1132
Referat Organizacyjno-Administracyjny piętro I pok. 107 tel: 22 350 91 76 Kierownik Referatu: Michał Piwek
Zakres zadań Referatu Organizacyjno-Administracyjnego
Do zadań Referatu Organizacyjno – Administracyjnego należy w szczególności:
- zadania związane z obsługą interesantów i korespondencji, dotyczące w szczególności:
- ewidencjonowania, rejestrowania, rozdział korespondencji oraz przesyłek, w tym w elektronicznym systemie obiegu dokumentów, oraz rozprowadzania jej po dokonaniu dekretacji, do właściwych komórek organizacyjnych,
- prowadzenie ewidencji wpływów specjalnych i wartościowych,
- wysyłanie korespondencji i przesyłek,
- przyjmowanie i nadawanie faksów oraz obsługa poczty elektronicznej itp.,
- informowanie interesantów o właściwości rzeczowej organów Gminy i komórek organizacyjnych Urzędu,
- zadania związane z obsługą administracyjną i techniczną Urzędu, dotyczące w szczególności:
- koordynowanie sprawozdawczości statystycznej,
- zakupów inwentarza ruchomego (wyposażenia), materiałów i pomocy biurowych oraz druków,
- prowadzenia ksiąg inwentarzowych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia stanowiących mienie Gminy,
- bieżącej konserwacji i drobnych napraw w budynku Urzędu
- zgłaszania Referatowi Inwestycji i Remontów konieczności wykonana robót budowlanych, wymagających pozwolenia na budowę lub zgłoszenia do organu administracji architektonicznobudowlanej w tym konieczności przeprowadzania większych remontów budynku Urzędu,
- rozliczania zużycia wody, paliwa gazowego, energii elektrycznej wraz z dystrybucją, odprowadzania ścieków i wywozu śmieci z budynku Urzędu,
- zapewnienia ochrony fizycznej i ubezpieczenia mienia,
- utrzymania czystości i estetyki w budynku Urzędu,
- deratyzacji budynku Urzędu,
- zapewnienia, przy współpracy z Referatem Kultury i Promocji, oprawy uroczystości gminnych (zawieszanie flag, przygotowywanie scenografii itp.) oraz ich zabezpieczenia,
- zamawiania i likwidacji pieczęci urzędowych, prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych,
- obsługi wyjazdów służbowych dla pracowników Urzędu,
- kolportażu Informatora Gminnego,
- prenumeraty czasopism i dzienników oraz zakup publikacji,
- nadzoru nad udostępnianiem sali multimedialnej i pomieszczeń Urzędu,
- wyposażenia budynku w apteczki oraz organizację szkoleń w zakresie pierwszej pomocy.
- zadania zlecone, związane z przygotowaniem, organizacją i przeprowadzeniem wyborów powszechnych, referendów, wyborów sołtysów, rad sołeckich, przewodniczących osiedli oraz zarządu osiedli, spisów,
- rozliczanie zużycia wody, paliwa gazowego, energii elektrycznej wraz z dystrybucją, odprowadzania ścieków i wywozu śmieci z budynków świetlic gminnych,
- czynności związane z realizacją funduszu sołeckiego, osiedlowego i funduszu zawiązanego z utrzymaniem świetlic i prowadzoną w nich działalnością kulturalną,
- wykonywanie bieżących prac naprawczych i konserwacyjnych na zainstalowanych instalacjach i urządzeniach w budynku Urzędu Gminy w Regułach, budynku użyteczności publicznej przy ul. Raszyńskiej 34 oraz w budynkach świetlic wiejskich i osiedlowych, a zwłaszcza:
- utrzymywanie w pełni sprawności wszystkich instalacji,
- dokonywanie przeglądów ww. instalacji zakończonych protokołem z pominięciem instalacji bądź urządzeń będących na gwarancji producenta,
- realizacja zaleceń pokontrolnych wynikających z przeprowadzonych konserwacji i przeglądów,
- zapewnienie stałego dyżuru konserwatora na terenie obiektów,
- usuwanie powstałych awarii i usterek w obiektach,
- dokonywanie drobnych prac remontowo – budowlanych z wyłączeniem tych wymagających specjalistycznej wiedzy technicznej co do stosowanych technologii i rozwiązań.
Data publikacji: 23.04.2019 12:54
Data ostatniej modyfikacji: 29.10.2024 21:58
Wyświetleń: 1132
Data ostatniej modyfikacji: 29.10.2024 21:58
Wyświetleń: 1132
Autor: Piotr Wykuż
Opublikował: Piotr Wykuż
Ostatnio zmodyfikował: Piotr Wykuż
Opublikował: Piotr Wykuż
Ostatnio zmodyfikował: Piotr Wykuż