Zarządzenie Nr 32/2012 Wójta Gminy Michałowice z dnia 29 lutego 2012 r.
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 z późniejszymi zmianami) Wójt Gminy zarządza, co następuje:
1. Urząd czynny jest w dni robocze w godzinach:
1) poniedziałek 900 – 1700
2) wtorek, środa, czwartek, piątek 800 – 1600.
2. Wójt gminy przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godzinach 10:00 - 15:00 i 17:00- 18:00.”
2) w § 11 po pkt 12 dodaje się pkt 12a w brzmieniu: „12a) sprawowanie kontroli i nadzoru nad gospodarką finansową gminnych jednostek organizacyjnych”,
3) w § 22 po pkt 15dodaje się pkt 16 w brzmieniu: „16) prowadzenie spraw związanych z realizacją funduszy sołeckich w zakresie określonym właściwością komórki.”,
4) w § 26 w pkt 17 po przecinku dodaje wyrazy: „w tym sprawozdań z realizacji funduszu sołeckiego,”
5) w § 27 pkt 3 lit. a otrzymuje brzmienie: „a) przyjmowanie wniosków o wpis, zmianę, zawieszenie wznowienie i likwidację działalności gospodarczej do CIDG,”
6) w § 27 w pkt 3 skreśla się lit. c i lit. d,
7) w § 27 w pkt 4 skreśla się przecinek i dodaje się wyrazy „i agroturystyczne”,
9) w § 34 po pkt 5dodaje się pkt 6 w brzmieniu: „6) sprawowanie kontroli i nadzoru nad gospodarką finansową urzędu gminy.”,
„7) prowadzenie imiennego wykazu stanowisk pracy w przypisaniem danemu stanowisku sprzętu komputerowego i oprogramowania,
8) przygotowanie dokumentacji przetargowej w sprawie zakupu sprzętu komputerowego,
9) realizacja zadań administratora bezpieczeństwa informacji określonej w ustawie o ochronie danych osobowych,
10) zgłaszanie danych do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych,
11) odpowiedzialność za archiwizowanie i przechowywanie danych informatycznych wytworzonych w Urzędzie.”,
11) w § 40 w pkt 1 po przecinku dodaje się wyrazy: „prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych,”,
12) w § 52 w ust.1 po pkt 14 dodaje się pkt 15 w brzmieniu: „15) dokonują samokontroli prawidłowości wykonywania własnej pracy w oparciu o obowiązujące przepisy prawa i obowiązki wynikające z zakresu czynności służbowych w celu realizacji kontroli zarządczej zgodnie z Regulaminem Kontroli Zarządczej obowiązującym w Urzędzie Gminy Michałowice.”
13) po § 52 dodaje się § 52a w brzmieniu:
1. Pracownik Urzędu obowiązany jest przestrzegać zasady podporządkowania służbowego wynikającego z organizacji Urzędu i szczegółowego podziału czynności.
2. Pracownik, który otrzymał polecenie z pominięciem drogi służbowej, winien niezwłocznie o tym fakcie powiadomić bezpośrednio przełożonego.
3. W czasie nieobecności pracownika, sprawy prowadzone przez niego prowadzi wyznaczony przez kierownika referatu inny pracownik.
4. Załatwianie w godzinach pracy spraw innych niż służbowe dopuszczalne jest wyłącznie w granicach i na zasadach określonych w kodeksie pracy i przepisach szczególnych.
5. W godzinach pracy Urzędu pracownik powinien być obecny na swoim stanowisku pracy.
6. Po zakończeniu pracy pracownicy są zobowiązani do zabezpieczenia pomieszczeń biurowych a klucze pozostawiać w miejscu do tego wyznaczonym.
7. Przed rozpoczęciem urlopu pracownik powinien załatwić wszystkie terminowe sprawy. Jeżeli jest to niemożliwe, przekazuje je do załatwienia zastępującemu go pracownikowi.
„ ROZDZIAŁ VIIA ZASADY ZAMAWIANIA i UŻYWANIA PIECZĘCI
1. Do składania zamówień na pieczęcie dla poszczególnych referatów oraz pieczęci imiennych upoważnieni są kierownicy referatów oraz samodzielne stanowiska pracy.
2. Zamówienie, wraz z uzasadnieniem, na pieczęcie należy składać do stanowiska ds. administracyjnych.
3. Stanowisko ds. administracyjnych w porozumieniu z Sekretarzem Gminy dokonuje weryfikacji treści zamówionych pieczęci pod kątem zgodności z instrukcją kancelaryjną, Regulaminem Organizacyjnym Urzędu oraz wydanymi przez Wójta upoważnieniami.
4. Wykonane pieczęcie rejestrowane są przez pracownika wymienionego w ust.2 w rejestrze pieczęci urzędowych.
5. Rejestr pieczęci zawiera: liczbę porządkową, odcisk pieczęci, datę pobrania i podpis osoby pobierającej, datę zwrotu i podpis osoby zwracającej, nr protokołu i datę fizycznej likwidacji.
6. Pracownik, z którym rozwiązana została umowa o pracę jest zobowiązany rozliczyć się z pobranych pieczęci.
7. Decyzje i postanowienia wydawane przez Wójta Gminy z zakresu administracji rządowej opatrywane są pieczęcią okrągłą z godłem państwowym i napisem w otoku "Wójt Gminy Michałowice".
8. Decyzje i postanowienia wydawane przez Wójta Gminy z zakresu realizacji zadań własnych gminy opatrywane są pieczęcią okrągłą z herbem gminy i napisem w otoku "Wójt Gminy Michałowice".
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Michałowice
/-/ mgr inż. Krzysztof Grabka
Data ostatniej modyfikacji: 07.11.2017 16:01
Wyświetleń: 3
Opublikował: Jakub Sarnecki
Ostatnio zmodyfikował: Jakub Sarnecki