Urząd Gminy Michałowice
pow. pruszkowski woj. mazowieckie

Podstrona archiwalna.
05.02.2016 11:30

ZP.271.2.07.2016

135
PRZEBUDOWA UL. GŁOWNEJ W KOMOROWIE WSI – ETAP II
Termin składania ofert: 25.02.2016 godzina: 10:00

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie II etapu przebudowy ul. Głównej w Komorowie Wsi, na długości 534 mb, w tym: - roboty drogowe: rozebranie 2.870 m2 nawierzchni asfaltowej, 965 m2 nawierzchni z kostki, 600 mb krawężników, 775 mb obrzeży, 120 m2 nawierzchni z płyt betonowych EKO wykonanie 2.250 m2nawierzchni asfaltowej (6 + 4 cm), 1.570 m2 nawierzchni z kostki bet. gr. 8 cm, 1.185 mb krawężników na ławie betonowej z oporem, 790 mb obrzeży, 995 mb ścieków prefabrykowanych betonowych, regulacja 73 szt. studzienek i zaworów, 940 m2 plantowania, humusowania i obsiewu poboczy UWAGA! 1) W wycenie należy uwzględnić chodnik w całości z nowej kostki, a nie jak jest w przedmiarze 40% nowej i 60% rozbiórkowej. 2) W zakres Wykonawcy wchodzi również aktualizacja organizacji ruchu.. 3) Przed złożeniem oferty zaleca się Wykonawcy dokonać wizji w terenie w celu zapoznania się ze stanem istniejącym przyszłej budowy. 4) Wszystkie materiały, pochodzące z rozbiórek oraz nadmiar gruntu Wykonawca winien zagospodarować we własnym zakresie, poza terenem Gminy Michałowice. 5) Ilekroć w niniejszej treści SIWZ w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: lub równoważne. 6) Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę równoważną, jest wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu na piśmie, że proponowany przez niego produkt lub materiał nie jest gorszej jakości lub nie ma gorszych właściwości niż wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonać pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego przez siebie. Porównania należy dokonać w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania określony został w: -STWiORB: załącznik nr A - dokumentacji projektowej: załącznik nr B Wykonawca zobowiązany jest: a) zapewnić bezpieczną organizację prac, b) zabezpieczyć teren budowy w sposób uniemożliwiający wejście na teren budowy osób postronnych przez całą dobę, c) bezwzględnie stosować się do treści wszystkich uzgodnień wydanych przez osoby upoważnione przez Zamawiającego, d) zapewnić ciągły nadzór całodobowy nad oznakowaniem drogowym i wprowadzonymi zmianami w organizacji ruchu, e) nadmiar gruntu należy zutylizować we własnym zakresie. Utylizacji należy poddać również inne materiały pochodzące z rozbiórek. We własnym zakresie należy również zabezpieczyć sobie miejsce na czasową zwałkę gruntu. Koszty powyższych prac należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym, f) uwzględnić w wynagrodzeniu koszty ewentualnego obniżania zwierciadła wody, koszty urządzenia i utrzymania zaplecza budowy, koszty uzgodnień, odbiorów, badań, wyłączeń sieci i przyłączy w celu wykonania zamówienia, koszty obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, koszty ewentualnej instalacji kładek i pomostów dojazdowych do posesji przylegających do placu budowy oraz przygotowania dokumentacji powykonawczej, g) wykonać na swój koszt schematy lub rysunki robocze, warsztatowe jeśli uzna to za konieczne dla wykonania robót lub ich części, h) materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi określone w Ustawie z dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm)..

 

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2016 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1, Reguły, 05-816 Michałowice, sala obsługi, Biuro Podawcze (parter).

Załączniki

Data zmiany: 18.02.2016
Nastąpiła modyfikacja treści SIWZ oraz że TERMIN SKŁADANIA OFERT WYZNACZONY NA DZIEŃ 22.02.2016 R. GODZ.10:00 ULEGŁ ZMIANIE NA DZIEŃ 25.02.2016 R. GODZ.10:00
Data publikacji: 05.02.2016 11:30
Data ostatniej modyfikacji: 18.02.2016 12:23
Wyświetleń: 135
Autor: Karolina Borecka
Opublikował: Jakub Sarnecki
Ostatnio zmodyfikował: Jakub Sarnecki

Podstrona archiwalna.