Zarządzenie Nr 14/2004 Wójta Gminy Michałowice z dnia 19 stycznia 2004r.
Na podstawie art. 33ust. 3 ustawy z dnia 8 marca1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591 z późniejszymi zmianami) zarządzam co następuje:
§ 1
Dokumentacja dotycząca zamówień publicznych powinna być zgodna z ustawą z dnia 10 czerwca 1994 r. o zamówieniach publicznych (Dz. U. z 2002 Nr 72, poz. 664 z późniejszymi zmianami).
§ 2
Inspektor ds. zamówień publicznych prowadzi rejestry zamówień publicznych:
a) do 6.000 euro
b) do 30. 000 euro
c) powyżej 30. 000 euro
§ 3
Kierownik referatu lub pracownik samodzielnego stanowiska występuje z wnioskiem o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do inspektora ds. zamówień publicznych. Wzór wniosku stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 4
Inspektor ds. zamówień publicznych przygotowuje i przedkłada do podpisu Wójtowi zarządzenia o wszczęcie postępowania.
§ 5
Referat lub pracownik samodzielnego stanowiska, który występuje z wnioskiem o wszczęcie postępowania, przygotowuje specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) wraz z wszystkimi załącznikami i wzorem umowy, konsultuje prawidłowość przygotowanych dokumentów pod względem formalnym z inspektorem ds. zamówień publicznych oraz pod względem prawnym z radcą prawnym, a następnie przedkłada do podpisu Wójtowi. Przygotowane dokumenty przekazuje inspektorowi ds. zamówień publicznych.
§ 6
Inspektor ds. zamówień publicznych przygotowuje (w zależności od trybu postępowania) treść: ogłoszenia, zaproszenia do składania ofert, zaproszenia do udziału w negocjacjach, zapytania o cenę lub zaproszenia do rokowań dotyczącego udzielenia zamówienia publicznego.
§ 7
Inspektor ds. zamówień publicznych jest odpowiedzialny za terminowe i właściwe zamieszczanie w wymaganych ustawowo nośnikach informacji ogłoszeń o wszczęciu postępowania (Biuletyn Urzędu Zamówień Publicznych, Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) Gminy Michałowice, tablica informacyjna w siedzibie zamawiającego, prasa).
§ 8
Inspektor ds. zamówień publicznych zamieszcza zbiorcze zestawienie złożonych ofert wraz z cenami w BIP i na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Michałowice.
§ 9
Inspektor ds. zamówień publicznych pełniący funkcję sekretarza w Komisji Przetargowej sporządza dokumentację postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przedkłada do podpisu Komisji Przetargowej a następnie do akceptacji Wójtowi.
§ 10
Inspektor ds. zamówień publicznych informuje o wyniku postępowania oferentów biorących udział w postępowaniu (oferenta, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą, wzywa do podpisania umowy, wskazując miejsce, datę i godzinę podpisania umowy) oraz zamieszcza w wymaganych ustawowo nośnikach informacji, wyniki postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
§ 11
Inspektor ds. zamówień publicznych jest odpowiedzialny za terminowe i właściwe zamieszczanie ogłoszeń o wyniku postępowania, a także przekazuje informacje dotyczące udzielenia zamówienia publicznego na roboty budowlane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
§ 12
Kierownik referatu lub pracownik samodzielnego stanowiska jest odpowiedzialny za przygotowanie dokumentów i podpisanie umowy z oferentem, którą przedkłada do akceptacji Wójtowi.
§ 13
Referat lub pracownik samodzielnego stanowiska przekazuje inspektorowi ds. zamówień publicznych kopię zawartej umowy o udzielenie zamówienia publicznego wraz z dokumentem wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli jest wymagane).
§ 14
Inspektor ds. zamówień publicznych przygotowuje wniosek o zwrot wadiów oferentom biorącym udział w postępowaniu, przedkłada do akceptacji kierownikowi referatu lub pracownikowi samodzielnego stanowiska, a następnie przekazuje referatowi ds. finansowych.
§ 15
Dokumentację dotyczącą postępowania o udzielenie zamówienia publicznego gromadzi i przechowuje inspektor ds. zamówień publicznych.
§ 16
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załączniki
Data ostatniej modyfikacji: 02.06.2014
Wyświetleń: 3