4243
Małgorzata Pachecka - Wójt Gminy Michałowice
interesantów przyjmuje w środy w godzinach:
10:00-12:00
13:00-15:00
Zapisy w sekretariacie II piętro pok. 212
tel.: 22 350 91 50
Zakres zadań Wójta
Do zakresu zadań Wójta należy:
- kierowanie bieżącymi sprawami Urzędu Gminy,
- składanie Radzie okresowych sprawozdań i informacji,
- podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy i wyznaczanie innych osób do podejmowania tych czynności,
- wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec pracowników Urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
- zapewnianie przestrzegania prawa przez komórki organizacyjne Urzędu oraz jego pracowników,
- okresowe zwoływanie, nie rzadziej niż raz w miesiącu, narad z udziałem kierowników komórek organizacyjnych w celu uzgadniania ich współdziałania i realizacji zadań,
- rozstrzyganie sporów pomiędzy poszczególnymi komórkami organizacyjnymi, w szczególności w zakresie podziału zadań,
- czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań Urzędu,
- prowadzenie postępowań administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
- upoważnianie pracowników Urzędu do wydawania w imieniu Wójta decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
- wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Wójta przez przepisy prawa oraz uchwały Rady,
- pełnienie bezpośredniego nadzoru nad:
- Stanowiskiem ds. Obronności i Obrony Cywilnej,
- Stanowiskiem ds. Kontroli Wewnętrznej,
- Audytem Wewnętrznym,
- Stanowiskiem Radcy Prawnego,
- Pełnomocnikiem ds. Ochrony Informacji Niejawnych,
- Referatem Zamówień Publicznych,
- Referatem Spraw Obywatelskich,
- Stanowiskiem ds. BHP,
- Stanowiskiem ds. Sekretariatu Wójta,
- Stanowiskiem Ekodoradcy.
Data publikacji: 26.07.2006
Data ostatniej modyfikacji: 29.10.2024 20:49
Wyświetleń: 4243
Data ostatniej modyfikacji: 29.10.2024 20:49
Wyświetleń: 4243
Autor: Marcin Walichnowski
Opublikował: Dariusz Ruta
Ostatnio zmodyfikował: Piotr Wykuż
Opublikował: Dariusz Ruta
Ostatnio zmodyfikował: Piotr Wykuż