1560
Referat Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych - FZ
Referat Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych
tel: (22) 350-91-74
tel: (22) 350-91-18
fundusze|michalowice.pl| |fundusze|michalowice.pl
piętro II pok. 230 oraz 232
Czynne:
poniedziałek: 9.00-18.00
wtorek: 8.00-17.00
środa-czwartek: 8.00-16.00
piątek: 8.00-14.00
Rozwój Gminy (strategia) i transport
tel: (22) 350-91-68
tel: (22) 350-93-37
piętro II pok. 232
Fundusze Zewnętrzne
tel: (22) 350-91-18
tel: (22) 350-91-91 wew. 254
piętro II pok. 230
fundusze|michalowice.pl| |fundusze|michalowice.pl
Kierownik Referatu z-ca: Tomasz Łoziński
Zakres obowiązków Referatu Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych
Do zadań Referatu Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych należy w szczególności:
1) aplikowanie o środki zewnętrzne, prowadzenie projektów i sporządzanie sprawozdań z realizacji, we współpracy z referatami merytorycznymi (przygotowanie wkładu niezbędnego do realizacji i rozliczenia projektu),
2) prowadzenie bazy danych złożonych projektów,
3) koordynowanie działań związanych z przygotowaniem i realizacją projektów objętych finansowaniem zewnętrznym,
4) prowadzenie spraw związanych z zawieraniem, zmianą umów o dofinansowanie projektów rekomendowanych do dofinansowania,
5) inicjowanie projektów o znaczeniu strategicznym dla Gminy,
6) uczestnictwo w gminnych zespołach projektowych,
7) bieżący monitoring i ewaluacja zrealizowanych projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych,
8) przygotowanie i aktualizacja Strategii Rozwoju Gminy Michałowice oraz opiniowanie i koordynacja dokumentów, strategii, programów i polityk o znaczeniu strategicznym dla Gminy,
9) gromadzenie danych, opracowywanie zestawień i realizowanych zadań strategicznych, ich analiza i raportowanie,
10) przygotowywanie analiz mających znaczenie dla rozwoju i właściwego funkcjonowania Gminy w oparciu o zbierane, zweryfikowane i przetworzone dane lub zlecenie ich opracowania i koordynacja w tym zakresie,
11) prowadzenie działań związanych z polityką energetyczną, a także polityką ochrony klimatu i przeciwdziałaniem zmianom klimatu we współpracy z Referatem Ochrony Środowiska,
12) podejmowanie działań zmierzających do podnoszenia efektywności i oszczędności w zakresie zużycia energii elektrycznej, cieplnej i gazowej w sektorze publicznym we współpracy z Referatem Gospodarki Komunalnej oraz Referatem Inwestycji i Remontów, gminnymi jednostkami organizacyjnymi oraz jednostka Ochotniczej Straży Pożarnej,
13) podejmowanie działań mających na celu zwiększenie bezpieczeństwa energetycznego gminy w tym udziału energii pochodzących z odnawialnych źródeł energii (OZE) w bilansie energetycznym, 14) wprowadzenie sytemu zmierzającego do monitorowania i zarządzania zużyciem energii,
15) koordynowanie zadań związanych z zakupem energii elektrycznej oraz paliwa gazowego, przygotowywanie niezbędnych danych , realizacja niezbędnych zestawień i analiz zużycia, koordynacja obiegu faktur, merytoryczny opis faktur,
16) raportowanie z zakresu produkcji i zużycia energii w zakresie wymaganym prawem,
17) prowadzenie działalności informacyjnej z zakresu efektywności energetycznej,
18) bieżące monitorowanie i informowanie Wójta oraz wszystkich komórek organizacyjnych Urzędu o możliwościach uzyskania dofinansowania zadań z ogólnodostępnych jak i dedykowanych zgodnych ze Strategią rozwoju gminy środków zewnętrznych krajowych i zagranicznych,
19) koordynacja prac nad raportem o stanie gminy,
20) proponowanie celów rocznych dla kontroli zarządczej,
21) koordynacja i prowadzenie zadań związanych z transportem zbiorowym,
22) prowadzenie spraw związanych z udzieleniem, odmową udzielenia, zmianą lub cofnięciem licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką,
23) współpraca z Referatem Gospodarki Komunalnej w zakresie zapewnienia niezbędnych dostaw paliwa gazowego, energii elektrycznej wraz z dystrybucją do obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy,
24) współpraca z referatami w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz rozwoju procesów udzielania zamówień (elektronizacja),
25) współpraca z referatami w obszarze informatyzacji Urzędu i Gminy,
26) współpraca z organami administracji rządowej i samorządowej oraz udział w pracach organów realizujących zadania w zakresie potrzeb wspólnotowych,
27) współpraca z Metropolią, w zakresie strategii metropolii warszawskiej - udział w pracach na etapie tworzenia i monitorowania i ewaluacji a także w zakresie tworzenia ustawy metropolitalnej.
Data publikacji: 15.07.2009
Data ostatniej modyfikacji: 03.07.2024 13:22
Wyświetleń: 1560
Data ostatniej modyfikacji: 03.07.2024 13:22
Wyświetleń: 1560
Autor: Dariusz Ruta
Opublikował: Dariusz Ruta
Ostatnio zmodyfikował: Piotr Wykuż
Opublikował: Dariusz Ruta
Ostatnio zmodyfikował: Piotr Wykuż