KA 2110.2.2015
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe geodezyjne lub planistyczne i 3 lata stażu pracy,
- znajomość powszechnie obowiązujących przepisów prawnych, a w szczególności :
- ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
- Kodeksu postępowania administracyjnego.
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość obsługi komputera, a w tym programów niezbędnych do wykonywania czynności związanych z gospodarką nieruchomościami,
- minimum 2-letni staż pracy w administracji samorządowej,
- rzetelność i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
3. Warunki pracy:
- usytuowanie stanowiska pracy: na drugim piętrze w budynku wielopiętrowym ze schodami i z windą,
- praca przy komputerze w pomieszczeniach stałej pracy, oświetlonych światłem naturalnym i sztucznym, z wentylacją mechaniczną,
- stanowisko wymagające kontaktowania się z interesantami, podmiotami zewnętrznymi i innymi stanowiskami,
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem podziałów nieruchomości, scaleń i ponownych podziałów oraz rozgraniczeń,
- badanie stanów własnościowych nieruchomości opuszczonych i porzuconych oraz innych nieruchomości, niezbędnych w toku postępowań administracyjnych prowadzonych przez Gminę,
- wykonywanie badań ksiąg wieczystych nieruchomości gminnych oraz innych niezbędnych w prowadzonych postępowaniach,
- wykonywanie innych prac z zakresu geodezji i gospodarki gruntami dotyczących referatu,
- prowadzenie spraw związanych z przejmowaniem na własność Gminy, nieodpłatnie lub za odszkodowaniem, nieruchomości w tym gruntów znajdujących się w liniach rozgraniczających ulic, należących do osób fizycznych i prawnych,
- komunalizacja nieruchomości,
- zastępowanie nieobecnego pracownika w zakresie prowadzenia spraw użytkowania wieczystego i dzierżaw, w tym także prowadzenie spraw finansowych i windykacja należności,
- zastępowanie nieobecnych pracowników w zakresie innych spraw prowadzonych przez Referat Geodezji i Rolnictwa,
- regulacja stanu prawnego nieruchomości,
- współpraca z innymi referatami w zakresie rozpatrywania wniosków.
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys – curriculum vitae,
- dokumenty potwierdzające poprzednie okresy zatrudnienia (świadectwa pracy),
- dokumenty potwierdzające wykształcenie (dyplom ukończenia studiów wyższych),
- dokumenty potwierdzające ukończenie kursów, szkoleń,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oryginał kwestionariusza osobowego,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202).
6. Inne
Prosimy o przedstawienie oczekiwanego wynagrodzenia za pracę (brutto).
7. Dodatkowe informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Michałowice, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu, z dopiskiem:
Dotyczy naboru na stanowisko inspektora ds. geodezji i gospodarki gruntami w terminie do 25 września 2015 r.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.michalowice.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Michałowice, Reguły, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1.
Data ostatniej modyfikacji: 26.09.2015
Wyświetleń: 260
Opublikował: Dariusz Ruta
Ostatnio zmodyfikował: Administrator