Urząd Gminy Michałowice
pow. pruszkowski woj. mazowieckie
16.11.2012 15:11

Zarządzenie Nr 188/2012 Wójta Gminy Michałowice z dnia 20 września 2012 r.

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji doraźnej w 2012 r. oraz powołania komisji inwentaryzacyjnej i zespołów spisowych do jej przeprowadzenia.

Na podstawie art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zmianami) oraz art. 3 ust. 1 pkt 6, art. 4 ust. 5 i art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości ( j.t. z 2009 r. Dz. U. Nr 152, poz. 1223 ze zmianami) zarządzam, co następuje:

 

§ 1

Ze względu na zmianę siedziby Urzędu Gminy Michałowice z dotychczasowego budynku przy ul. Raszyńskiej 34 w Michałowicach do nowego budynku przy ul. Aleja Powstańców
Warszawy 1 w Regułach, zarządzam:

1) przeprowadzenie inwentaryzacji doraźnej:

a) środków podlegających ewidencji ilościowo – wartościowej (013),

b) wartości niematerialnych i prawnych (020),

c) pozostałych środków w używaniu znajdujących się w ewidencji ilościowej.

2) uporządkowanie ewidencji środków w używaniu będących własnością Gminy Michałowice

 

§ 2

Do przeprowadzenia inwentaryzacji, o której mowa w § 1 powołuję Komisję w składzie:

1) Przewodniczący Komisji – Andrzej Łuszczyński,

2) Członkowie Komisji:

a) Wanda Raczyńska,

b) Jolanta Krzysiak,

c) Joanna Ulanowska,

d) Dariusz Ruta.

          

§ 3

Inwentaryzacje przeprowadzić w terminie od dnia 24 września 2012 r. do dnia 30 listopada 2012 r., według stanu na dzień 30 listopada 2012 r.

 

§ 4

Zespół spisowy dokona inwentaryzacji środków:

1) znajdujących się w dotychczasowym budynku Urzędu Gminy Michałowice przy
ul. Raszyńskiej 34, Michałowice,

2) znajdujących się w nowym budynku Urzędu Gminy Michałowice przy ul. Aleja Powstańców Warszawy 1, Reguły.

3) znajdujących się w świetlicach i pozostałych pomieszczeniach podlegających inwentaryzacji.

 

§ 5

1. Składniki majątku wymienione w § 4 pkt. 1, 2 i 3 należy spisać na oddzielnych arkuszach spisowych metodą spisu z natury.

2. Na oddzielnych arkuszach ująć sprzęt nienadający się do użytku wraz z wnioskami, co do jego wykorzystania.

 

§ 6

Zinwentaryzowany sprzęt i wyposażenie winny być ocechowane, a na poszczególne pomieszczenia powinny być sporządzone spisy inwentarza.

 

§ 7

Zobowiązuję komisję do:

1)    przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad postępowania w sprawie gospodarki majątkiem gminy,

2)    sporządzenia rozliczenia inwentaryzacji,

3)    przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do Referatu Budżetu i Finansów w terminie siedmiu dni po zakończeniu inwentaryzacji.

4)    wyniki inwentaryzacji winny być ujęte w ewidencji rachunkowej okresu sprawozdawczego.

 

§ 8

Harmonogram inwentaryzacji stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.

 

§ 9

Wykonanie zarządzenia powierzam Przewodniczącemu komisji inwentaryzacyjnej.

 

§ 10

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

/-/ Wójt Gminy Michałowice

Krzysztof Grabka

Załączniki

Data publikacji: 16.11.2012 15:11
Data ostatniej modyfikacji: 02.06.2014
Wyświetleń: 24
Autor: Kazimierz Wojciechowski