Zarządzenie Nr 252/2011 Wójta Gminy Michałowice z dnia 28 grudnia 2011 r.
Na podstawie art.30 ust 2 pkt 2 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142,poz. 1591 z późn. zm.) oraz Uchwały Nr X/89/2011 Rady Gminy Michałowice z dnia 26 października 2011 r. w sprawie zatwierdzenia do realizacji projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego pn. „Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I – III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego”, zarządzam co następuje:
W celu realizacji projektu pn. ”Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I – III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego powołuje się Zespół składający się z :
2) 3 Szkolnych Koordynatorów Projektu,
3) obsługi finansowo-księgowej Projektu .
1. Powołuje się Koordynatora Projektu – Dyrektora ZOEAS -. Alinę Żakowską.
2. Zadaniem Koordynatora Projektu jest organizacja i nadzór nad realizacją projektu a w szczególności:
1) koordynowanie zakresu merytorycznego i organizacyjnego działań projektowych,
2) bieżące monitorowanie systematyczności i efektywności realizacji projektu,
3) prowadzenia ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją projektu,
4) składania wymaganych umową raportów i sprawozdań z realizacji projektu, w tym części finansowej do Instytucji Pośredniczącej,
5) nadzór nad poprawnością dokumentacji związanej z realizacją projektu,
6) przygotowywanie wniosków o płatność,
7) kontakty z Instytucją Pośredniczącą,
8) koordynacja działań informacyjno-promocyjnych.
1. W szkołach prowadzonych przez Gminę Michałowice realizujących projekt, powołuje się Szkolnych Koordynatorów Projektu, - Dyrektorów szkół w osobach:
1) Szkoła Podstawowa w Komorowie - Małgorzatę Głodowską,
2)Szkoła Podstawowa w Michałowicach - Andrzeja Olęckiego,
3) Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi - Ewę Dymurę.
2. Zadaniem Szkolnych Koordynatorów Projektu jest organizacja i nadzór nad realizacją projektu na terenie macierzystej szkoły, a w szczególności:
1) współpraca z Koordynatorem Projektu,
2) koordynacja, nadzór, monitorowanie i ewaluacja działań na terenie szkoły poprzez koordynowanie procesu rekrutacji uczestników projektu, prowadzenie w miarę potrzeb uzupełniającej rekrutacji uczestników projektu, informowanie wszystkich zainteresowanych o projekcie, kontrolowanie podpisania przez rodziców każdego z uczestników projektu deklaracji uczestnictwa w projekcie oraz oświadczenia o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych, przestrzeganie zasady równości szans kobiet i mężczyzn przy procesie rekrutacji i uczestnictwa w projekcie.
3) ewidencja uczestników projektu, bieżący monitoring udziału uczniów w projekcie i comiesięczna weryfikacja dzienników zajęć,
4) bieżące monitorowanie systematyczności i efektywności realizacji projektu poprzez kontrolę liczby godzin zajęć zrealizowanych przez poszczególnych nauczycieli, kontrolę terminowości wykonywanych działań zgodnie z harmonogramem projektu, kontrolę zgodności programów zajęć z rozpoznanymi potrzebami uczestników projektu.
5) promocja projektu poprzez kontrole nad prawidłowym oznakowaniem pomieszczeń, w których realizowany jest projekt, nadzór nad działaniami promocyjnymi w szkole, monitorowanie dokumentacji pod kątem prawidłowości oznaczenia o współfinansowaniu ze środków unijnych, monitorowanie zakupionych pomocy dydaktycznych pod kątem prawidłowości oznaczenia o współfinansowaniu ze środków unijnych,
6) przygotowanie do księgowania dokumentów projektu oraz sprawdzanie dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalnym i rachunkowym.
1. Do obsługi finansowo-księgowej powołuje się Lidię Buczyńska – Główną Księgową i Katarzynę Grendę – pracownika ZOEAS.
2. Do zadań zespołu ds. obsługi finansowo-księgowej należy prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej dla projektu i stosowanie wytycznych związanych z obsługą finansową projektu zgodnie z zawartą Umową o dofinansowanie, a w szczególności:
1) nadzór nad finansowaniem projektu,
2) kontrola finansowa projektu poprzez sprawdzenie zgodności zobowiązań z planem finansowym oraz harmonogramem wydatków projektu,,
3) prowadzenie rozliczeń finansowych projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i procedurami wymaganymi Umową o dofinansowanie oraz przygotowywanie wniosków o płatność,
4) nadzór nad poprawnością dokumentacji finansowej związanej z realizacją projektu oraz terminową realizacją płatności wynikających z realizacji budżetu projektu,
5) kontrolowanie kosztów projektu ze stanem ewidencji księgowej wydatków oraz ich kwalifikowanie,
6) wspieranie działań Koordynatora Projektu w aspekcie księgowym, w odniesieniu do poszczególnych zadań objętych projektem, zapewnieniu płynnego finansowania projektu, terminowe regulowanie zobowiązań finansowych podjętych w imieniu Beneficjenta, a także okresowe dokonywanie finansowych przeglądów realizacji projektu,
7) dbałość o właściwe warunki przechowywania i archiwizowania dokumentów księgowych projektu.
1. Upoważniam powołany niniejszym zarządzeniem zespół ds. realizacji projektu do przetwarzania danych osobowych uczestników projektu w ramach realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
2. Upoważnienia są ważne do dnia odwołania, nie później niż do dnia 29 czerwca 2012 r. Upoważnienie wygasa z chwilą ustania zatrudnienia upoważnionego członka zespołu ds. realizacji projektu lub rozwiązania umowy.
Wykonanie zarządzenia powierza się Koordynatorowi Projektu oraz Dyrektorom szkół biorących udział w projekcie.
Zespół ds. realizacji projektu powołany jest na czas realizacji projektu. Po zakończeniu zadania następuje rozwiązanie Zespołu.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Data ostatniej modyfikacji: 02.06.2014
Wyświetleń: 26