GK.6220.18.2015
ZAWIADOMIENIE
w sprawie wszczęcia postępowania o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Zgodnie z art. 61 § 4 Kodeksu Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267 ze zm.), zawiadamia się, że w dniu 18 grudnia 2015 r. na wniosek Pana Andrzeja Kopcia, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na budowie hali magazynowo-biurowej z niezbędną infrastrukturą techniczną, inżynieryjną i drogową oraz zbiornika retencyjnego i wartowni przy ul. Gromadzkiej w Sokołowie na terenie gminy Michałowice.
W związku z powyższym informuje się, stosownie do art. 10 § 1 Kodeksu Postępowania Administracyjnego, że w terminie 14 dni strony mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia oraz składać wnioski i dowody dotyczące inwestycji, w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Michałowice przy ul. Aleja Powstańców Warszawy 1 w Regułach (pok. 106) w dniach:
- Poniedziałek 9:00 – 17:00
- Wtorek-Piątek 8:00 – 16:00
Jednocześnie informuję, że stosownie do art. 41 Kodeksu Postępowania Administracyjnego w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu, w tym adresu elektronicznego; w razie zaniedbania ww. obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Data ostatniej modyfikacji: 14.01.2016
Wyświetleń: 19
Opublikował: Jakub Sarnecki
Ostatnio zmodyfikował: Administrator