Urząd Gminy Michałowice
pow. pruszkowski woj. mazowieckie
15.05.2023 16:22

ZP.271.1.23.2023

27
"Dozór, utrzymanie czystości i porządku na placach zabaw i boiskach zlokalizowanych na terenie Gminy Michałowice II"
Termin składania ofert upłynął: 23.05.2023 godzina: 10:00

​Zamówienie prowadzone jest na platformie e-Zamówienia pod adresem: 

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cff674d1-f31d-11ed-9355-06954b8c6cb9

Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).

Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:

ocds-148610-cff674d1-f31d-11ed-9355-06954b8c6cb9

 

Informacje o prowadzonym postepowaniu wraz z linkiem Zamawiający opublikuje także na stronie internetowej Urzędu pod adresem https://bip.michalowice.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargow

 

Zamówienie podzielone jest na 6 Części, Wykonawca może składać ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części.

  1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie dozoru, utrzymania czystości i porządku na placach zabaw i boiskach zlokalizowanych na terenie Gminy Michałowice.
  2. Usługi objęte Przedmiotem zamówienia będą świadczone przez siedem dni w tygodniu, w następującym zakresie:
    1. dozór, utrzymanie czystości i porządku na placach zabaw – 70 h miesięcznie,
    2. dozór, utrzymanie czystości i porządku na boiskach – 120 h miesięcznie.
  3. Lokalizacja obiektów objętych Przedmiotem zamówienia znajdujących się na terenie Gminy Michałowice:
    1. Plac zabaw w Michałowicach ul. 11-go Listopada,
    2. Plac zabaw w Regułach ul. Wiejska,
    3. Plac zabaw w Opaczy-Kolonia na rogu ul. Ryżowej/Bodycha,
    4. Plac zabaw w Nowej Wsi ul. Spacerowa i strefa na Smugu,
    5. Boisko w Sokołowie ul. Wspólnoty Wiejskiej,
    6. Boisko w Granicy ul. Główna.
  4. Zakres prac do wykonania w ramach Przedmiotu zamówienia:
    1. na placach zabaw, Wykonawca będzie zobowiązany m.in. do utrzymania czystości na terenie jak również w toaletach,
    2. na boiskach, Wykonawca będzie zobowiązany m.in.: do utrzymania czystości murawy boiska, terenu wokół boiska oraz szatni.
  5. Wykonawca realizujący Przedmiot zamówienia będzie także zobowiązany do:
  1. przejęcia od Zamawiającego obiektów objętych Przedmiotem zamówienia w terminie wskazanym przez Zamawiającego;
  2. zapewnienia właściwej obsady pracowników w ramach każdego zakresu wykonywanej usługi;
  3. zapoznania się z regulaminem obiektu i stosowania się do zapisów regulaminu;
  4. wyposażenia pracowników w narzędzia niezbędne do wykonywania zadań opisanych
    w niniejszej dokumentacji, a w szczególności w: miotły, grabie, mopy, ścierki; wyposażenie pracowników musi być zgodne z przepisami bhp i ppoż
    ;
  5. wyposażenia pracowników w jednolite stroje oraz środki ochrony indywidualnej, rękawiczki, maseczki;
  6. zapewnienia na własny koszt profesjonalnych środków czystości oraz środków dezynfekcyjnych o bezspornie dobrej jakości, odpowiednie do poszczególnych powierzchni, spełniające wymogi dopuszczenia do obrotu na terenie UE i dopuszczone do stosowania w obiektach użyteczności publicznej
  7. zapewnienia na własny koszt i uzupełniania na czas i zgodnie z potrzebą materiałów eksploatacyjnych – papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe, worki na śmieci, wkłady do odświeżaczy powietrza;
  8. utrzymania miejsca wykonywania usług w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, bezzwłocznego usuwania zbędnych materiałów, odpadów, niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych oraz zachowania porządku i czystości;
  9. przerywania wykonywania usługi ma żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenie terenu;
  10. zapewnienia bezpieczeństwa prac, pracowników, osób trzecich oraz dbania o należyty porządek i ochronę mienia na terenie realizacji usług/i.
Data publikacji: 15.05.2023 16:22
Data ostatniej modyfikacji: 12.09.2023 11:47
Wyświetleń: 27
Opublikował: Marzena Sobolewska
Ostatnio zmodyfikował: Marta Opłocka