Zarządzenie Nr 188/2012 Wójta Gminy Michałowice z dnia 20 września 2012 r.
Na podstawie art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zmianami) oraz art. 3 ust. 1 pkt 6, art. 4 ust. 5 i art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości ( j.t. z 2009 r. Dz. U. Nr 152, poz. 1223 ze zmianami) zarządzam, co następuje:
§ 1
Ze względu na zmianę siedziby Urzędu Gminy Michałowice z dotychczasowego budynku przy ul. Raszyńskiej 34 w Michałowicach do nowego budynku przy ul. Aleja Powstańców
Warszawy 1 w Regułach, zarządzam:
1) przeprowadzenie inwentaryzacji doraźnej:
a) środków podlegających ewidencji ilościowo – wartościowej (013),
b) wartości niematerialnych i prawnych (020),
c) pozostałych środków w używaniu znajdujących się w ewidencji ilościowej.
2) uporządkowanie ewidencji środków w używaniu będących własnością Gminy Michałowice
§ 2
Do przeprowadzenia inwentaryzacji, o której mowa w § 1 powołuję Komisję w składzie:
1) Przewodniczący Komisji – Andrzej Łuszczyński,
2) Członkowie Komisji:
a) Wanda Raczyńska,
b) Jolanta Krzysiak,
c) Joanna Ulanowska,
d) Dariusz Ruta.
§ 3
Inwentaryzacje przeprowadzić w terminie od dnia 24 września 2012 r. do dnia 30 listopada 2012 r., według stanu na dzień 30 listopada 2012 r.
§ 4
Zespół spisowy dokona inwentaryzacji środków:
1) znajdujących się w dotychczasowym budynku Urzędu Gminy Michałowice przy
ul. Raszyńskiej 34, Michałowice,
2) znajdujących się w nowym budynku Urzędu Gminy Michałowice przy ul. Aleja Powstańców Warszawy 1, Reguły.
3) znajdujących się w świetlicach i pozostałych pomieszczeniach podlegających inwentaryzacji.
§ 5
1. Składniki majątku wymienione w § 4 pkt. 1, 2 i 3 należy spisać na oddzielnych arkuszach spisowych metodą spisu z natury.
2. Na oddzielnych arkuszach ująć sprzęt nienadający się do użytku wraz z wnioskami, co do jego wykorzystania.
§ 6
Zinwentaryzowany sprzęt i wyposażenie winny być ocechowane, a na poszczególne pomieszczenia powinny być sporządzone spisy inwentarza.
§ 7
Zobowiązuję komisję do:
1) przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad postępowania w sprawie gospodarki majątkiem gminy,
2) sporządzenia rozliczenia inwentaryzacji,
3) przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do Referatu Budżetu i Finansów w terminie siedmiu dni po zakończeniu inwentaryzacji.
4) wyniki inwentaryzacji winny być ujęte w ewidencji rachunkowej okresu sprawozdawczego.
§ 8
Harmonogram inwentaryzacji stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 9
Wykonanie zarządzenia powierzam Przewodniczącemu komisji inwentaryzacyjnej.
§ 10
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
/-/ Wójt Gminy Michałowice
Krzysztof Grabka
Załączniki
Data ostatniej modyfikacji: 02.06.2014
Wyświetleń: 24