Urząd Gminy Michałowice
pow. pruszkowski woj. mazowieckie
30.01.2012 13:10

Zarządzenie Nr 4/2012 Wójta Gminy Michałowice z dnia 17 stycznia 2012 r.

w sprawie zwrotu kosztów używania do celów służbowych samochodów osobowych nie będących własnością pracodawcy w 2012 r.

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 r. Dz. U. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.)  oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 marca 2002 r. w sprawie warunków ustalania oraz sposobu dokonywania zwrotu kosztów używania do celów służbowych samochodów osobowych, motocykli i motorowerów nie będących własnością pracodawcy (Dz. U. Nr 27, poz.271 z późn. zm.) Wójt Gminy zarządza, co następuje:

 
§ 1

Pokryć koszty używania do celów służbowych samochodów osobowych nie będących własnością pracodawcy w 2012 r.  pracownikom Urzędu Gminy Michałowice zgodnie z załącznikiem do niniejszego zarządzenia.

 
§ 2

Zwrot kosztów, o których mowa w § 1 będzie dokonywany w formie miesięcznego ryczałtu obliczonego jako iloczyn miesięcznego limitu przebiegu kilometrów na jazdy lokalne ustalonego w załączniku do zarządzenia i stawki za 1 kilometr przebiegu w wysokości określonej w Umowie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 25 marca 2002 r. w sprawie warunków ustalania oraz sposobu dokonania zwrotu kosztów używania do celów służbowych samochodów osobowych, motocykli i motorowerów nie będących własnością pracodawcy (Dz. U. Nr 27, poz. 271 z późn. zm.) po złożeniu przez pracownika pisemnego oświadczenia o używaniu przez niego pojazdu do celów służbowych w danym miesiącu.

 
§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2012 r.

 

Wójt Gminy Michałowice

(-) Krzysztof Grabka
 

 

Załącznik do

Zarządzenia Wójta Nr  4/2012

                                                                                                                  z dnia 17 stycznia 2012 r.

 
WYKAZ

OSÓB I PRZYDZIELONYCH   LIMITÓW  KILOMETRÓW

NA  SAMOCHODY PRYWATNE  WYKORZYSTYWANE
DO  CELÓW  SŁUŻBOWYCH w 2012 r.
 
Lp. Imię i nazwisko Stanowisko Ilość kilometrów

1.        

Bodych Alicja Podinsp. ds. wymiaru podatków i księg.podatkow.
         100

2.        

Buczyńska Agnieszka Inspektor ds. sportu i rekreacji
200

3.        

Brzyska Jadwiga Inspektor ds. planowania i zagosp.przestrzennego
300

4.        

Domańska Joanna Radca Prawny
150

5.        

Gawinek Sławomir Podinsp. ds. przygotowania inwestycji
300

6.        

Grzeniewski Wojciech Inspektor ds. ochrony środowiska i gosp. komun.
300

7.        

Jarzębowska Elżbieta Podinsp. ds. księgowości budżetowej
150

8.        

Kaczorowska Anna Inspektor ds. sanitarnych
150

9.        

Kawiorski Józef Kierownik Referatu Inwestycji i Remontów
300
10.     Kłos Stanisław Specjalista ds. drogowych
300
11.     Łuszczyński Andrzej Kierownik Ref. Gosp. Komun. Ochrony Środow.
300
12.     Michalczyk Mirosława Podinsp. ds. wymiaru podatków i księg.podatkow.
100
13.     Morawińska Małgorz.         Insp. ds.wymiaru podatków i  księg. podatkowej
100
14.     Murawska Elżbieta Podinsp.ds. księgowo-rozliczeniowych
300
15.     Olejnik Jerzy konserwator
300
16.     Pacyna Piotr Główny specjalista ds. Inwestycji
300
17.    

Piątek Aleksandra  

Insp. ds. ochrony środowiska i gospod komunalnej     

300
18.     Pycak Małgorzata Inspektor ds. administracyjnych
200
19.     Podkowiak Ryszard

Inspektor  ds. sanitarnych

300
20.     Suliga Renata   Kierownik. Ref. Geodezji i Rolnictwa
300
21.     Sobol Jarosław Kierownik Referatu Planowania Przestrzennego
300
22.     Soboń Elżbieta Inspektor ds. gospodarki komunalnej
300
23.     Strój Cezary Radca Prawny
150
24.     Stygińska Katarzyna Insp. ds. promocji i polityki informacyjnej gminy
150
25.     Szczodrak Bożena Inspektor ds. drogowych
300
26.     Szediw Katarzyna Inspektor ds. inwestycji            
300
27.     Sztyk Małgorzata Podinsp. ds. ochrony środowiska i gospod komun.
300
28.     Tomaszewska Elżbieta Inspektor. ds. wodociągów 
200
29.     Walichnowski Marcin Gł. Specjalista ds. informatyki
300
30.     Wojtasiewicz Łukasz Inspektor ds. drogowych
300
31. Zimnicka-Luty Urszula Inspektor ds. sanitarnych
300
32. Zielińska Magdalena Inspektor ds. kancelaryjnych
150
33. Żuchowski Roman Kierownik Referatu Kultury i Spraw Społecznych
300
Data publikacji: 30.01.2012 13:10
Data ostatniej modyfikacji: 02.06.2014
Wyświetleń: 227
Autor: Dorota Chalimoniuk