Urząd Gminy Michałowice
pow. pruszkowski woj. mazowieckie
18.12.2012 15:13

Zarządzenie Nr 218/2012 Wójta Gminy Michałowice z dnia: 7 listopada 2012 r.

w sprawie: przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

Na podstawie art. 2 pkt 12, art. 15 ust. 1 i art. 18. ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) oraz art. 33 ust. 1 i art. 33 ust. 3  ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.) zarządzam co następuje:

 

§ 1.

Wszczynam postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Zaprojektowanie i montaż dwóch dodatkowych urządzeń ruchowych na szkolnym placu zabaw przy ZSO w Komorowie w ramach programu „Radosna Szkoła”(Nr sprawy: ZP.2712.71.2012)

 

§ 2.

Wykonanie niniejszego zarządzenia w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowania powierzam stałej Komisji Przetargowej, powołanej zarządzeniem nr 254/ZP/2011 Wójta Gminy Michałowice z dnia 30 grudnia 2011 roku  w sprawie: powołania stałej komisji przetargowej i nadania regulaminu pracy komisji przetargowej w składzie:

 

1)      Przewodniczący: Piotr Pacyna

2)      Sekretarz: Karolina Mąkal

3)      Członek: Karolina Borecka

4)      Członek: Józef Kawiorski

5)      Członek: Andrzej Łuszczyński

6)      Członek: Katarzyna Szediw

 

§ 3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

/-/ Wójt Gminy Michałowice

Krzysztof Grabka

Data publikacji: 18.12.2012 15:13
Data ostatniej modyfikacji: 02.06.2014
Wyświetleń: 3
Autor: Karolina Mąkal