Urząd Gminy Michałowice
pow. pruszkowski woj. mazowieckie
1364

Wieloosobowe Stanowisko ds. Kadrowo-Administracyjnych

piętro I pok.109

tel: 22 350 91 38


 

Zakres zadań stanowiska ds. Kadrowo Administracyjnych i BHP

Do zadań Stanowiska ds. Kadrowo – Administracyjnych należy w szczególności:

  1. prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu, a w szczególności :
    • dokumentów związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników,
    • przygotowywanie materiałów umożliwiających podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy,
    • przygotowanie materiałów do przeprowadzenia okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników Urzędu,
    • przygotowanie projektów planów urlopów wypoczynkowych i nadzór ich realizacji po zatwierdzeniu,
    • prowadzenie spraw z zakresu działalności socjalnej Urzędu jako pracodawcy,
    • ewidencja czasu pracy pracowników,
  2. prowadzenie spraw ubezpieczeń społecznych pracowników Urzędu oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych,
  3. prowadzenie archiwum zakładowego ,w tym:
    • przejmowanie dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych,
    • przechowywanie i zabezpieczenie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji,
    • przeprowadzanie skontrum dokumentacji,
    • udostępnianie przechowywanej dokumentacji,
    • wycofywanie dokumentacji ze stanu archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej,
    • przeprowadzanie kwerend archiwalnych,
    • inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz udział w jej komisyjnym brakowaniu,
    • przygotowanie materiałów archiwalnych do przekazania i udział w ich przekazaniu do właściwego archiwum państwowego,
    • sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności archiwum zakładowego i stanu dokumentacji w archiwum zakładowym,
    • współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją,
  4. współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy przy organizowaniu staży absolwenckich, prac interwencyjnych oraz robót publicznych na terenie Gminy,
  5. obsługa PPK w zakresie wyboru instytucji obsługującej oraz prowadzenia i aktualizacji wykazu osób przystępujących, w tym wprowadzania danych do programu kadrowo-płacowego,
  6. przygotowanie i organizacja szkoleń dla pracowników Urzędu.
Data publikacji: 26.07.2006
Data ostatniej modyfikacji: 29.10.2024 21:48
Wyświetleń: 1364
Autor: Marcin Walichnowski
Opublikował: Dariusz Ruta
Ostatnio zmodyfikował: Piotr Wykuż