Urząd Gminy Michałowice
pow. pruszkowski woj. mazowieckie
01.03.2012 11:01

Zarządzenie Nr 32/2012

w sprawie zmiany Regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy Michałowice

Zarządzenie Nr 32/2012

Wójta Gminy Michałowice

z dnia 29 lutego  2012 r.

 

w sprawie zmiany Regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy Michałowice.

 

Na podstawie art. 33 ust. 2  ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142  poz. 1591 z późniejszymi zmianami) Wójt Gminy zarządza, co następuje:


§ 1.

 

W Regulaminie organizacyjnym Urzędu Gminy Michałowice stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 55/2010 Wójta Gminy Michałowice z dnia 14 kwietnia  2010r. w sprawie nadania Urzędowi Gminy Michałowice regulaminu organizacyjnego  wprowadza się następujące zmiany:

  1. § 6 otrzymuje brzmienie:„§ 6
    1. Urząd czynny jest w dni robocze w godzinach:
      1. poniedziałek 900 – 1700
      2. wtorek, środa, czwartek, piątek 800 – 1600.
    2. Wójt gminy przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w   godzinach 10:00 - 15:00 i 17:00- 18:00.”
  2. w § 11 po pkt 12 dodaje się pkt 12a w brzmieniu: „12a) sprawowanie kontroli i nadzoru nad gospodarką finansową gminnych jednostek organizacyjnych”,
  3. w § 22 po pkt 15dodaje się pkt 16 w brzmieniu: „16) prowadzenie spraw związanych z realizacją funduszy sołeckich w zakresie określonym właściwością komórki.”,
  4. w § 26 w pkt 17 po przecinku dodaje wyrazy: „w tym sprawozdań z realizacji funduszu sołeckiego,”
  5. w § 27 pkt 3 lit. a otrzymuje brzmienie: „a) przyjmowanie wniosków o wpis, zmianę, zawieszenie wznowienie i likwidację działalności gospodarczej do CIDG,”
  6. w § 27 w pkt 3 skreśla się lit. c i lit. d,
  7. w § 27 w pkt 4 skreśla się przecinek i dodaje się wyrazy „i agroturystyczne”,
  8. w § 33 dodaje się pkt 11 w brzmieniu:„11) prowadzenie rejestru skarg i  wniosków wpływających do Rady Gminy”,
  9. w § 34 po pkt 5dodaje się pkt 6 w brzmieniu: „6) sprawowanie kontroli i nadzoru nad gospodarką finansową urzędu gminy.”,
  10. w § 36 po pkt 6 dodaje się pkt 7 – 11w brzmieniu:
    1.  „7) prowadzenie imiennego wykazu stanowisk pracy w przypisaniem danemu stanowisku sprzętu komputerowego i oprogramowania,
    2. 8) przygotowanie dokumentacji przetargowej w sprawie zakupu sprzętu komputerowego,
    3. 9) realizacja zadań administratora bezpieczeństwa informacji określonej w ustawie o ochronie danych osobowych,
    4. 10) zgłaszanie danych do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych,
    5. 11) odpowiedzialność za archiwizowanie i przechowywanie danych informatycznych wytworzonych w Urzędzie.”,
  11. w § 40 w pkt 1 po przecinku dodaje się wyrazy: „prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych,”,
  12. w § 52 w ust.1 po pkt 14 dodaje się pkt 15 w brzmieniu: „15) dokonują samokontroli prawidłowości wykonywania własnej pracy w oparciu o obowiązujące przepisy prawa i obowiązki wynikające z zakresu czynności służbowych w celu realizacji kontroli zarządczej zgodnie z Regulaminem Kontroli Zarządczej obowiązującym w Urzędzie Gminy Michałowice.”
  13. po § 52 dodaje się § 52a w brzmieniu:
    „§ 52a
    1. Pracownik Urzędu obowiązany jest przestrzegać zasady podporządkowania służbowego wynikającego z organizacji Urzędu i szczegółowego podziału czynności.
    2. Pracownik, który otrzymał polecenie z pominięciem drogi służbowej, winien niezwłocznie o tym fakcie powiadomić bezpośrednio przełożonego.
    3. W czasie nieobecności pracownika, sprawy prowadzone przez niego prowadzi wyznaczony przez kierownika referatu inny pracownik.
    4. Załatwianie w godzinach pracy spraw innych niż służbowe dopuszczalne jest wyłącznie w granicach i na zasadach określonych w kodeksie pracy i przepisach szczególnych.
    5. W godzinach pracy Urzędu pracownik powinien być obecny na swoim stanowisku pracy.
    6. Po zakończeniu pracy pracownicy są zobowiązani do zabezpieczenia pomieszczeń biurowych a klucze pozostawiać w miejscu do tego wyznaczonym.
    7. Przed rozpoczęciem urlopu pracownik powinien załatwić wszystkie terminowe sprawy. Jeżeli jest to niemożliwe, przekazuje je do załatwienia zastępującemu go pracownikowi.
  14. po § 56 dodaje się Rozdział VII A w brzmieniu:

 

      „ ROZDZIAŁ VIIA

 

         ZASADY ZAMAWIANIA i UŻYWANIA PIECZĘCI


§ 56a
 

  1. 1.    Do składania zamówień na pieczęcie dla poszczególnych referatów oraz pieczęci imiennych upoważnieni są kierownicy referatów oraz samodzielne stanowiska pracy.
  2. Zamówienie, wraz z uzasadnieniem,  na pieczęcie należy składać do stanowiska ds. administracyjnych.
  3. Stanowisko ds. administracyjnych w porozumieniu z Sekretarzem Gminy dokonuje weryfikacji treści zamówionych pieczęci pod kątem zgodności z instrukcją kancelaryjną, Regulaminem Organizacyjnym Urzędu oraz wydanymi przez Wójta upoważnieniami.
  4. Wykonane pieczęcie rejestrowane są przez pracownika wymienionego w ust.2 w rejestrze pieczęci urzędowych.
  5. Rejestr pieczęci zawiera: liczbę porządkową, odcisk pieczęci, datę pobrania i podpis osoby pobierającej, datę zwrotu i podpis osoby zwracającej, nr protokołu i datę fizycznej likwidacji.
  6. Pracownik, z którym rozwiązana została umowa o pracę jest zobowiązany rozliczyć się z pobranych pieczęci.
  7. Decyzje i  postanowienia wydawane przez Wójta Gminy z zakresu administracji rządowej opatrywane są pieczęcią okrągłą z godłem państwowym i napisem w otoku "Wójt Gminy Michałowice".
  8. Decyzje i  postanowienia wydawane przez Wójta Gminy z zakresu realizacji zadań własnych gminy opatrywane są pieczęcią okrągłą z herbem gminy i napisem w otoku "Wójt Gminy Michałowice".


§ 2.
 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 Wójt Gminy Michałowice

 

 /-/ mgr inż. Krzysztof Grabka

Data publikacji: 19.04.2019 12:32
Data ostatniej modyfikacji: 19.04.2019 12:32
Wyświetleń: 293
Autor: Zofia Idzikiewicz
Opublikował: Marcin Walichnowski
Ostatnio zmodyfikował: Marcin Walichnowski