ZAWIADOMIENIE GK.6220.07.2017
ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r. poz. 23 ze zm.), zawiadamiam, że 19 maja 2017 r. na wniosek firmy Marek Rytych Architekt zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na budowie hali magazynowo-produkcyjnej wraz z przestrzeniami biurowo-administracyjnymi, towarzyszącą infrastrukturą, w tym zespołami parkingów, na działce ewidencyjnej nr 593/17 w miejscowości Opacz-Kolonia na terenie gminy Michałowice.
W związku z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego informuję, że w terminie 14 dni od dnia otrzymania zawiadomienia, strony mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia oraz składać wnioski i dowody dotyczące inwestycji.
Z aktami sprawy można się zapoznać w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Michałowice przy ul. Aleja Powstańców Warszawy 1 w Regułach (pok. 106), w dniach:
- Poniedziałek 9:00 – 17:00
- Wtorek-Piątek 8:00 – 16:00
Jednocześnie informuję, że stosownie do art. 41 Kodeksu Postępowania Administracyjnego w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu, w tym adresu elektronicznego; w razie zaniedbania ww. obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Data ostatniej modyfikacji: 01.06.2017 15:29
Wyświetleń: 0
Ostatnio zmodyfikował: Jakub Sarnecki