Urząd Gminy Michałowice
pow. pruszkowski woj. mazowieckie
09.02.2012 11:02

Zarządzenie Nr 14 / 2012 Wójta Gminy Michałowice z dnia 07 lutego 2012 r.

w sprawie przygotowania dokumentacji zgodnie z wymogami archiwizacyjnymi oraz zniszczenia dokumentów niearchiwalnych z wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej przeprowadzonych w dniu 9 października 2011 r.

Na podstawie § 3 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia
23 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do SenatuRzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 90, poz. 1005 z późn. zmianami)

 
§ 1
Powołuję komisję w składzie:

Przewodniczący      

-  Kazimierz Wojciechowski

Członkowie komisji

-  Dorota Chalimoniuk

-  Zofia Brzezińska

                                   
§ 2

Komisja wykona następujące czynności:

1)         posegreguje wszystkie dokumenty i materiały wg grup i obejmie je spisem zdawczo - odbiorczym akt,

2)         sporządzi spis dokumentacji niearchiwalnej i protokół oceny tej dokumentacji.

3)         przekaże do Delegatury Krajowego Biura Wyborczego w Warszawie po dwa egzemplarze każdego sporządzonego dokumentu oraz dokumenty stanowiące zasób archiwalny w terminie do dnia 20 lutego 2012 r.

4)         dokona zniszczenia dokumentacji niearchiwalnej po otrzymaniu informacji od Dyrektora Delegatury Krajowego Biura Wyborczego w Warszawie.

 
§ 3

Z wykonanych czynności komisja sporządzi protokół i spisy.

 
§ 4

Komisja rozpocznie pracę w dniu 9 lutego 2012 r.

 
§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 
   Wójt
 /-/ mgr.inż. Krzysztof Grabka
Data publikacji: 09.02.2012 11:02
Data ostatniej modyfikacji: 02.06.2014
Wyświetleń: 3
Autor: Kazimierz Wojciechowski