912
Referat Organizacyjno-Administracyjny
Zakres zadań Referatu Organizacyjno-Administracyjnego
- Do zadań Referatu Organizacyjno – Administracyjnego należy w szczególności:
- organizacja spotkań oraz wsparcie organizacyjne pracy Wójta i jego Zastępcy,
- zadania związane z obsługą interesantów i korespondencji, dotyczące w szczególności:
- ewidencjonowanie, rejestrowanie, rozdział korespondencji oraz przesyłek, w tym w elektronicznym systemie obiegu dokumentów, oraz rozprowadzania jej po dokonaniu dekretacji, do właściwych komórek organizacyjnych,
- prowadzenie ewidencji wpływów specjalnych i wartościowych,
- wysyłanie korespondencji i przesyłek, przyjmowanie i nadawanie faksów oraz obsługa poczty elektronicznej itp.,
- prowadzenie rejestru wniosków o udostępnianie informacji publicznej,
- prowadzenie rejestru decyzji administracyjnych wydawanych przez Wójta,
- prowadzenie rejestrów: ogłoszeń podanych do publicznej wiadomości, opłaty skarbowej, referencji,
- wydawanie interesantom za poświadczeniem odbioru zaświadczeń i innej korespondencji wystawianej przez komórki Urzędu,
- informowanie interesantów o właściwości rzeczowej, organów Gminy i komórek organizacyjnych Urzędu
- zadania związane z obsługą administracyjną i techniczną Urzędu, dotyczące w szczególności:
- sprawozdań statystycznych,
- zakupów inwentarza ruchomego (wyposażenia), materiałów i pomocy biurowych oraz druków,
- prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia stanowiących mienie gminy,
- ochrony mienia,
- bieżącej konserwacji, napraw i drobnych remontów w budynku Urzędu;
- zgłaszania Referatowi Inwestycji i Remontów konieczności wykonana robót budowlanych, wymagających pozwolenia na budowę lub zgłoszenia do organu administracji architektoniczno- budowlanej w tym konieczności przeprowadzania większych remontów budynku Urzędu,
- rozliczanie dostaw wody, paliwa gazowego, energii elektrycznej wraz z dystrybucją, odprowadzania ścieków i wywozu śmieci z budynku Urzędu,
- zapewnienia ochrony fizycznej i ubezpieczenia mienia,
- utrzymanie czystości i estetyki w budynku Urzędu,
- deratyzacji budynku Urzędu,
- zapewnienia, przy współpracy z referatem Kultury, Sportu i Spraw Społecznych, oprawy uroczystości gminnych (zawieszanie flag, przygotowywanie scenografii itp.) oraz ich zabezpieczenia,
- zamawianie i likwidacja pieczęci urzędowych, prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych,
- obsługa potrzeb transportowych Urzędu,
- kolportaż Biuletynu Informacyjnego Gminy Michałowice,
- prenumerata czasopism i dzienników oraz zakup publikacji,
- nadzór i realizacja porozumień w ramach współpracy ze stowarzyszeniami,
- nadzór nad udostępnianiem sali multimedialnej i pomieszczeń Urzędu,
- zadania zlecone, związane z przygotowaniem, organizacją i przeprowadzeniem wyborów powszechnych, referendów, spisów,
- bieżąca konserwacja, naprawy i drobne remonty w świetlicach gminnych,
- rozliczanie dostaw wody, paliwa gazowego, energii elektrycznej wraz z dystrybucją, odprowadzania ścieków i wywozu śmieci z budynków świetlic gminnych,
- czynności związane z realizacją funduszu sołeckiego, osiedlowego i funduszu zawiązanego z utrzymaniem świetlic i prowadzoną w nich działalnością kulturalną,
- zadania organizacyjne i kancelaryjne dotyczące zabezpieczenia i przeprowadzania wyborów sołtysów, rad sołeckich, przewodniczących osiedli oraz zarządu osiedli.
Data publikacji: 23.04.2019 12:54
Data ostatniej modyfikacji: 25.10.2022 19:34
Wyświetleń: 912
Data ostatniej modyfikacji: 25.10.2022 19:34
Wyświetleń: 912
Autor: Piotr Wykuż
Opublikował: Piotr Wykuż
Ostatnio zmodyfikował: Wojciech Grzeniewski
Opublikował: Piotr Wykuż
Ostatnio zmodyfikował: Wojciech Grzeniewski