Tadeusz, Hanc Eugeniusz, Olak-Popko Anna.

Za uchwałą      - 15
Przeciw            - 0
Wstrzymało się – 0

Uchwała Nr II/7/2010 stanowi załącznik do protokołu.

 
Ad. pkt. 5

Pan Wójt złożył wszystkim serdeczne życzenia z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia.

 
Ad. pkt. 6

Pan Przewodniczący zaproponował, aby pierwsze posiedzenia Komisji Spraw Społecznych, Komisji Rewizyjnej odbyły się w dniu 15 grudnia 2010r. natomiast Komisji Budżetu i Finansów oraz Komisji Gospodarki Komunalnej i Przestrzennej w dniu 20 grudnia 2010r.

Następnie poinformował, że wszyscy radni otrzymali na sesji projekt budżetu na 2011rok.

Na koniec przypomniał o składaniu oświadczeń majątkowych w terminie do 02 stycznia 2011r.

 
Ad. pkt. 7
Brak spraw wniesionych.
 

Wobec wyczerpania porządku obrad Przewodniczący Rady pan Paweł Rajski zamknął obrady II sesji Rady Gminy Michałowice.

 
Protokołowała
Urszula Bejda
Data publikacji: 08.02.2011 09:27
Data ostatniej modyfikacji: 02.06.2014
Wyświetleń: 91
Autor: Urszula Bejda