Urząd Gminy Michałowice
pow. pruszkowski woj. mazowieckie

Podstrona archiwalna.
20.11.2015 15:31

KA 2110.3.2015

URZĄD GMINY MICHAŁOWICE OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE PODINSPEKTORA DS. DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ W PEŁNYM WYMIARZE CZASU PRACY

1. Wymagania niezbędne:

  1. Wykształcenie średnie i minimum 3 lata pracy lub wykształcenie wyższe.
  2. znajomość powszechnie obowiązujących przepisów prawnych, a w szczególności :
    1. ustawy o samorządzie gminnym,
    2. ustawy o swobodzie działalności gospodarczej,
    3. ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
    4. Kodeksu postępowania administracyjnego.

2. Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość obsługi komputera,
  2. samodzielność w wykonywaniu zadań i obowiązków,
  3. zaangażowanie w wykonywaną pracę,
  4. odporność na stres,
  5. mile widziana znajomość regulacji prawnych dotyczących funduszy europejskich, procedur aplikacyjnych  oraz znajomość polityki regionalnej UE na lata 2014-2020 i zasad realizacji programów i projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych dla przedsiębiorców.

3. Warunki pracy:

  1. usytuowanie stanowiska pracy: na parterze w budynku wielopiętrowym ze schodami      i z windą,
  2. praca przy komputerze w pomieszczeniach stałej pracy, oświetlonych światłem naturalnym i sztucznym, z wentylacją mechaniczną,
  3. stanowisko wymagające kontaktowania się z interesantami, podmiotami zewnętrznymi i innymi stanowiskami.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zaświadczeń z ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Wójta Gminy Michałowice do 31.12.2011 roku,
  2. przekształcanie wniosków przedsiębiorców o wpis do CEIDG w formę dokumentu elektronicznego i przekazywanie ich do CEIDG,
  3. przygotowywanie dokumentów do wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
  4. współdziałanie z Gminną Komisją ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w zakresie opiniowania wniosków na sprzedaż napojów alkoholowych,
  5. prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących cofnięcia wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
  6. prowadzenie rejestrów:
       a)   wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
       b)   wniesionych opłat za wydane zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych,
       c)   gospodarstw agroturystycznych.
  7. opracowanie z udziałem inspektora ds. Obrony Cywilnej zaopatrzenia ludności w żywność i artykuły codziennego użytku na czas wojny i stanu wojennego.
  8. przyjmowanie pism sądowych i wywieszanie ogłoszeń o ustanowieniu kuratora dla strony, której miejsce pobytu nie jest znane,
  9. współpraca ze stanowiskiem ds. kancelaryjnych w zakresie obowiązujących na nim zadań,
  10. informowanie podmiotów gospodarczych działających na terenie gminy Michałowice o możliwości pozyskania środków zewnętrznych na rozpoczęcie działalności gospodarczej oraz jej prowadzenie,
  11. informowanie podmiotów gospodarczych działających na terenie gminy Michałowice o organizowanych warsztatach i szkoleniach w zakresie możliwości pozyskania środków zewnętrznych na rozpoczęcie działalności gospodarczej oraz jej prowadzenie.

5. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys – curriculum vitae,
  3. dokumenty potwierdzające poprzednie okresy zatrudnienia (świadectwa pracy),
  4. dokumenty potwierdzające wykształcenie (świadectwo ukończenia szkoły średniej lub dyplom ukończenia studiów wyższych),
  5. dokumenty potwierdzające ukończenie kursów, szkoleń,
  6. oświadczenie o niekaralności,
  7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  8. oryginał kwestionariusza osobowego,
  9. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202).

6. Inne

    Prosimy o przedstawienie oczekiwanego wynagrodzenia za pracę (brutto).

7. Dodatkowe informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Michałowice, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu, z dopiskiem:

Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. działalności gospodarczej w terminie do 23 grudnia 2015 r.

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.michalowice.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Michałowice, Reguły, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1.

 

Data publikacji: 20.11.2015 15:31
Data ostatniej modyfikacji: 02.12.2015 11:30
Wyświetleń: 195
Autor: Dorota Chalimoniuk
Opublikował: Jakub Sarnecki
Ostatnio zmodyfikował: Dariusz Ruta

Podstrona archiwalna.