Urząd Gminy Michałowice
pow. pruszkowski woj. mazowieckie

Podstrona archiwalna.
26.02.2016 13:31

ZP.271.2.15.2016

Budowa zaplecza sportowego w Granicy
Termin składania ofert: 18.03.2016 godzina: 10:00

 

 

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska do piłki nożnej o wymiarach 66 m x 110 m i polu gry 60 m x 100 m, na podbudowie z kruszywa kamiennego, o nawierzchni z trawy syntetycznej z zadaszoną trybuną na 349 miejsc siedzących z ogrodzeniem wokół z siatki polietylenowej oraz modernizacja istniejącej infrastruktury elektrycznej. Boisko spełnia wymaganiaPZPN i MZPN dla rozgrywek zespołów do IV ligii włącznie. Zamawiający wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę i na jego koszt certyfikacji w celu uzyskania certyfikatu FIFA QUALITY PRO. Po utracie ważności certyfikatu, tj. po 1 roku wymagane jest uzyskanie przez Wykonawcę i na jego koszt kolejnego certyfikatu FIFA QUALITY PRO. Zadanie jest przewidziane do dofinansowania z Programu Rozwoju Bazy Sportowej Województwa Mazowieckiego na rok 2016 (finansowany ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej). UWAGA! 1) Przed złożeniem oferty zaleca się Wykonawcy dokonać wizji w terenie w celu zapoznania się ze stanem istniejącym przyszłej budowy. 2) Wszystkie materiały, pochodzące z rozbiórek oraz nadmiar gruntu Wykonawca winien zagospodarować we własnym zakresie, poza terenem Gminy Michałowice. 3) Ilekroć w niniejszej treści SIWZ w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: lub równoważne. 4) Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę równoważną, jest wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu na piśmie, że proponowany przez niego produkt lub materiał nie jest gorszej jakości lub nie ma gorszych właściwości niż wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonać pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego przez siebie. Porównania należy dokonać w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu. 5) Kryteria równoważności: - nawierzchnia musi zostać wykonana w technologii gumowo - piaskowej ; - typ włókna: 100 % monofil prosty; - przekrój włókna: dwa rodzaje włókien monofilowych w wiązce tj. jedno z włókien wzmocnione na całej długości wtopionym rdzeniem stabilizującym w kształcie karo o grubości 430-480 mikronów i szerokość przekroju włókna max. 1-1,3 mm, dtex. 6.800-7200 i drugie włókno o grubości 300-350 mikronów i szerokość przekroju włókna 0,8- 1 mm, dtex. 6.200 - 6500 - skład chemiczny włókna: 100 % Polietylen - podkład trawy: poliuretanowy - ciężar włókna całkowity: 12 500- 13 500 Dtex - grubość włókna: 300-350/430-480 micron - przepuszczalność wody min. 360 l/h - wysokość całkowita: 60-63 mm, - ilość pęczków: 13 500-14 500 /m2 - ilość włókien: 162 000-174 000/ m2 (w tym 50 % włókien o grubości 300-350 mikronów i 50 % o grubości 430-480 mikronów ) - ciężar całkowity podkładu: min. 900 gr. / m2 - ciężar całkowity nawierzchni: min. 3.000 gr. / m2 - kolor nawierzchni: zielony (dwukolorowy) - wypełnienie: -wypełnienie: piasek kwarcowy i granulat EPDM z recyklingu kolor szary wg wytycznych producenta trawy - badania laboratoryjne nawierzchni potwierdzające spełnianie wymogów FIFA Quality Concept for Football Turf z określeniem parametrów technicznych nawierzchni trawy syntetycznej wykonane przez autoryzowane laboratorium (np.: Labosport, ISA Sport, Sportslabs, Ercat). Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania określony został w: -STWiORB: załącznik nr A -dokumentacji projektowej: załącznik nr B Wykonawca zobowiązany jest: a) zapewnić bezpieczną organizację prac, b) zabezpieczyć teren budowy w sposób uniemożliwiający wejście na teren budowy osób postronnych przez całą dobę, c) bezwzględnie stosować się do treści wszystkich uzgodnień wydanych przez osoby upoważnione przez Zamawiającego, d) zapewnić ciągły nadzór całodobowy nad oznakowaniem drogowym i wprowadzonymi zmianami w organizacji ruchu, e) nadmiar gruntu należy zutylizować we własnym zakresie. Utylizacji należy poddać również inne materiały pochodzące z rozbiórek. We własnym zakresie należy również zabezpieczyć sobie miejsce na czasową zwałkę gruntu. Koszty powyższych prac należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym, f) uwzględnić w wynagrodzeniu koszty ewentualnego obniżania zwierciadła wody, koszty urządzenia i utrzymania zaplecza budowy, koszty uzgodnień, odbiorów, badań, wyłączeń sieci i przyłączy w celu wykonania zamówienia, koszty obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, koszty ewentualnej instalacji kładek i pomostów dojazdowych do posesji przylegających do placu budowy oraz przygotowania dokumentacji powykonawczej, g) wykonać na swój koszt schematy lub rysunki robocze, warsztatowe jeśli uzna to za konieczne dla wykonania robót lub ich części, h) materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi określone w Ustawie z dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.). Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty dotyczące trawy syntetycznej: a) autoryzacja producenta nawierzchni wystawiona na wykonawcę z określeniem miejsca wykonywania prac (miejsce wybudowania, nazwa inwestycji) b) karta techniczna nawierzchni z trawy syntetycznej poświadczona przez producenta z określeniem miejsca wykonywania prac (miejsce wybudowania, nazwa inwestycji) c) aktualny atest higieniczny PZH lub równoważny dla trawy i granulatu d) badania laboratoryjne nawierzchni potwierdzające spełnianie wymogów FIFA Quality Concept for Football Turf z określeniem parametrów technicznych nawierzchni trawy syntetycznej wykonane przez autoryzowane laboratorium (np.: Labosport, ISA Sport, Sportslabs, Ercat). e) próbkę oferowanej nawierzchni o wymiarach min. 25x15cm f) próbkę oferowanego wypełnienia granulatu EPDM z recyklingu kolor szary (min. 100gr)..

 

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Urząd Gminy Michałowice, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1, Reguły, 05-816 Michałowice, Sala Obsługi Biuro Podawcze (parter).

Załączniki

Data zmiany: 15.03.2016
Nastąpiła modyfikacja treści SIWZ.
Uległ zmianie termin składania ofert na dzień 31.03.2016 r. godz. 10:00
Data zmiany: 25.03.2016
Udzielono odpowiedzi nr 1 na zapytanie do treści SIWZ
Data publikacji: 26.02.2016 13:31
Data ostatniej modyfikacji: 26.02.2016 13:31
Wyświetleń: 0
Autor: Karolina Borecka
Opublikował: Jakub Sarnecki
Ostatnio zmodyfikował: Jakub Sarnecki

Podstrona archiwalna.