Urząd Gminy Michałowice
pow. pruszkowski woj. mazowieckie

Podstrona archiwalna.
15.09.2015 17:03

ZP.271.2.55.2015

258
Budowa kanalizacji sanitarnej w Al. Topolowej w Michałowicach
Termin składania ofert: 02.10.2015 godzina: 10:00

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

- kanału sanitarnego grawitacyjnego PVC śr. 200 mm o dł. 781 m wraz z przykanalikami PVC śr. 160 mm zakończonych studzienką rewizyjną na posesji - szt. 19, zakończonych na granicy pasa drogowego - szt. 1; - kanału grawitacyjnego PE śr. 225 mm o dł. 8,5 m; - przewodu tłocznego PE śr. 90 mm o dł. 221 m; - przepompowni szt. 1; - przyłącza kablowego niskiego napięcia o dł. 150 m do złącza kablowo-pomiarowego zk-1 + sl, - wewnętrznej linii zasilania przepompowni o dł. 6 m wraz z szafką zasilająco-sterującą; Przedsięwzięcie zlokalizowane jest w ulicach: Al. Topolowej, Szkolnej, bez nazwy oraz drodze dojazdowych do Al. Topolowej w Michałowicach Osiedle, zgodnie z projektami zał. 8. UWAGA: 1. W wycenie uwzględnić: wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu (dotyczy drogi dojazdowej do Al. Topolowej), uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego, opłaty związane z zajęciem pasa drogowego. 2. Przy budowie przyłącza kablowego Wykonawca zobowiązany jest postępować zgodnie z warunkami przyłączeniowymi PGE. Spełnienie wymogów formalnych podyktowanych przez PGE dotyczących budowy niniejszego przyłącza należy do Wykonawcy, jeśli będzie to niezbędne Inwestor Gmina Michałowice wystawi odpowiednie pełnomocnictwo. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać protokół pozytywnego odbioru wybudowanego przyłącza kablowego podpisany przez przedstawiciela PGE, lub inny dokument stwierdzający prawidłowość wykonanych prac zgodnie z oczekiwaniami PGE. 3. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca Wykonawcy zapoznanie się w terenie ze stanem istniejącym nawierzchni pasa drogowego w celu ustalenia w jakiej technologii jest wykonana i w takiej należy ją odtworzyć po zakończeniu robót budowlanych. 4. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca ma obowiązek wykonać dokumentację fotograficzną i/lub video terenu budowy. Niniejsza dokumentacja będzie załącznikiem do protokołu przekazania terenu budowy przez Inwestora. 5. Wykonać inspekcję telewizyjną nowowybudowanej sieci kanalizacji sanitarnej. Po przeprowadzonej inspekcji sporządzić raport w wersji papierowej z wykresami spadków oraz z filmem na płycie CD. 6. Wszystkie materiały, pochodzące z rozbiórek oraz nadmiar gruntu Wykonawca winien zagospodarować we własnym zakresie. 7. Ilekroć w niniejszej treści SIWZ w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: lub równoważne. 8. Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę równoważną, jest wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu na piśmie, że proponowany przez niego produkt lub materiał nie jest gorszej jakości lub nie ma gorszych właściwości niż wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonać pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego przez siebie. Porównania należy dokonać w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu. Szczegółowy zakres robót zawierają przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 10 do SIWZ. Ogólne wytyczne wykonawstwa i odbioru. Zakres rzeczowy prac objętych niniejszym opracowaniem wykonywać i odbierać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (wspólną dla niniejszego opracowania oraz opracowania pt. Projekt budowlany instalacji technologicznych i sanitarnych) oraz z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlano-Montażowych Tom I, część 1-4 (budownictwo ogólne) i Tom II (instalacje sanitarne i przemysłowe). Prawa autorskie. Wszelkie odstępstwa od niniejszej dokumentacji należy uzgodnić z autorem opracowania. Dokumentacja tak w całości jak i w części (rysunki, opisy) jest chroniona prawnie. Roboty mają być wykonane zgodnie z ST załącznik 9 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest: a) zapewnić bezpieczną organizację prac, b) zabezpieczyć teren budowy w sposób uniemożliwiający wejście na teren budowy osób postronnych przez całą dobę, c) bezwzględnie stosować się do treści wszystkich uzgodnień wydanych przez osoby upoważnione przez Zamawiającego, d) zapewnić ciągły nadzór całodobowy nad oznakowaniem drogowym i wprowadzonymi zmianami w organizacji ruchu, e) nadmiar gruntu należy zutylizować we własnym zakresie. Utylizacji należy poddać również inne materiały pochodzące z rozbiórek. We własnym zakresie należy również zabezpieczyć sobie miejsce na czasową zwałkę gruntu. Koszty powyższych prac należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym, f) uwzględnić w wynagrodzeniu koszty ewentualnego obniżania zwierciadła wody, koszty urządzenia i utrzymania zaplecza budowy, koszty uzgodnień, odbiorów, badań, wyłączeń sieci i przyłączy w celu wykonania zamówienia, koszty obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, koszty ewentualnej instalacji kładek i pomostów dojazdowych do posesji przylegających do placu budowy oraz przygotowania dokumentacji powykonawczej, g) wykonać na swój koszt schematy lub rysunki robocze, warsztatowe jeśli uzna to za konieczne dla wykonania robót lub ich części, h) materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi określone w Ustawie z dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2014 r. poz. 1410 z późn. zmian.).

 

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

02.10.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - Urząd Gminy Michałowice, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1. Reguły, 05-816 Michałowice - SALA OBSŁUGI - Biuro Podawcze (parter).

Załączniki

Data zmiany: 29.09.2015
Odpowiedź nr 1 na zapytanie do treści SIWZ
Data publikacji: 15.09.2015 17:04
Data ostatniej modyfikacji: 03.10.2015
Wyświetleń: 258
Autor: Karolina Borecka
Opublikował: Jakub Sarnecki
Ostatnio zmodyfikował: Administrator

Podstrona archiwalna.