Urząd Gminy Michałowice
pow. pruszkowski woj. mazowieckie

Podstrona archiwalna.
25.03.2015 14:53

ZP.271.2.10.2015

443
Przebudowa ul. Raszyńskiej w Michałowiach - etap III
Termin składania ofert: 15.04.2015 godzina: 10:00

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ul. Raszyńskiej w Michałowicach, na odcinku od ronda przy ul. Szkolnej do ul. Wesołej wraz ze skrzyżowaniem, o długości 400 mb, w tym: - roboty drogowe: rozebranie 2.142 m2 nawierzchni asfaltowej, 543 m2 nawierzchni z kostki bet., 170 mb obrzeży, 20 mb krawężników, wykonanie 245 m3 nasypów, 3.087 m3 wymiany gruntu na niewysadzinowy, 2.148 m2 nawierzchni z kostki bet. gr. 8 cm, 1.690 m2 nawierzchni asfaltowej (8 + 4 cm) na 20 cm podbudowie z kruszyw łamanych, 1.166 mb krawężników na ławie betonowej, 912 mb obrzeży, 280 mb ścieków ulicznych z prefabrykatów betonowych, instalacja 57 szt. znaków drogowych na 30 szt. słupków stalowych, 71 m2 oznakowania poziomego, regulacja 91 szt. studzienek i zaworów, wycinka 27 szt. drzew, 1.940 m2 plantowania, humusowania i obsiewu poboczy, 57 mb przepustów DN 200, profilowanie, plantowanie wraz z humusowaniem i obsianiem rowu na pow. 830 m2 w tym 50 m2 umocnienia płytami bet. ECO - roboty odwodnieniowe: wykonanie 187 mb rurociągu z rur PVC DN 400 SN12, 99 mb rurociągu z rur PVC DN 200 SN16, 13 szt. studni żelbetowych DN 1000, 1 szt. studnia z tworzywa DN 600, 14 szt. wpustów deszczowych DN 500 z wkładem czyszczącym, 390 m3 wymiany gruntu (pełna wymiana na grunt piaszczysty, dobrze zagęszczany), 2.2 W części dotyczącej kanalizacji deszczowej Zamawiający wymaga aby wkłady czyszczące posiadały wymiary umożliwiające instalację w typowym wpuście ściekowym o średnicy DN 500 i wykonane były ze stali kwasoodpornej 1.4404. Natomiast w zakresie pozostałych parametrów wkładów czyszczących określa się następujące kryteria równoważności: 1. pojemność kosza filtracyjnego - min. 30 l - max. 35 l 2. przepustowość - min. 1 l/s - max. 2,5 l/s 3. procesy podczyszczania wody - min. sedymentacja, filtracja, adsorpcja - max. sedymentacja, filtracja, adsorpcja, wymiana jonów, wytrącanie, odbudowa biosorpcji. 4. częstotliwość wymiany wkładki filtracyjnej - nie częściej niż raz w roku. W świetle art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Ocena równoważności wg podanych kryteriów odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem ppkt 5. UWAGA! 1) Zakres projektu jest większy i obejmuje całą ul. Raszyńską. Przedmiary stanowiące załącznik do SIWZ zostały skorygowane i obejmują tylko odcinek objęty zamówieniem. W zakres Wykonawcy wchodzi również aktualizacja stałej i tymczasowej organizacji ruchu. W kalkulacji ceny oferty Wykonawca wyceni również przełożenie istniejącego chodnika, na długości objętej zamówieniem, wykonanie monitoringu ułożonej kanalizacji deszczowej, założenie 4 szt pierścieni odciążających na istniejących studniach kanalizacyjnych DN1200, wymianę 2 szt włazów żeliwnych na włazy klasy C 40t. 2) Wykonawca będzie zobowiązany do udostępnienia placu budowy do wykonania przyłącza kanalizacyjnego oraz do okresowego dojazdu samochodów ciężarowych do przedszkola (planowane są w nim roboty budowlane). 3) Przed złożeniem oferty zaleca się Wykonawcy dokonać wizji w terenie w celu zapoznania się ze stanem istniejącym przyszłej budowy. 4) Wszystkie materiały, pochodzące z rozbiórek oraz nadmiar gruntu Wykonawca winien zagospodarować we własnym zakresie, poza terenem Gminy Michałowice. 5) Ilekroć w niniejszej treści SIWZ w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: lub równoważne. 6) Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę równoważną, jest wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu na piśmie, że proponowany przez niego produkt lub materiał nie jest gorszej jakości lub nie ma gorszych właściwości niż wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonać pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego przez siebie. Porównania należy dokonać w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania określony został w: - STWiORB: załącznik nr A - dokumentacji projektowej: załącznik nr B Wykonawca zobowiązany jest: a) zapewnić bezpieczną organizację prac, b) zabezpieczyć teren budowy w sposób uniemożliwiający wejście na teren budowy osób postronnych przez całą dobę, c) bezwzględnie stosować się do treści wszystkich uzgodnień wydanych przez osoby upoważnione przez Zamawiającego, d) zapewnić ciągły nadzór całodobowy nad oznakowaniem drogowym i wprowadzonymi zmianami w organizacji ruchu, e) nadmiar gruntu należy zutylizować we własnym zakresie. Utylizacji należy poddać również inne materiały pochodzące z rozbiórek. We własnym zakresie należy również zabezpieczyć sobie miejsce na czasową zwałkę gruntu. Koszty powyższych prac należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym, f) uwzględnić w wynagrodzeniu koszty ewentualnego obniżania zwierciadła wody, koszty urządzenia i utrzymania zaplecza budowy, koszty uzgodnień, odbiorów, badań, wyłączeń sieci i przyłączy w celu wykonania zamówienia, koszty obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, koszty ewentualnej instalacji kładek i pomostów dojazdowych do posesji przylegających do placu budowy oraz przygotowania dokumentacji powykonawczej, g) wykonać na swój koszt schematy lub rysunki robocze, warsztatowe jeśli uzna to za konieczne dla wykonania robót lub ich części, h) materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi określone w Ustawie z dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.)..

 

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

15.04.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, sala obsługi, biuro podawcze (parter).

Załączniki

Data zmiany: 09.04.2015
Zamawiający publikuje odpowiedź nr 1, 2 i 3 na zapytanie do treści SIWZ
Data zmiany: 10.04.2015
Zamawiający publikuje modyfikację do przetargu nr 1.
Zmianie uległ termin składania ofert na dzień 15.04.2015 r. godz. 10:00
Data publikacji: 25.03.2015 14:53
Data ostatniej modyfikacji: 10.04.2015 10:57
Wyświetleń: 443
Autor: Karolina Borecka
Opublikował: Jakub Sarnecki
Ostatnio zmodyfikował: Jakub Sarnecki

Podstrona archiwalna.