Zarządzenie Nr 150/2005 Wójta Gminy Michałowice z dnia 23 września 2005 r.
Zarządzenie Nr 150/2005
Wójta Gminy Michałowice
z dnia 23 września 2005r.
w sprawie wprowadzenia informatora budżetowego
„Skąd mamy pieniądze i na co je wydajemy”
Na podstawie art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn.zm.) Wójt Gminy zarządza, co następuje:
§ 1.
Wprowadzam obowiązek informowania mieszkańców Gminy Michałowice o dochodach i wydatkach w formie informatora budżetowego.
§ 2.
Informator budżetowy, o którym mowa w §1 publikowany będzie pod nazwą „Skąd mamy pieniądze i na co je wydajemy” w biuletynie Gminy Michałowice oraz na stronach internetowych Urzędu Gminy Michałowice.
§ 3.
1. Informator budżetowy publikowany będzie corocznie do 30 czerwca
2. Procedury tworzenia informatora budżetowego stanowią załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 4.
Wykonanie powierza się Skarbnikowi Gminy Michałowice.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik do zarządzenie Nr 150/2005
Wójta Gminy Michałowice
z dnia 23 września 2005r.
w sprawie wprowadzenia informatora budżetowego
„Skąd mamy pieniądze i na co je wydajemy”
Procedura wprowadzenia informatora budżetowego pt. „Skąd mamy pieniądze i na co je wydajemy”
§ 1.
Cel wprowadzenia informatora budżetowego
Informator budżetowy ma umożliwić mieszkańcom uzyskania informacji o tym, jak zaprojektowano budżet na kolejny rok oraz o rozliczeniu budżetu z poprzedniego roku.
§ 2.
Zasady tworzenia informatora
Procedura reguluje zasady tworzenia informatora budżetowego, które obejmują:
1. Powołanie zespołu tworzenia informatora
2. Zebranie danych do informatora
3. Tworzenie informatora
4. Rozpowszechnianie informatora
§ 3.
Opis działań w ramach zadania
3. Wójt Gminy corocznie zarządzeniem powołuje zespół zadaniowy do opracowania informatora budżetowego
4. Zespół zadaniowy opracowuje harmonogram realizacji zadania
5. Zespół określa zawartość i formę informatora
6. Zespół zbiera dane do informatora
7. Zespół pisze projekt informatora
8. Zespół konsultuje zawartość informatora z mieszkańcami, urzędnikami i radnymi
9. Zespół nanosi poprawki i opracowuje ostateczną wersję informatora
10. Rozpowszechnienie informatora następuje poprzez radnych, sołtysów, inforamacje zawarte w Biuletynie Gminy Michałowice oraz na stronach internetowych Urzędu Gminy Michałowice
11. Zespół analizuje skutecznośc rozpowszechniania
Data ostatniej modyfikacji: 02.06.2014
Wyświetleń: 14