Urząd Gminy Michałowice
pow. pruszkowski woj. mazowieckie
01.03.2012 11:01

Zarządzenie Nr 32/2012 Wójta Gminy Michałowice z dnia 29 lutego 2012 r.

w sprawie zmiany Regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy Michałowice.

Na podstawie art. 33 ust. 2  ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142  poz. 1591 z późniejszymi zmianami) Wójt Gminy zarządza, co następuje:

 
§ 1.
W Regulaminie organizacyjnym Urzędu Gminy Michałowice stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 55/2010 Wójta Gminy Michałowice z dnia 14 kwietnia  2010r. w sprawie nadania Urzędowi Gminy Michałowice regulaminu organizacyjnego  wprowadza się następujące zmiany:
 
1)      § 6 otrzymuje brzmienie:
„§ 6

         1. Urząd czynny jest w dni robocze w godzinach:

1)              poniedziałek 900 – 1700

2)              wtorek, środa, czwartek, piątek 800 – 1600.

         2. Wójt gminy przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w   godzinach 10:00 - 15:00 i 17:00- 18:00.”

2)      w § 11 po pkt 12 dodaje się pkt 12a w brzmieniu: „12a) sprawowanie kontroli i nadzoru nad gospodarką finansową gminnych jednostek organizacyjnych”,

3)      w § 22 po pkt 15dodaje się pkt 16 w brzmieniu: „16) prowadzenie spraw związanych z realizacją funduszy sołeckich w zakresie określonym właściwością komórki.”,

4)      w § 26 w pkt 17 po przecinku dodaje wyrazy: „w tym sprawozdań z realizacji funduszu sołeckiego,”

5)      w § 27 pkt 3 lit. a otrzymuje brzmienie: „a) przyjmowanie wniosków o wpis, zmianę, zawieszenie wznowienie i likwidację działalności gospodarczej do CIDG,”

6)      w § 27 w pkt 3 skreśla się lit. c i lit. d,

7)      w § 27 w pkt 4 skreśla się przecinek i dodaje się wyrazy „i agroturystyczne”,

8)      w § 33 dodaje się pkt 11 w brzmieniu:„11) prowadzenie rejestru skarg i  wniosków wpływających do Rady Gminy”,

9)      w § 34 po pkt 5dodaje się pkt 6 w brzmieniu: „6) sprawowanie kontroli i nadzoru nad gospodarką finansową urzędu gminy.”,

10) w § 36 po pkt 6 dodaje się pkt 7 – 11w brzmieniu:

 „7) prowadzenie imiennego wykazu stanowisk pracy w przypisaniem danemu stanowisku sprzętu komputerowego i oprogramowania,

8) przygotowanie dokumentacji przetargowej w sprawie zakupu sprzętu komputerowego,

9) realizacja zadań administratora bezpieczeństwa informacji określonej w ustawie o ochronie danych osobowych,

10) zgłaszanie danych do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych,

11) odpowiedzialność za archiwizowanie i przechowywanie danych informatycznych wytworzonych w Urzędzie.”,

11) w § 40 w pkt 1 po przecinku dodaje się wyrazy: „prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych,”,

12) w § 52 w ust.1 po pkt 14 dodaje się pkt 15 w brzmieniu: „15) dokonują samokontroli prawidłowości wykonywania własnej pracy w oparciu o obowiązujące przepisy prawa i obowiązki wynikające z zakresu czynności służbowych w celu realizacji kontroli zarządczej zgodnie z Regulaminem Kontroli Zarządczej obowiązującym w Urzędzie Gminy Michałowice.”

13) po § 52 dodaje się § 52a w brzmieniu:

„§ 52a

1.    Pracownik Urzędu obowiązany jest przestrzegać zasady podporządkowania służbowego wynikającego z organizacji Urzędu i szczegółowego podziału czynności.

2.    Pracownik, który otrzymał polecenie z pominięciem drogi służbowej, winien niezwłocznie o tym fakcie powiadomić bezpośrednio przełożonego.

3.    W czasie nieobecności pracownika, sprawy prowadzone przez niego prowadzi wyznaczony przez kierownika referatu inny pracownik.

4.    Załatwianie w godzinach pracy spraw innych niż służbowe dopuszczalne jest wyłącznie w granicach i na zasadach określonych w kodeksie pracy i przepisach szczególnych.

5.    W godzinach pracy Urzędu pracownik powinien być obecny na swoim stanowisku pracy.

6.    Po zakończeniu pracy pracownicy są zobowiązani do zabezpieczenia pomieszczeń biurowych a klucze pozostawiać w miejscu do tego wyznaczonym.

7.    Przed rozpoczęciem urlopu pracownik powinien załatwić wszystkie terminowe sprawy. Jeżeli jest to niemożliwe, przekazuje je do załatwienia zastępującemu go pracownikowi.

 
14) po § 56 dodaje się Rozdział VII A w brzmieniu:

      

„ ROZDZIAŁ VIIA ZASADY ZAMAWIANIA i UŻYWANIA PIECZĘCI

 
§ 56a

1.    Do składania zamówień na pieczęcie dla poszczególnych referatów oraz pieczęci imiennych upoważnieni są kierownicy referatów oraz samodzielne stanowiska pracy.

2.    Zamówienie, wraz z uzasadnieniem,  na pieczęcie należy składać do stanowiska ds. administracyjnych.

3.    Stanowisko ds. administracyjnych w porozumieniu z Sekretarzem Gminy dokonuje weryfikacji treści zamówionych pieczęci pod kątem zgodności z instrukcją kancelaryjną, Regulaminem Organizacyjnym Urzędu oraz wydanymi przez Wójta upoważnieniami.

4.    Wykonane pieczęcie rejestrowane są przez pracownika wymienionego w ust.2 w rejestrze pieczęci urzędowych.

5.    Rejestr pieczęci zawiera: liczbę porządkową, odcisk pieczęci, datę pobrania i podpis osoby pobierającej, datę zwrotu i podpis osoby zwracającej, nr protokołu i datę fizycznej likwidacji.

6.    Pracownik, z którym rozwiązana została umowa o pracę jest zobowiązany rozliczyć się z pobranych pieczęci.

7.    Decyzje i  postanowienia wydawane przez Wójta Gminy z zakresu administracji rządowej opatrywane są pieczęcią okrągłą z godłem państwowym i napisem w otoku "Wójt Gminy Michałowice".

8.    Decyzje i  postanowienia wydawane przez Wójta Gminy z zakresu realizacji zadań własnych gminy opatrywane są pieczęcią okrągłą z herbem gminy i napisem w otoku "Wójt Gminy Michałowice".

 
§ 2.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 Wójt Gminy Michałowice

 /-/ mgr inż. Krzysztof Grabka

Data publikacji: 07.11.2017 16:01
Data ostatniej modyfikacji: 07.11.2017 16:01
Wyświetleń: 3
Autor: Zofia Idzikiewicz
Opublikował: Jakub Sarnecki
Ostatnio zmodyfikował: Jakub Sarnecki