Urząd Gminy Michałowice
pow. pruszkowski woj. mazowieckie
1464

Referat Organizacyjno-Administracyjny

piętro I pok. 107

tel: 22 350 91 76

Kierownik Referatu: Katarzyna Żebrowska


Zakres zadań Referatu Organizacyjno-Administracyjnego

Do zadań Referatu Organizacyjno – Administracyjnego należy w szczególności:

  1. zadania związane z obsługą interesantów i korespondencji, dotyczące w szczególności:
    • ewidencjonowania, rejestrowania, rozdział korespondencji oraz przesyłek, w tym w elektronicznym systemie obiegu dokumentów, oraz rozprowadzania jej po dokonaniu dekretacji, do właściwych komórek organizacyjnych,
    • prowadzenie ewidencji wpływów specjalnych i wartościowych,
    • wysyłanie korespondencji i przesyłek,
    • przyjmowanie i nadawanie faksów oraz obsługa poczty elektronicznej itp.,
    • informowanie interesantów o właściwości rzeczowej organów Gminy i komórek organizacyjnych Urzędu,
    • przyjmowanie pism sądowych i wywieszanie ogłoszeń o ustanowieniu kuratora dla strony, której miejsce pobytu nie jest znane. 
  2. zadania związane z obsługą administracyjną i techniczną Urzędu, dotyczące w szczególności:
    •  zarządzania pojazdami służbowymi,
    • zakupów inwentarza ruchomego (wyposażenia), materiałów i pomocy biurowych oraz druków,
    • prowadzenia ksiąg inwentarzowych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia stanowiących mienie Gminy,
    •  rozliczania zużycia wody, odprowadzania ścieków i wywozu odpadów z budynku Urzędu, 
    • zapewnienia ochrony fizycznej i ubezpieczenia mienia,
    • utrzymania czystości i estetyki w budynku Urzędu,
    • deratyzacji budynku Urzędu,
    • zapewnienia, przy współpracy z Referatem Kultury i Promocji, oprawy uroczystości gminnych (zawieszanie flag, przygotowywanie scenografii itp.) oraz ich zabezpieczenia,
    • zamawiania i likwidacji pieczęci urzędowych, prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych,
    • obsługi wyjazdów służbowych dla pracowników Urzędu,
    • prenumeraty czasopism i dzienników oraz zakup publikacji,
    • nadzoru nad udostępnianiem sali multimedialnej i pomieszczeń Urzędu,
    • wyposażenia budynku w apteczki oraz organizację szkoleń w zakresie pierwszej pomocy.
  3. zadania zlecone, związane z przygotowaniem, organizacją i przeprowadzeniem wyborów powszechnych, referendów, wyborów sołtysów, rad sołeckich, przewodniczących osiedli oraz zarządu osiedli, spisów,
  4. rozliczanie zużycia wody, paliwa gazowego, energii elektrycznej wraz z dystrybucją, odprowadzania ścieków i wywozu śmieci z budynków świetlic gminnych,
  5. czynności związane z realizacją funduszu sołeckiego, osiedlowego i funduszu zawiązanego z utrzymaniem świetlic i prowadzoną w nich działalnością kulturalną,
Data publikacji: 23.04.2019 12:54
Data ostatniej modyfikacji: 08.12.2025 13:15
Wyświetleń: 1464
Autor: Piotr Wykuż
Opublikował: Piotr Wykuż
Ostatnio zmodyfikował: Piotr Wykuż