Urząd Gminy Michałowice
pow. pruszkowski woj. mazowieckie

Podstrona archiwalna.
23.02.2016 12:43

Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze

w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej – podinspektor w sekcji świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych

Nr. SAiK 122.1 /2016 z dnia 23 lutego 2016 r

 

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Michałowice ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej Gminy Michałowice Reguły, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1; 05-816 Michałowice

 

  1. Stanowisko pracy: podinspektor w sekcji świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych - 1  etat
  1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.

 

2. Niezbędne wymagania od kandydatów:

  1. obywatelstwo polskie;
  2. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;    
  3. nieposzlakowana opinia;
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na przedmiotowym stanowisku;
  5. wykształcenie wyższe; 
  6. biegła znajomość obsługi komputera MS.Office ( środowisko Windows, Excel;
  7. wiedza z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego;
  8. wiedza z zakresu ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci;
  9. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.

 

 3. Dodatkowe wymagania od kandydatów:

  1. doświadczenie w pracy administracyjno - biurowej, lub doświadczenie pracy w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego, zdobyte na podstawie stosunku pracy;
  2. wiedza z zakresu świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych;
  3. umiejętność organizacji pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole;
  4. obowiązkowość, kreatywność, dyspozycyjność i samodzielność;
  5. szkolenia, kursy przydatne na danym stanowisku, w tym z zakresu pracy z ludźmi i obsługi interesanta.

 

4. Zadania wykonywane na stanowisku:

  1. prowadzenie postępowań z zakresu świadczeń z tytułu wychowania dzieci.
  2. wydawanie i przyjmowanie wniosków o ustalenie prawa do świadczeń realizowanych w ramach sekcji.
  3. wprowadzanie danych do systemu informatycznego.
  4. prowadzenie dokumentacji wykonywanych zadań.
  5. przygotowanie projektów decyzji administracyjnych.
  6. przygotowanie list wypłat.
  7. przygotowanie sprawozdawczości.
  8. prowadzenie wymaganych rejestrów.
  9. przygotowanie i wysyłka korespondencji.
  10. czynności wynikające z pełnionych zastępstw podczas nieobecności pracowników sekcji.

 

 

5. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny ;
  2. kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie;
  3. curriculum vitae;
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje;
  6. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie;
  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  8. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz o zdolności do czynności prawnych. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego wg wzoru.

Nie przedłożenie dokumentów określonych w pkt 1-7, powoduje odrzucenie oferty.

 

6.Zatrudnienie planowane

Niezwłocznie po rozstrzygnięciu naboru w wymiarze 1 etatu, umowa o pracę na czas określony, w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością  zawarcia kolejnej umowy na czas określony lub na czas nieokreślony.

 

7. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Michałowice, Reguły, ul Aleja Powstańców Warszawy 1; 05-816 Michałowice , w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora ” do dnia 03 marca 2016 r., godz.16.00 (decyduje data faktycznego wpływu do Ośrodka).

 

8. Dodatkowe informacje:

1) aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;

2) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania  sprawdzającego;

3) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Regułach, w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Michałowice  ( www.bip.michalowice.pl);

4) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego, zostaną odesłane pocztą, bądź istnieje możliwość osobistego odbioru dokumentów w Ośrodku.     

                                                                                           

Reguły, 23 lutego 2016r.                                                                          

Kierownik GOPS

Iwona Radzimirska 

                                                                                                                                 

Data publikacji: 23.02.2016 12:43
Data ostatniej modyfikacji: 23.02.2016 12:43
Wyświetleń: 0
Autor: Iwona Radzimirska
Opublikował: Jakub Sarnecki
Ostatnio zmodyfikował: Jakub Sarnecki

Podstrona archiwalna.