Co to Biuletyn Informacji Publicznej?
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.
It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.
Kontakt
Gmina Michałowice | Reguły, ul. Aleja Powstańców | Sekretariat: | Sekretariat Wójta tel. (22) 350-91-91 fax: (22) 350-91-01 mail: sekretariat|michalowice.pl| |sekretariat|michalowice.pl |
Wójt Gminy Michałowice Z-ca Wójta Sekretarz Skarbnik | Krzysztof Grabka - Zofia Idzikiewicz | Godziny pracy: | poniedziałek:9:00 - 17:00 wtorek-piątek:8:00 - 16:00 |
Konta: | Bank Spółdzielczy w Raszynie nr r-ku budżetu: 16 8004 0002 2007 0009 0623 0001
Wadia przetargowe oraz zabezpieczenia należytego wykonania umów należy wpłacać na rachunek nr:
Opłaty z tytułu zajęcia pasa drogowego oraz opłaty za umieszczenie urządzeń w pasie drogowym należy przekazywać na rachunek nr: 64 8004 0002 2007 0009 0623 0010 |
Wybory samorządowe 2014
Prezes Rady Ministrów zarządza wybory do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw wyznaczając datę wyborów na ostatni dzień wolny od pracy poprzedzający upływ kadencji rad. Obecna kadencja rad ulegnie zakończeniu w dniu 21 listopada 2014 r. Zatem wybory zarządzone muszą zostać na dzień 16 listopada 2014 r.
WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018
Gmina Michałowice: | REGON: 013269290 Identyfikator Gminy: 1421042 NIP Gminy: 534-24-80-595 | Urząd Gminy w Michałowicach: | REGON: 000541753 |

Na podstawie przepisów art. 9 ust 4 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. Nr 209 poz. 1243) Wójt Gminy Michałowice informuje, że osoby doświadczające trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się mogą w Urzędzie Gminy Michałowice wykorzystać przysługujące im prawo do skorzystania z pomocy środków wspierających komunikowanie się
| |
![]() | ![]() |
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014 | |
|
|
Newsletter
otrzymywać informacje.
Newsletter
Newsletter z WWW
otrzymywać informacje.
Gminna Biblioteka Publiczna
ul. Kraszewskiego 3
05-806 Komorów
TELEFON: (22) 758-01-84
NIP: 534-157-31-07
REGON: 000939102
www.biblioteka-komorow.pl
E-MAIL GŁÓWNY: informacje|biblioteka–komorow.pl| |informacje|biblioteka–komorow.pl
Oddział dla dzieci i młodzieży: dzieciecy|biblioteka-komorow.pl| |dzieciecy|biblioteka-komorow.pl
Wypożyczalnia dla dorosłych: dorosli|biblioteka-komorow.pl| |dorosli|biblioteka-komorow.pl
Księgowość: gbp.ksiegowosc|biblioteka-komorow.pl| |gbp.ksiegowosc|biblioteka-komorow.pl
Kontakty bezpośrednie:
Dyrektor biblioteki:
Katarzyna Walichnowska: kwalichnowska|biblioteka-komorow.pl| |kwalichnowska|biblioteka-komorow.pl
Główna Księgowa:
Agnieszka Pytlak: a.pytlak|biblioteka-komorow.pl| |a.pytlak|biblioteka-komorow.pl
Kierownik oddziału dziecięcego, Starszy bibliotekarz:
Jadwiga Janaszewska: j.janaszewska|biblioteka-komorow.pl| |j.janaszewska|biblioteka-komorow.pl
Specjalista ds. obsługi czytelnika:
Justyna Zegiel: j.zegiel|biblioteka-komorow.pl| |j.zegiel|biblioteka-komorow.pl
Reguły , Aleja Powstańców Warszawy 1, 05-816 Michałowice
(budynek Urzędu Gminy Michałowice)
tel: (22) 350-91-20; fax: (22) 350-91-21
e-mail: gops|michalowice.pl| style="color: rgb(29, 86, 155); cursor: pointer; display: inline;"|gops|michalowice.pl
http://gops.michalowice.pl/
Dyżur pracownika socjalnego w starej siedzibie GOPS Nowa Wieś ul. Główna 52a w poniedziałki godz. 15.00 - 17.00 oraz środy 14.00 -16.00 tel. 22 350 91 31
Dyżury pracownika socjalnego w Opaczy – Kolonii prowadzone są w czwartki 13.00 – 16.00 w Punkcie Poradnictwa Specjalistycznego ul. Ryżowa 90, tel.22 350 91 72.
komórki organizacyjne GOPS i samodzielne stanowiska -kontakt:
Sekcja Świadczeń rodzinnych pokój nr. 130 (Ipietro) bezpośredni telefon 22 350 91 99, rodzinne@michalowice.pl, alimenty|michalowice.pl| |alimenty|michalowice.pl Punkt przyjmowania wniosków - sala obsługi tel. 22 350 91 99
Sekcja Pomocy Społecznej - pracownicy socjalni - pokój nr 6 (parter) bezpośredni telefon 22 350 91 06 oraz 22 350 91 07
Usługi opiekuńcze i Domy Pomocy Społecznej pokój nr 7 (parter) bezpośredni telefon 22 350 91 67
Sekcja księgowości pokój nr 102 (I piętro) bezpośredni telefon 22 350 91 24
kierownik GOPS pokój 101 (I piętro)
Godziny przyjęć w ramach skarg i wniosków wtorki 12. – 16.30 po wcześniejszym uzgodnieniu. Zapisy w sprawie skarg i wniosków prowadzi Pani Jolanta Nowak 22 350 91 28.
Punkt wydawania odzieży używanej i sprzętu używanego Pani Katarzyna Prylińska-Jarmużyńska budynek Gminnego Przedszkola ul. Główna 52a w poniedziałki 15.00 -16.00, tel. 0 22 350 91 31,
Punkt higieniczno –sanitarny Pani Joanna Strzyżewska, czwartek 13.00 – 16.00 Opacz Kolonia ul. Ryżowa 90, tel. 350 91 67
Wolontariat – Pan Marek Piątkowski 601 555 672 wolontariat@michalowice.pl i Pani Natalia Kremplak tel. 535 223 035
Wypłata świadczeń w kasie Pani Jolanta Nowak, wypłaty z Kasy ośrodka mają miejsce 14 i 28 dnia każdego miesiąca, jeżeli wymienione terminy wypłat przypadają w sobotę lub w niedzielę wypłata następuje w piątek przed wymienionymi terminami. Kasa czynna jest wyłącznie w dniach wypłat od godziny 10.00 do 12.00,
Poradnictwo prawne: Pani Daniela Tomczak po umówieniu przez pracownika socjalnego w środy 8.00- 12.00 w siedzibie Ośrodka , Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1 pokój 101,tel 22 350 91 09
Pani Magdalena Krajnik-Partyka trzecia środa miesiąca godz. 16.30 – 18.30 w Punkcie Poradnictwa Specjalistycznego w Opaczy Kolonii ul. Ryżowa 90, zapisy pod numerem 22 350 91 20
Poradnictwo psychologiczne Maria Walter - Kochel w czwartki 16.30 -18.30 oraz Izabela Bielecka wtorki. 18.00 – 20.00 w Punkcie Poradnictwa Specjalistycznego w Opaczy Kolonii ul. Ryżowa 90, zapisy pod numerem 22 350 91 20
Poradnictwo zawodowe i organizacja prac społecznie użytecznych Pani Joanna Strzyżewska w czwartki 13.00 - 16.00 w Punkcie Poradnictwa Specjalistycznego w Opaczy Kolonii ul. Ryżowa 90, zapisy pod numerem 22 350 91 20
Poradnictwo z zakresu przeciwdziałania przemocy i uzależnień/ mediacje rodzinne Pan Marek Mietelski druga i czwarta środa miesiąca godz. 13.00-15.00 w Punkcie Poradnictwa Specjalistycznego w Opaczy Kolonii ul. Ryżowa 90, zapisy pod numerem 22 350 91 20
Poradnictwo z zakresu uzależnień oraz psychologiczne-Pan Paweł Galant pierwszy i trzeci poniedziałek miesiąca godz.16.30-18.30 w Punkcie Poradnictwa Specjalistycznego w Opaczy Kolonii ul. Ryżowa 90, zapisy pod numerem 22 350 91 20
Dane adresowe
Zespół Szkół Ogólnokształcących
im. M. Dąbrowskiej w Komorowie
al. Marii Dąbrowskiej 12/20
05-806 Komorów
tel./ fax :
(22) 758-06-37 – sekretariat ZSO i SP
(22) 758-02-48 – sekretariat liceum
(22) 758-08-95 – sekretariat gimnazjum
e-mail: zso|komorow.edu.pl| style="cursor: pointer; display: inline; color: rgb(29, 86, 155);" target="_blank"|zso|komorow.edu.pl
www: www.komorow.edu.pl
W skład Zespołu wchodzi:
- Szkoła Podstawowa
- Gimnazjum
- Liceum Ogólnokształcące
Dyrektor Zespołu Szkół Ogólnokształcących:
- Małgorzata Głodowska
z-ca dyr. ds. szkoły podstawowej:
- Sławomir Rymuza
z-ca dyr. ds. gimnazjum:
- Wojciech Bentyn
z-ca dyr. ds. liceum:
- Kazimierz Kość
nazwa placówki | Szkoła Podstawowa im. Marii Dąbrowskiej |
miejscowość | Komorów |
gmina | Michałowice |
powiat | pruszkowski |
województwo | mazowieckie |
siedziba | Al. M. Dąbrowskiej 12/20 |
kod pocztowy | 05-806 Komorów |
telefon/fax | 22 758-06-371 |
| |
strona | www.sp. komorow.edu.pl |
NIP | 534-15-67-294 |
nazwa placówki | Gimnazjum im. Marii Dąbrowskiej |
miejscowość | Komorów |
gmina | Michałowice |
powiat | pruszkowski |
województwo | mazowieckie |
siedziba | Al. M. Dąbrowskiej 12/20 |
kod pocztowy | 05-806 Komorów |
telefon/fax | 22 758-06-371 |
| |
strona | www.gim. komorow.edu.pl |
NIP | 534-20-81-257 |
Dane adresowe
nazwa placówki | Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II |
miejscowość | Michałowice |
gmina | Michałowice |
powiat | pruszkowski |
województwo | mazowieckie |
siedziba | ul. Szkolna 15 |
kod pocztowy | 05-816 Michałowice |
telefon/fax | 22 723-86-21 |
sekretariat|spmichalowice.pl| |sekretariat|spmichalowice.pl | |
strona | www.spmichalowice.pl |
NIP | 534-15-35-667 |
Dane Adresowe
Zespół Szkół w Michałowicach
05- 816 Michałowice
szkolna 15
W skład Zespołu Szkół wchodzi:
- Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II
- Gimnazjum im. Ks. Józefa Poniatowskiego
nazwa placówki | Gimnazjum im. Księcia Józefa Poniatowskiego |
miejscowość | Michałowice |
gmina | Michałowice |
powiat | pruszkowski |
województwo | mazowieckie |
siedziba | ul. Szkolna 15 |
kod pocztowy | 05-816 Michałowice |
telefon | 22 753 02 40 |
fax | 22 753 02 40 |
gimnazjum|gimmichalowice.pl| |gimnazjum|gimmichalowice.pl | |
strona | www.gimmichalowice.pl |
NIP | 534-20-97-956 |
Redaktor strony BIP
Redaktor strony BIP
Andrzej Olęcki
tel./fax 22-723-86-21
e-mail:sekretariat@spmichalowice.pl
Dane adresowe
Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi została otwarta 7 marca 1961 r. z inicjatywy Społecznego Komitetu Budowy Szkoły. Naukę w nowej szkole rozpoczęto 20 marca tego samego roku. Z dniem 1.IX.2002 powołano Publiczne Gimnazjum. Od 1.IX.1993r. zgodnie z decyzją władz Gminy Michałowice połączono szkołę i przedszkole w Nowej Wsi w Zespół Szkolno-Przedszkolny.
Nowa Wieś, ul. Główna 96,
05-806 Komorów
Tel. 22 7582605
Fax 22 7582703
Adres strony internetowej:
Adres poczty elektronicznej:
W skład Zespołu wchodzą:
1. Gminne Przedszkole Nowa Wieś, ul. Główna 96, 05-806 Komorów, Tel. 22 7582651
2. Szkoła Podstawowa
3. Publiczne Gimnazjum
Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowej Wsi Ewa Dymura
Z-ca Dyrektora zespołu Jadwiga Jodłowska
Dane adresowe
Gminna Biblioteka Publiczna w Michałowicach
ul. Raszyńska 34 05-816 Michałowice
tel/fax: (22) 723 86 00
e-mail: biblioteka_michalowice@vp.pl
Dyrektor biblioteki : Ewa Kisiel
Główna Księgowa: Agnieszka Kiełbowska
Pracownik działalności podstawowej: Monika Olewińska, Bożena Łapińska
Biblioteka jest czynna:
pon. i pt.: w godz. 12:00 - 18:00
śr. i czw. w godz. 10:00 – 15:30
wtorek, sobota NIECZYNNE
Filia biblioteki mieści się w
Nowej Wsi, ul. Główna 52 A
05-806 Komorów
(budynek Gminnego Przedszkola)
Tel./Fax.: (22)758–28–72
e-mail: biblioteka_nowawies@vp.pl
Kierownik filii: Sylwia Łapińska
Godziny otwarcia:
wt. i czw. w godz. 12:00 – 18:00
Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół Gminy Michałowice
Ważny komunikat dla rodziców dzieci dowożonych do szkół poza terenem Gminy Michałowice.
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że przed rozpoczęciem nowego roku szkolnego, rodzice dzieci niepełnosprawnych dowożonych do szkół poza terenem Gminy Michałowice, muszą złożyć wniosek o dowożenie dziecka w roku szkolnym 2014/2015. Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć do ZOEAS w Regułach, ul. Al. Powstańców Warszawy 1.
Szczegółowych informacji o dowożeniu dzieci do szkół udziela p. Katarzyna Grenda tel. 22 350 91 58.
Wyprawka 2014/2015
Ministerstwo Edukacji Narodowej informuje, że w 2014 r. będzie kontynuowany Rządowy program pomocy uczniom „Wyprawka szkolna”.
W 2014 r. pomoc w formie dofinansowania zakupu podręczników do kształcenia ogólnego lub podręczników do kształcenia w zawodach, dopuszczonych do użytku szkolnego przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania, przewidziana jest dla uczniów rozpoczynających w roku szkolnym 2014/2015 naukę w: klasach II, III lub VI szkoły podstawowej, klasie III szkoły ponadgimnazjalnej, tj. zasadniczej szkole zawodowej, liceum ogólnokształcącym lub technikum, klasach II, III lub VI ogólnokształcącej szkoły muzycznej I stopnia, klasie VI ogólnokształcącej szkoły muzycznej II stopnia, klasie VI ogólnokształcącej szkoły sztuk pięknych, klasie III liceum plastycznego, klasie III lub IX ogólnokształcącej szkoły baletowej.
Ponadto, pomocą w zakresie dofinansowania zakupu podręczników do kształcenia ogólnego, w tym podręczników do kształcenia specjalnego, lub podręczników do kształcenia w zawodach, dopuszczonych do użytku szkolnego przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania objęto także uczniów:
• słabowidzących,
• niesłyszących,
• słabosłyszących,
• z niepełnosprawnością ruchową, w tym afazją,
• z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera,
• z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim, umiarkowanym lub znacznym,
• z niepełnosprawnościami sprzężonymi, w przypadku gdy jedną z niepełnosprawności jest niepełnosprawność wymieniona wyżej,
posiadający orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, o którym mowa w art. 71b ust. 3 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572, z późn. zm.), uczęszczający w roku szkolnym 2014/2015 do szkół podstawowych – z wyjątkiem klasy I, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych, tj. zasadniczych szkół zawodowych, liceów ogólnokształcących, techników lub szkół specjalnych przysposabiających do pracy dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym oraz dla uczniów z niepełnosprawnościami sprzężonymi lub do ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia – z wyjątkiem klasy I, ogólnokształcących szkół muzycznych II stopnia, ogólnokształcących szkół sztuk pięknych, ogólnokształcących szkół baletowych lub liceów plastycznych.
Ważne:
W 2014 r. do otrzymania podręczników w 2014 r. uprawnione są nowe grupy uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego, tj. uczniowie:
• słabosłyszący,
• z niepełnosprawnością ruchową, w tym afazją,
• z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera.
W przypadku uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym oraz uczniów z niepełnosprawnościami sprzężonymi, w przypadku gdy jedną z niepełnosprawności jest upośledzenie umysłowe w stopniu umiarkowanym lub znacznym, dofinansowanie obejmuje również zakup materiałów edukacyjnych.
Materiały edukacyjne dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym oraz uczniów z niepełnosprawnościami sprzężonymi, w przypadku gdy jedną z niepełnosprawności jest upośledzenie umysłowe w stopniu umiarkowanym lub znacznym są to, w szczególności, książki pomocnicze, karty pracy, ćwiczenia rewalidacyjne oraz opracowania wykorzystywane w edukacji przedszkolnej, które są wykorzystywane przez nauczycieli w procesie kształcenia tych uczniów.
Równocześnie uczniowie z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym oraz uczniowie z niepełnosprawnościami sprzężonymi, w przypadku gdy jedną z niepełnosprawności jest upośledzenie umysłowe w stopniu umiarkowanym lub znacznym uczęszczający do klasy I szkoły podstawowej mają prawo do otrzymania pomocy w formie pełnego dofinansowania do zakupu materiałów edukacyjnych, w przypadku gdy uczniowie ci nie korzystają z podręcznika do zajęć z zakresu edukacji: polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej i społecznej, zapewnionego przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania.
Ważne:
W przypadku uczniów, którzy ubiegają się o pomoc na podstawie kryterium dochodowego w 2014 r. dla uczniów z wszystkich klas objętych programem wprowadzono jednolite kryterium dochodowe, z ustawy o świadczeniach rodzinnych. Oznacza to, że w br. kwota uprawniająca do otrzymania pomocy wynosi 539 zł na osobę w rodzinie.
Ministerstwo Edukacji Narodowej szacuje, że w 2014 r. z programu będzie mogło skorzystać ok. 488 tys. uczniów, w tym ok. 121 tys. uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego.
ZOEAS ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze SPECJALISTA ds. PŁAC
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie lub innych państw członkowskich UE zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2014, poz. 1202 ze zm.),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne,
- minimum 5 letni staż pracy,
- dobra znajomość obsługi komputera w zakresie Microsoft Office,
- umiejętność sporządzania list płac (w tym naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego),
- znajomość obsługi programu „Płatnik”,
- znajomość przepisów podatkowych (w tym: sporządzania dokumentów PIT),
- znajomość ustaw i przepisów wykonawczych w zakresie:
- ustawy o systemie oświaty,
- ustawy Karta Nauczyciela,
- ustawy Kodeks pracy,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy o systemie informacji oświatowej,
- ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,
- znajomość przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych (w tym sporządzania dokumentów ZUA, ZCNA, IR, DRA, RCA).
- Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w jednostce budżetowej,
- znajomość programu VULCAN – PŁACE,
- komunikatywność i umiejętność współpracy,
- znajomość przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów,
- znajomość przepisów w zakresie kontroli obowiązku nauki,
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Sporządzanie list płac w programie Vulcan – Płace dla nauczycieli i pracowników niepedagogicznych zatrudnionych w placówkach oświatowych:
- miesięcznych wynagrodzeń,
- wynagrodzeń za godziny pozalekcyjne, ponadwymiarowe i doraźne zastępstwa nauczycieli,
- wynagrodzeń za godziny nadliczbowe pracowników niepedagogicznych,
- nagród jubileuszowych i okolicznościowych,
- dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. trzynastki),
- świadczeń socjalnych,
- stypendiów dla uczniów,
- sporządzanie przelewów na konta osobiste pracowników obsługiwanych placówek.
- prowadzenie kart wynagrodzeń ww. pracowników,
- wydawanie zaświadczeń dotyczących wynagrodzeń pracowników,
- rozliczanie rachunków z tytułu umów zleceń i umów o dzieło,
- prowadzenie rozliczeń składek ZUS, zasiłków rodzinnych, pielęgnacyjnych, wychowawczych oraz obsługiwanie programu Płatnik,
- sporządzanie deklaracji rozliczeniowych dla ZUS (m.in. ZUA, ZCNA, IR, DRA, RCA)
- sporządzanie miesięcznych i rocznych rozliczeń podatkowych: PIT- 4, PIT 4R, PIT – 8B, PIT – 11, PIT – 40,
- sporządzanie zestawień z wynagrodzeń do zaangażowania środków,
- prowadzenie archiwum zakładowego,
- obsługa kancelaryjna Zespołu,
- prowadzenie spraw z zakresu kontroli obowiązku nauki w gminie Michałowice,
- załatwianie interesantów i innych spraw wynikających z pełnienia obowiązków pracownika ds. płac.
- Sporządzanie list płac w programie Vulcan – Płace dla nauczycieli i pracowników niepedagogicznych zatrudnionych w placówkach oświatowych:
- Warunki pracy
- Miejsce pracy:
Praca w budynku Urzędu. Budynek posiada windy oraz ciągi komunikacyjne i toalety o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Budynek jest klimatyzowany. - Stanowisko pracy:
Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz bezpośrednią i telefoniczną obsługa pracowników jednostek organizacyjnych. Budynek jest klimatyzowany.
- Miejsce pracy:
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys – curriculum vitae,
- dokumenty potwierdzające poprzednie zatrudnienia (kserokopie świadectw pracy),
- dokumenty potwierdzające wykształcenie (kserokopie świadectw i dyplomów),
- dokumenty potwierdzające ukończenie kursów, szkoleń (kserokopie dyplomów i zaświadczeń),
- dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień (kserokopie zaświadczeń, certyfikatów),
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – ksero dokumentu potwierdzającego obywatelstwo oraz dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z przepisami o służbie cywilnej,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w trybie postępowania rekrutacyjnego, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).
- W listopadzie 2015 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie ZOEAS-u w pokoju 119, z dopiskiem: Nabór – specjalista ds. płac (na kopercie należy podać: imię i nazwisko, adres do korespondencji oraz nr telefonu kontaktowego) w terminie do dnia 28.12.2015 r. godz. 1200.
Aplikacje, które wpłyną do Zespołu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.zoeas.michalowice.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie ZOEAS-u w Regułach, ul. Al. Powstańców Warszawy 1.
Ewa Wierzgała
Dyrektor ZOEAS Gminy
Michałowice
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Centrum Usług Wspólnych Gminy Michałowice udostępnia możliwość wnoszenia podań, skarg, wniosków i zapytań w formie elektronicznej, opatrzonych właściwym podpisem elektronicznym zgodnym w wymaganiami ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2005 r., nr 64, poz. 565, ze zm.)
Funkcjonalność realizowana jest za pomocą systemu ePUAP lub obywatel.gov.pl
Przejdź na stronę skrzynki umożliwiającej złożenie pisma drogą elektroniczną
OBYWATEL.GOV.PL informacje i usługi przyjazne obywatelom | Usługa uruchomiona w systemie Ministerstw Cyfryzacji pozwala w wygodny sposób i bez wychodzenia z domu wypełnić formularz pisma ogólnego i wysłać go na elektroniczną skrzynkę podawczą. | |
adres skrytki CUW Gminy Michałowice: /CUWMichalowice | (Uwaga: Aby można było złożyć wniosek do urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP – konto jest bezpłatne) |