Urząd Gminy Michałowice
07.12.2019 13:21

ZP.271.1.104.2019

28
Usunięcie awarii na odwodnieniu w Regułach przy ul. Topolowej
Termin składania ofert upłynął: 07.12.2019 godzina: 12:00

Działając na podstawie wewnętrznej procedury udzielania zamówień publicznych, w związku z dyspozycją art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z  2019 r., poz. 1843) Zamawiający - Gmina Michałowice informuje o wynikach postępowania pn.  „Usunięcie awarii na odwodnieniu w Regułach przy ul. Topolowej” (nr sprawy: ZP.271.1.104.2019).

Załączniki

Data publikacji: 07.12.2019 13:21
Data ostatniej modyfikacji: 07.12.2019 13:21
Wyświetleń: 28
Autor: Marta Opłocka
Opublikował: Marta Opłocka
Ostatnio zmodyfikował: Marta Opłocka