1464
Referat Organizacyjno-Administracyjny piętro I pok. 107 tel: 22 350 91 76 Kierownik Referatu: Katarzyna Żebrowska
Zakres zadań Referatu Organizacyjno-Administracyjnego
Do zadań Referatu Organizacyjno – Administracyjnego należy w szczególności:
- zadania związane z obsługą interesantów i korespondencji, dotyczące w szczególności:
- ewidencjonowania, rejestrowania, rozdział korespondencji oraz przesyłek, w tym w elektronicznym systemie obiegu dokumentów, oraz rozprowadzania jej po dokonaniu dekretacji, do właściwych komórek organizacyjnych,
- prowadzenie ewidencji wpływów specjalnych i wartościowych,
- wysyłanie korespondencji i przesyłek,
- przyjmowanie i nadawanie faksów oraz obsługa poczty elektronicznej itp.,
- informowanie interesantów o właściwości rzeczowej organów Gminy i komórek organizacyjnych Urzędu,
- przyjmowanie pism sądowych i wywieszanie ogłoszeń o ustanowieniu kuratora dla strony, której miejsce pobytu nie jest znane.
- zadania związane z obsługą administracyjną i techniczną Urzędu, dotyczące w szczególności:
- zarządzania pojazdami służbowymi,
- zakupów inwentarza ruchomego (wyposażenia), materiałów i pomocy biurowych oraz druków,
- prowadzenia ksiąg inwentarzowych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia stanowiących mienie Gminy,
- rozliczania zużycia wody, odprowadzania ścieków i wywozu odpadów z budynku Urzędu,
- zapewnienia ochrony fizycznej i ubezpieczenia mienia,
- utrzymania czystości i estetyki w budynku Urzędu,
- deratyzacji budynku Urzędu,
- zapewnienia, przy współpracy z Referatem Kultury i Promocji, oprawy uroczystości gminnych (zawieszanie flag, przygotowywanie scenografii itp.) oraz ich zabezpieczenia,
- zamawiania i likwidacji pieczęci urzędowych, prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych,
- obsługi wyjazdów służbowych dla pracowników Urzędu,
- prenumeraty czasopism i dzienników oraz zakup publikacji,
- nadzoru nad udostępnianiem sali multimedialnej i pomieszczeń Urzędu,
- wyposażenia budynku w apteczki oraz organizację szkoleń w zakresie pierwszej pomocy.
- zadania zlecone, związane z przygotowaniem, organizacją i przeprowadzeniem wyborów powszechnych, referendów, wyborów sołtysów, rad sołeckich, przewodniczących osiedli oraz zarządu osiedli, spisów,
- rozliczanie zużycia wody, paliwa gazowego, energii elektrycznej wraz z dystrybucją, odprowadzania ścieków i wywozu śmieci z budynków świetlic gminnych,
- czynności związane z realizacją funduszu sołeckiego, osiedlowego i funduszu zawiązanego z utrzymaniem świetlic i prowadzoną w nich działalnością kulturalną,
Data publikacji: 23.04.2019 12:54
Data ostatniej modyfikacji: 08.12.2025 13:15
Wyświetleń: 1464
Data ostatniej modyfikacji: 08.12.2025 13:15
Wyświetleń: 1464
Autor: Piotr Wykuż
Opublikował: Piotr Wykuż
Ostatnio zmodyfikował: Piotr Wykuż
Opublikował: Piotr Wykuż
Ostatnio zmodyfikował: Piotr Wykuż