ZAWIADOMIENIE GK.6220.06.2017
Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r. poz. 23 ze zm.), zawiadamiam, że 10 maja 2017 r. na wniosek Zarządu Powiatu Pruszkowskiego zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na przebudowie drogi powiatowej nr 3114W - ulica Regulska na odcinku od ulicy Bodycha do torów WKD w Regułach.
W związku z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego informuję, że w terminie 14 dni od dnia otrzymania zawiadomienia, strony mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia oraz składać wnioski i dowody dotyczące inwestycji.
Z aktami sprawy można się zapoznać w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Michałowice przy ul. Aleja Powstańców Warszawy 1 w Regułach (pok. 106), w dniach:
- Poniedziałek 9:00 – 17:00
- Wtorek-Piątek 8:00 – 16:00
Jednocześnie informuję, że stosownie do art. 41 Kodeksu Postępowania Administracyjnego w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu, w tym adresu elektronicznego; w razie zaniedbania ww. obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Data ostatniej modyfikacji: 18.05.2017 14:00
Wyświetleń: 0
Ostatnio zmodyfikował: Jakub Sarnecki