Urząd Gminy Michałowice
197

Referat Organizacyjno-Administracyjny


Zakres zadań Referatu Organizacyjno-Administracyjnego

  1. organizacja prac i spotkań Wójta i jego Zastępcy,
  2. zadania związane z obsługą interesantów i korespondencji, dotyczące w szczególności: 
  1. ewidencjonowanie, rejestrowanie, rozdział korespondencji oraz przesyłek, w tym
    w elektronicznym systemie obiegu dokumentów, oraz rozprowadzania jej po dokonaniu dekretacji, do właściwych komórek organizacyjnych.
  2. prowadzenie ewidencji wpływów specjalnych i wartościowych,
  3. wysyłanie korespondencji i przesyłek,
  4. przyjmowanie i nadawanie telegramów, telefonogramów, faksów oraz obsługa poczty elektronicznej itp.,
  5. prowadzenie rejestru wniosków o udostępnianie informacji publicznej,
  6. prowadzenie rejestru decyzji administracyjnych wydawanych przez Wójta,
  7. prowadzenie rejestrów: ogłoszeń podanych do publicznej wiadomości, opłaty skarbowej, referencji,
  8. wydawanie interesantom za poświadczeniem odbioru zaświadczeń i innej korespondencji wystawianej przez komórki Urzędu,
  9. informowanie interesantów o właściwości rzeczowej, organów Gminy i komórek organizacyjnych Urzędu.
  1. związane z obsługą administracyjną i techniczną Urzędu, dotyczące w szczególności:
  1. sprawozdań statystycznych;
  2. zakupów inwentarza ruchomego (wyposażenia), materiałów i pomocy biurowych oraz druków;
  3. prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych i w używaniu znajdujących się
    w Urzędzie;
  4. ochrony mienia;
  5. bieżącej konserwacji, napraw i drobnych remontów obiektów w budynku Urzędu;
  6. zgłaszania Referatowi Inwestycji i Remontów konieczności wykonana robót budowlanych, wymagających pozwolenia na budowę lub zgłoszenia do organu administracji architektoniczno-budowlanej w tym konieczności przeprowadzania większych remontów budynku Urzędu;
  7. zapewnienie niezbędnych dostaw, i rozliczeń dostarczenia wody, odprowadzanie ścieków i wywóz śmieci z budynków Urzędu;
  8. zapewnienia ochrony fizycznej i ubezpieczenia mienia;
  9. utrzymanie czystości i estetyki w budynkach Urzędu;
  10. deratyzacji budynku,
  11. zapewnienia, przy współpracy z referatem Kultury i Spraw Społecznych oprawy
    i uroczystości miejskich (zawieszanie flag, ozdób świątecznych, przygotowywanie scenografii itp.) oraz ich zabezpieczenia.
  12. zamawianie i likwidacja pieczęci urzędowych, prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych,
  13. obsługa potrzeb transportowych Urzędu,
  14. kolportaż Biuletynu Informacyjnego Gminy Michałowice,
  15. prenumerata czasopism i dzienników oraz zakup publikacji,
  16. nadzór i realizacja porozumień w ramach współpracy ze stowarzyszeniami,
  17. nadzór nad udostępnianiem sali multimedialnej i pomieszczeń urzędu,
  1. zadania zlecone, związane z przygotowaniem, organizacją  i przeprowadzeniem wyborów powszechnych, referendów, spisów;
  2. czynności związane z realizacją funduszu sołeckiego
  3. zadania organizacyjne i kancelaryjne dotyczące zabezpieczenia i przeprowadzania wyborów sołtysów, rad sołeckich, przewodniczących osiedli oraz zarządu osiedli;

 

Data publikacji: 23.04.2019 12:54
Data ostatniej modyfikacji: 23.04.2019 12:59
Wyświetleń: 197
Autor: Piotr Wykuż
Opublikował: Piotr Wykuż
Ostatnio zmodyfikował: Piotr Wykuż