Urząd Gminy Michałowice
pow. pruszkowski woj. mazowieckie
04.06.2025 15:49

Raport o stanie Gminy Michałowice w 2024 roku

Wójt Gminy Michałowice realizując obowiązek wynikający z art. 28aa ustawy o samorządzie gminnym przedstawia Raport o stanie Gminy.

 

Szanowni Państwo!

Przedstawiam Państwu raport o stanie Gminy Michałowice za 2024 r., który jest podsumowaniem naszej pracy i dokonań w minionym roku. Raport ten jest również wyrazem wdzięczności i uznania dla wszystkich, którzy przyczynili się do rozwoju naszej Gminy: mieszkańców, sołtysów, radnych, pracowników urzędu i jednostek gminnych oraz partnerów społecznych i gospodarczych.

W raporcie przedstawiono szereg działań i projektów, które realizowaliśmy w obszarach takich jak: ochrona zdrowia, pomoc społeczna, edukacja, kultura, sport, turystyka, gospodarka, ochrona środowiska czy infrastruktura. Możemy być dumni z osiągnięć naszych uczniów, skali zrealizowanych inwestycji, kwot pozyskanych środków inwestycyjnych oraz zakresu udzielonego wsparcia.

Zachęcam do zapoznania się nie tylko z twardymi wskaźnikami finansowymi, wydatkami na inwestycje, ale także z tą częścią raportu, w której prezentujemy działania podejmowane w ramach strategii, programów, w obszarze sportu i kultury, na rzecz seniorów oraz dzieci i młodzieży. Są to przykłady aktywności, które są równie ważne co kwestie finansowe, a często również je dopełniają.

Sprawdźcie Państwo, dlaczego nasza Gmina jest doceniana i nagradzana tak często. To naprawdę interesująca lektura.

Małgorzata Pachecka

Wójt Gminy Michałowice

 


Raport o stanie Gminy Michałowice zostanie przedstawiony na sesji Rady Gminy, która odbędzie się w 26 czerwca br. Po zaprezentowaniu najważniejszych wniosków wynikających z dokumentu, zostanie przeprowadzona debata, w której udział może wziąć każdy mieszkaniec Gminy. Osoby, które chcą zabrać głos w debacie muszą najpóźniej na dzień przed sesją (czyli do 25 czerwca do godz. 15.30) złożyć w biurze podawczym (sala obsługi mieszkańców) pisemne zgłoszenie poparte co najmniej 20 podpisami innych osób. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności zgłoszeń. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba że rada na początku sesji podejmie decyzję o zwiększeniu tej liczby.

Formularz zgłoszenia do debaty dostępny jest poniżej, a także w biurze podawczym (sala obsługi mieszkańców).

Z Raportem można zapoznać się, pobierając dokument PDF

 

 

Data publikacji: 04.06.2025 15:49
Data ostatniej modyfikacji: 04.06.2025 15:50
Wyświetleń: 1
Opublikował: Piotr Wykuż
Ostatnio zmodyfikował: Piotr Wykuż