KA 2110.2.2016
1. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub średnie ekonomiczne i minimum 3 lata pracy,
- znajomość powszechnie obowiązujących przepisów prawnych, a w szczególności :
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o rachunkowości,
- ustawy o drogach publicznych.
2. Wymagania dodatkowe:
- dobra obsługa komputera MS Office (środowisko Windows, Excel) oraz umiejętność obsługi finansowo-budżetowych programów komputerowych,
- zaangażowanie w wykonywaną pracę, rzetelność, obowiązkowość i dokładność,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
- doświadczenie w pracy w księgowości.
3. Warunki pracy:
- usytuowanie stanowiska pracy: na pierwszym piętrze w budynku wielopiętrowym ze schodami i z windą,
- praca przy komputerze w pomieszczeniach stałej pracy, oświetlonych światłem naturalnym i sztucznym, z wentylacją mechaniczną,
- stanowisko wymagające kontaktowania się z interesantami, podmiotami zewnętrznymi i innymi stanowiskami.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie ewidencji finansowo-rozliczeniowej należności budżetowych o charakterze cywilno-prawnym i administracyjnym wynikających z ustawy o drogach publicznych,
- terminowe uzgadnianie prowadzonej ewidencji analitycznej należności budżetowych o charakterze cywilno-prawnym i należności wynikających z decyzji administracyjnych z kontami syntetycznymi budżetu gminy,
- współdziałanie przy sporządzaniu sprawozdań budżetowych z wykonania należności budżetowych o charakterze cywilno-prawnym oraz administracyjnym,
- przymusowe dochodzenie należności o charakterze cywilno-prawnym poprzez kierowanie spraw na drogę sądową oraz wniosków do komornika sądowego celem wszczęcia egzekucji w przypadku braku dobrowolnej realizacji wyroku sądowego,
- przymusowe dochodzenie należności o charakterze administracyjnym i wszczynanie egzekucji w trybie administracyjnym,
- prowadzenie ewidencji wystawionych tytułów wykonawczych,
- stały monitoring poszczególnych etapów windykacyjnych,
- bieżąca współpraca z komornikami sądowymi i urzędem skarbowym,
- bieżący nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa.
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys – curriculum vitae,
- dokumenty potwierdzające poprzednie okresy zatrudnienia (świadectwa pracy),
- dokumenty potwierdzające wykształcenie (świadectwo ukończenia szkoły średniej lub dyplom ukończenia studiów wyższych),
- dokumenty potwierdzające ukończenie kursów, szkoleń,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oryginał kwestionariusza osobowego,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202).
6. Inne
Prosimy o przedstawienie oczekiwanego wynagrodzenia za pracę (brutto).
7. Dodatkowe informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Michałowice, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu, w terminie do 15 lutego 2016 r., z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. rozliczeń finansowo-księgowych”.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.michalowice.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Michałowice, Reguły, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1.
Data ostatniej modyfikacji: 16.02.2016
Wyświetleń: 225
Opublikował: Dariusz Ruta
Ostatnio zmodyfikował: Administrator