Zarządzenie Nr 149/2005 Wójta Gminy Michałowice z dnia 22 września 2005 r.
Zarządzenie Nr 149/2005
Wójta Gminy Michałowice
z dnia 22 września 2005 r.
w sprawie procedury aktualizacji kart usług
Na podstawie art. 33 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 z późniejszymi zmianami) zarządzam, co następuje:
§ 1
Celem wprowadzenia procedury aktualizacji kart usług jest monitorowanie zgodności kart z przepisami prawa, aktualizacja innych danych zawartych w karcie oraz uzupełnienie katalogu o karty usług dotychczas w nim nie ujęte.
§ 2
1. Za aktualizację kart odpowiadają kierownicy komórek organizacyjnych Urzędu.
2. Nadzór nad procesem aktualizacji kart usług sprawuje Sekretarz Gminy.
§ 3
1. Aktualizacja kart jest przeprowadzana nie rzadziej niż raz na sześć miesięcy z zastrzeżeniem ust. 2.
2. W przypadku zmiany przepisów wpływających znacząco na treść karty usług osoby odpowiedzialne przedstawiają Sekretarzowi Gminy zaktualizowaną kartę w terminie 14 dni od dnia wejścia w życie zmiany.
3. W przypadku wprowadzenia nowych usług świadczonych z istotną częstotliwością, osoby odpowiedzialne przedstawią Sekretarzowi Gminy wzór karty usług w terminie do 1 miesiąca od wprowadzenia usług.
4. Do końca listopada każdego roku osoby odpowiedzialne przedstawiają Sekretarzowi Gminy krótki raport o stanie aktualności kart usług realizowanych w ich komórkach.
5. Jeżeli zmian wymagają niewielkie fragmenty kart należy to zaznaczyć w raporcie. W przypadku istotnych zmian należy przedłożyć wzór zaktualizowanej karty.
§ 4
Interesanci mają możliwość i prawo oceny kart usług poprzez ankietę dostępną w Urzędzie oraz na stronie internetowej Gminy www.michalowice.pl
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Data ostatniej modyfikacji: 02.06.2014
Wyświetleń: 10