10
Sekretariat Wójta - Strzemińska-Dudek piętro II pok. 212 tel: 22 350 91 50
Zakres zadań Stanowiska ds. Sekretariatu Wójta
Do zadań Stanowiska ds. Sekretariatu Wójta należy w szczególności:
- obsługa kancelaryjna i administracyjna Wójta i jego Zastępcy w tym m. in. prowadzenie kalendarza oraz organizacja spotkań,
- prowadzenie rejestru wniosków o udostępnianie informacji publicznej, interpelacji i zapytań radnych, zarządzeń wójta,
- prowadzenie rejestru decyzji administracyjnych wydawanych przez Wójta,
- prowadzenie rejestru referencji,
- rozdział korespondencji oraz przesyłek, w tym w elektronicznym systemie obiegu dokumentów, oraz rozprowadzania jej po dokonaniu dekretacji, do właściwych komórek organizacyjnych,
- informowanie interesantów o właściwości rzeczowej organów Gminy i komórek organizacyjnych Urzędu.
Data publikacji: 28.10.2024 13:44
Data ostatniej modyfikacji: 29.10.2024 22:01
Wyświetleń: 10
Data ostatniej modyfikacji: 29.10.2024 22:01
Wyświetleń: 10
Autor: Piotr Wykuż
Opublikował: Piotr Wykuż
Ostatnio zmodyfikował: Piotr Wykuż
Opublikował: Piotr Wykuż
Ostatnio zmodyfikował: Piotr Wykuż