Urząd Gminy Michałowice
pow. pruszkowski woj. mazowieckie

Podstrona archiwalna.
18.05.2017 14:00

ZAWIADOMIENIE GK.6220.06.2017

o wszczęciu postępowania o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

   Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r. poz. 23 ze zm.), zawiadamiam, że 10 maja 2017 r. na wniosek Zarządu Powiatu Pruszkowskiego zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na przebudowie drogi powiatowej nr 3114W - ulica Regulska na odcinku od ulicy Bodycha do torów WKD w Regułach.

 

   W związku z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego informuję, że w terminie 14 dni od dnia otrzymania zawiadomienia, strony mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia oraz składać wnioski i dowody dotyczące inwestycji.

 

   Z aktami sprawy można się zapoznać w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Michałowice przy ul. Aleja Powstańców Warszawy 1 w Regułach (pok. 106), w dniach:

  • Poniedziałek         9:00 – 17:00
  • Wtorek-Piątek      8:00 – 16:00

 

   Jednocześnie informuję, że stosownie do art. 41 Kodeksu Postępowania Administracyjnego w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu, w tym adresu elektronicznego; w razie zaniedbania ww. obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.

Data publikacji: 18.05.2017 14:00
Data ostatniej modyfikacji: 18.05.2017 14:00
Wyświetleń: 0
Opublikował: Jakub Sarnecki
Ostatnio zmodyfikował: Jakub Sarnecki

Podstrona archiwalna.