Zarządzenie Nr 280/2012 Wójta Gminy Michałowice z dnia 31 grudnia 2012r.
Na podstawie art. 3 ust. 1 pkt 6, art. 4 ust. 1 i 3 i art. 10 ustawy z dnia 29 września 1994r.
o rachunkowości (Dz.U. z 2009r. Nr 152 poz. 1223 z późn. zm.) – Wójt Gminy Michałowice zarządza, co następuje:
§ 1.
Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 148/2006 Wójta Gminy Michałowice w sprawie wprowadzenia „Instrukcji obiegu i kontroli dokumentów” w Urzędzie Gminy
w Michałowicach otrzymuje brzmienie Załącznika do niniejszego Zarządzenia.
§ 2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 01 stycznia 2013r.
/-/ Wójt Gminy Michałowice
Krzysztof Grabka
Załącznik
do Zarządzenia Nr 280/2012
Wójta Gminy Michałowice
z dnia 31 grudnia 2012r.
Opis do faktury/rachunku………………..z dnia ……….……… r. wystawionej przez ……………………
……………………………………………………………………………………………………………….
za…………………………………………………………………….……………………………………….……………………………………………………………………………………………………………….
Potwierdzam prawidłowe wykonanie ……………. zgodnie z umową/ zleceniem Nr …………………
z dnia ……………………...r., zawartą/ym pomiędzy Gminą Michałowice,
a………………………………………………………………………………………………………………co do terminu i prawidłowości wykonania.
Sprawdzono pod względem
merytorycznym
dnia …………………………
………………………………
podpis sprawdzającego
Wydatek dokonany na podstawie faktury ……………………………….. z dnia ……………………… r. jest zgodny z planem wydatków budżetu Gminy na ………. rok, dział……… rozdział …………… paragraf …………… i mieści się w miesięcznym harmonogramie wydatków.
Z-ca Wójta Gminy Kierownik referatu
Wyboru dokonano zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) na podstawie ………………………………………….
Numer postępowania …………………...
Z-ca Wójta Gminy Kierownik referatu Stanowisko ds. zamówień publicznych
Zatwierdzono do wypłaty ze środków…………….
Część…Dział Rozdział ……… paragraf.... ……poz…
Z Zadania ……………………………………………………
Razem: ….……………….
Podatek: …………………
Do wypłaty: …………….
Słownie zł.: ……………………………………………………
Zatwierdzam do wypłaty Zatwierdzam do wypłaty Sprawdzono pod względem
Kierownik Jednostki Główny Księgowy formalnym i rachunkowym
dnia …………………………
Data: ………………. ….. Data: .…………………..
Podpis: …………….. ….. Podpis: …………………. ……….......................................
podpis sprawdzającego
Akceptujemy płatność za realizację wymienionych robót zgodnie z fakturą …………………………… z dnia ………………. r. na kwotę ………………………. zł. słownie: …………………………………….
………………………………………………………………………………………………………………...
Wójt Gminy Skarbnik Gminy
Data ostatniej modyfikacji: 02.06.2014
Wyświetleń: 15