Urząd Gminy Michałowice
pow. pruszkowski woj. mazowieckie

Co to Biuletyn Informacji Publicznej?

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.

 

It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

Kontakt

Gmina Michałowice

Reguły, ul. Aleja Powstańców
Warszawy 1
05-816 Michałowice
www.michalowice.pl

Sekretariat:

Sekretariat Wójta

tel: (22) 350-91-50
sekretariat|michalowice.pl| |sekretariat|michalowice.pl

tel. (22) 350-91-91

fax: (22) 350-91-01

mail: sekretariat|michalowice.pl| |sekretariat|michalowice.pl

Wójt Gminy Michałowice

Z-ca Wójta

Sekretarz

Skarbnik

Krzysztof Grabka

-

Zofia Idzikiewicz
Anna Jankowska

Godziny pracy:

poniedziałek:9:00 - 17:00

wtorek-piątek:8:00 - 16:00

Konta: Bank Spółdzielczy w Raszynie 
nr r-ku budżetu: 16 8004 0002 2007 0009 0623 0001

 

Wadia przetargowe oraz zabezpieczenia należytego wykonania umów należy wpłacać na rachunek nr:
86 8004 0002 2007 0009 0623 0002

 

Opłaty z tytułu zajęcia pasa drogowego oraz opłaty za umieszczenie urządzeń w pasie drogowym należy przekazywać na rachunek nr:

64 8004 0002 2007 0009 0623 0010

Wybory samorządowe 2014

Prezes Rady Ministrów zarządza wybory do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw wyznaczając datę wyborów na ostatni dzień wolny od pracy poprzedzający upływ kadencji rad. Obecna kadencja rad ulegnie zakończeniu w dniu 21 listopada 2014 r. Zatem wybory zarządzone muszą zostać na dzień 16 listopada 2014 r. 

WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018

Gmina Michałowice:

REGON: 013269290

Identyfikator Gminy: 1421042

NIP Gminy: 534-24-80-595

Urząd Gminy w Michałowicach:

REGON: 000541753

Na podstawie przepisów art. 9 ust 4 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. Nr 209 poz. 1243) Wójt Gminy Michałowice informuje, że osoby doświadczające trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się mogą w Urzędzie Gminy Michałowice wykorzystać przysługujące im prawo do skorzystania z pomocy środków wspierających komunikowanie się

więcej

herb

 

a ue
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014

 

epuap

 

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

 

Newsletter

Zostaw swój e-mail aby
otrzymywać informacje.
E-mail:
Częstotliwość:
Powiadamiaj o:
 

Newsletter

Zostaw swój e-mail, aby otrzymywać informacje.
E-mail:
Powiadamiaj o:  
Częstotliwość:

 
(Nie dotyczy przetargów)

Newsletter z WWW

Zostaw swój e-mail aby
otrzymywać informacje.
 

WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018

Ikona - urna

Gminna Biblioteka Publiczna
ul. Kraszewskiego 3
05-806 Komorów
TELEFON: (22) 758-01-84

NIP: 534-157-31-07
REGON: 000939102

www.biblioteka-komorow.pl

E-MAIL GŁÓWNY: informacje|biblioteka–komorow.pl| |informacje|biblioteka–komorow.pl

Oddział dla dzieci i młodzieży: dzieciecy|biblioteka-komorow.pl| |dzieciecy|biblioteka-komorow.pl

Wypożyczalnia dla dorosłych: dorosli|biblioteka-komorow.pl| |dorosli|biblioteka-komorow.pl
Księgowość: gbp.ksiegowosc|biblioteka-komorow.pl| |gbp.ksiegowosc|biblioteka-komorow.pl
 

 

Kontakty bezpośrednie: 

Dyrektor biblioteki:
Katarzyna Walichnowska: kwalichnowska|biblioteka-komorow.pl| |kwalichnowska|biblioteka-komorow.pl

 

Główna Księgowa:
Agnieszka Pytlak: a.pytlak|biblioteka-komorow.pl| |a.pytlak|biblioteka-komorow.pl

 

Kierownik oddziału dziecięcego, Starszy bibliotekarz:
Jadwiga Janaszewska: j.janaszewska|biblioteka-komorow.pl| |j.janaszewska|biblioteka-komorow.pl

 

Specjalista ds. obsługi czytelnika:

Justyna Zegiel: j.zegiel|biblioteka-komorow.pl| |j.zegiel|biblioteka-komorow.pl

 

 

 

>>> Godziny otwarcia Biblioteki  <<<

Reguły ,  Aleja Powstańców Warszawy 1, 05-816 Michałowice

(budynek Urzędu Gminy Michałowice)

tel: (22) 350-91-20;  fax: (22) 350-91-21

e-mail: gops|michalowice.pl| style="color: rgb(29, 86, 155); cursor: pointer; display: inline;"|gops|michalowice.pl
http://gops.michalowice.pl/

Dyżur pracownika socjalnego w starej siedzibie GOPS Nowa Wieś ul. Główna 52a w poniedziałki  godz. 15.00 - 17.00  oraz środy 14.00 -16.00  tel.  22 350 91 31

Dyżury pracownika socjalnego w Opaczy – Kolonii prowadzone są w czwartki 13.00 – 16.00 w Punkcie Poradnictwa Specjalistycznego ul. Ryżowa 90, tel.22 350 91 72.

komórki organizacyjne GOPS i samodzielne stanowiska -kontakt:

Sekcja Świadczeń rodzinnych  pokój nr. 130 (Ipietro)  bezpośredni telefon  22 350 91 99, rodzinne@michalowice.pl, alimenty|michalowice.pl| |alimenty|michalowice.pl Punkt przyjmowania wniosków - sala obsługi tel. 22 350 91 99

Sekcja Pomocy Społecznej - pracownicy socjalni - pokój nr 6 (parter) bezpośredni telefon 22 350 91 06  oraz 22 350 91 07

Usługi opiekuńcze i Domy Pomocy Społecznej pokój nr 7 (parter) bezpośredni telefon 22 350 91 67

Sekcja księgowości pokój nr 102 (I piętro) bezpośredni telefon 22 350 91 24

kierownik GOPS pokój 101 (I piętro)

Godziny przyjęć w ramach skarg i wniosków wtorki 12. – 16.30 po wcześniejszym uzgodnieniu. Zapisy w sprawie skarg i wniosków prowadzi Pani Jolanta Nowak 22 350 91 28.

Punkt wydawania odzieży używanej i sprzętu używanego Pani Katarzyna Prylińska-Jarmużyńska budynek Gminnego Przedszkola ul. Główna 52a w poniedziałki 15.00 -16.00, tel. 0 22 350 91 31,

Punkt higieniczno –sanitarny Pani Joanna Strzyżewska, czwartek 13.00 – 16.00 Opacz Kolonia ul. Ryżowa 90, tel. 350  91 67

Wolontariat –  Pan Marek Piątkowski 601 555 672  wolontariat@michalowice.pl  i Pani Natalia Kremplak tel. 535 223 035

Wypłata świadczeń w kasie  Pani Jolanta Nowak, wypłaty z Kasy ośrodka mają miejsce 14 i 28 dnia każdego miesiąca, jeżeli wymienione terminy wypłat przypadają w sobotę lub w niedzielę wypłata następuje w piątek przed wymienionymi terminami. Kasa czynna jest wyłącznie w dniach wypłat od godziny 10.00 do 12.00,

Poradnictwo prawne: Pani Daniela Tomczak  po umówieniu przez pracownika socjalnego w środy 8.00- 12.00 w siedzibie Ośrodka , Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1 pokój 101,tel 22 350 91 09

Pani Magdalena Krajnik-Partyka trzecia środa miesiąca godz. 16.30 – 18.30  w Punkcie Poradnictwa Specjalistycznego w Opaczy Kolonii ul. Ryżowa 90, zapisy pod numerem 22 350 91 20

Poradnictwo  psychologiczne  Maria Walter - Kochel w czwartki 16.30 -18.30 oraz Izabela Bielecka  wtorki. 18.00 – 20.00 w Punkcie Poradnictwa Specjalistycznego w Opaczy Kolonii ul. Ryżowa 90, zapisy pod numerem 22 350 91 20

Poradnictwo zawodowe i organizacja prac społecznie użytecznych Pani Joanna Strzyżewska w czwartki 13.00  - 16.00  w Punkcie Poradnictwa Specjalistycznego w Opaczy Kolonii ul. Ryżowa 90,  zapisy pod numerem 22 350 91 20

Poradnictwo z zakresu przeciwdziałania przemocy i uzależnień/ mediacje rodzinne Pan Marek Mietelski druga i czwarta środa miesiąca godz. 13.00-15.00  w Punkcie Poradnictwa Specjalistycznego w Opaczy Kolonii ul. Ryżowa 90, zapisy pod numerem 22 350 91 20

Poradnictwo z zakresu uzależnień oraz psychologiczne-Pan Paweł Galant pierwszy i trzeci poniedziałek miesiąca  godz.16.30-18.30 w Punkcie Poradnictwa Specjalistycznego w Opaczy Kolonii ul. Ryżowa 90, zapisy pod numerem 22 350 91 20

Dane adresowe

Zespół Szkół Ogólnokształcących

im. M. Dąbrowskiej w Komorowie

al. Marii Dąbrowskiej 12/20

05-806 Komorów

 
tel./ fax :

(22) 758-06-37 – sekretariat ZSO i SP

(22) 758-02-48 – sekretariat liceum

(22) 758-08-95 – sekretariat gimnazjum 

e-mail: zso|komorow.edu.pl| style="cursor: pointer; display: inline; color: rgb(29, 86, 155);" target="_blank"|zso|komorow.edu.pl
wwwwww.komorow.edu.pl

 

W skład Zespołu wchodzi:

  • Szkoła Podstawowa
  • Gimnazjum
  • Liceum Ogólnokształcące

 

Dyrektor Zespołu Szkół Ogólnokształcących:

  • Małgorzata Głodowska

z-ca dyr. ds. szkoły podstawowej:

  • Sławomir Rymuza

z-ca dyr. ds. gimnazjum:

  • Wojciech Bentyn

z-ca dyr. ds. liceum:

  • Kazimierz Kość

 

 

 nazwa placówki

 Szkoła Podstawowa im. Marii Dąbrowskiej

 miejscowość

 Komorów

 gmina

 Michałowice

 powiat

 pruszkowski

 województwo

 mazowieckie

 siedziba

 Al. M. Dąbrowskiej 12/20

 kod pocztowy

 05-806 Komorów

 telefon/fax

 22 758-06-371

 e-mail

 sp|komorow.edu.pl| |sp|komorow.edu.pl

 strona

 www.sp. komorow.edu.pl

 NIP

534-15-67-294  

 

 

 

 nazwa placówki

 Gimnazjum im. Marii Dąbrowskiej

 miejscowość

 Komorów

 gmina

 Michałowice

 powiat

 pruszkowski

 województwo

 mazowieckie

 siedziba

 Al. M. Dąbrowskiej 12/20

 kod pocztowy

 05-806 Komorów

 telefon/fax

 22 758-06-371

 e-mail

 sp|komorow.edu.pl| |sp|komorow.edu.pl

 strona

 www.gim. komorow.edu.pl

 NIP

534-20-81-257  

Dane adresowe

 nazwa placówki  Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II
 miejscowość  Michałowice
 gmina  Michałowice
 powiat  pruszkowski
 województwo  mazowieckie
 siedziba  ul. Szkolna 15
 kod pocztowy  05-816 Michałowice
 telefon/fax  22 723-86-21
 e-mail  sekretariat|spmichalowice.pl| |sekretariat|spmichalowice.pl
 strona  www.spmichalowice.pl
 NIP 534-15-35-667  

 

Dane Adresowe

Zespół Szkół w Michałowicach

05- 816 Michałowice

szkolna 15

 

W skład Zespołu Szkół wchodzi:

  • Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II
  • Gimnazjum im. Ks. Józefa Poniatowskiego
 nazwa placówki  Gimnazjum im. Księcia Józefa Poniatowskiego
 miejscowość  Michałowice
 gmina  Michałowice
 powiat  pruszkowski
 województwo  mazowieckie
 siedziba  ul. Szkolna 15
 kod pocztowy  05-816 Michałowice
 telefon  22 753 02 40
 fax  22 753 02 40
 e-mail   gimnazjum|gimmichalowice.pl| |gimnazjum|gimmichalowice.pl
 strona  www.gimmichalowice.pl
 NIP 534-20-97-956  

 

Redaktor strony BIP

Redaktor strony BIP
Andrzej Olęcki
tel./fax 22-723-86-21
e-mail:sekretariat@spmichalowice.pl

Dane adresowe

Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi została otwarta 7 marca 1961 r. z inicjatywy Społecznego Komitetu Budowy Szkoły. Naukę w nowej szkole rozpoczęto 20 marca tego samego roku. Z dniem 1.IX.2002 powołano Publiczne Gimnazjum. Od 1.IX.1993r. zgodnie z decyzją władz Gminy Michałowice połączono szkołę i przedszkole w Nowej Wsi w Zespół Szkolno-Przedszkolny.


Nowa Wieś, ul. Główna 96,

05-806 Komorów

 

Tel. 22 7582605

Fax 22 7582703

 

Adres strony internetowej:

www.nowawies.pl

Adres poczty elektronicznej:

szkola|nowawies.pl| style="cursor: pointer; display: inline; color: rgb(29, 86, 155);"|szkola|nowawies.pl

 

W  skład Zespołu wchodzą:

1.      Gminne Przedszkole Nowa Wieś, ul. Główna 96, 05-806 Komorów, Tel. 22 7582651

2.      Szkoła Podstawowa

3.      Publiczne Gimnazjum

 

Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowej Wsi Ewa Dymura

Z-ca Dyrektora zespołu Jadwiga Jodłowska
 

Dane adresowe

Gminna Biblioteka Publiczna w Michałowicach
ul. Raszyńska 34 05-816 Michałowice

 

www.biblioteka.michalowice.pl

tel/fax: (22) 723 86 00

e-mail: biblioteka_michalowice@vp.pl

Dyrektor biblioteki : Ewa Kisiel

Główna Księgowa: Agnieszka Kiełbowska

Pracownik działalności podstawowej: Monika Olewińska, Bożena Łapińska

 

 

Biblioteka jest czynna:

pon. i pt.: w godz. 12:00 - 18:00

śr. i czw. w godz. 10:00 – 15:30

wtorek, sobota NIECZYNNE

 

Filia biblioteki mieści się w

Nowej Wsi, ul. Główna 52 A

05-806 Komorów

(budynek Gminnego Przedszkola)

Tel./Fax.: (22)758–28–72

e-mail: biblioteka_nowawies@vp.pl

Kierownik filii: Sylwia Łapińska

 

Godziny otwarcia:

wt. i czw. w godz. 12:00 – 18:00

Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół Gminy Michałowice

Ważny komunikat dla rodziców dzieci dowożonych do szkół poza terenem Gminy Michałowice.

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że przed rozpoczęciem nowego roku szkolnego, rodzice dzieci niepełnosprawnych dowożonych do szkół poza terenem Gminy Michałowice, muszą złożyć wniosek o dowożenie dziecka w roku szkolnym 2014/2015. Wniosek wraz z załącznikami  należy złożyć do ZOEAS w Regułach, ul. Al. Powstańców Warszawy 1.

Szczegółowych informacji o dowożeniu dzieci do szkół udziela p. Katarzyna Grenda tel. 22 350 91 58.

Wyprawka 2014/2015

Ministerstwo Edukacji Narodowej informuje, że w 2014 r.  będzie kontynuowany Rządowy program pomocy uczniom „Wyprawka szkolna”.

 W 2014 r. pomoc w formie dofinansowania zakupu podręczników do kształcenia ogólnego lub podręczników do kształcenia w zawodach, dopuszczonych do użytku szkolnego przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania, przewidziana jest dla uczniów rozpoczynających w roku szkolnym 2014/2015 naukę w: klasach II, III lub VI szkoły podstawowej, klasie III szkoły ponadgimnazjalnej, tj. zasadniczej szkole zawodowej, liceum ogólnokształcącym lub technikum, klasach II, III lub VI ogólnokształcącej szkoły muzycznej I stopnia, klasie VI ogólnokształcącej szkoły muzycznej II stopnia, klasie VI ogólnokształcącej szkoły sztuk pięknych, klasie III liceum plastycznego, klasie III lub IX ogólnokształcącej szkoły baletowej.

Ponadto, pomocą w zakresie dofinansowania zakupu podręczników do kształcenia ogólnego, w tym podręczników do kształcenia specjalnego, lub podręczników do kształcenia w zawodach, dopuszczonych do użytku szkolnego przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania objęto także uczniów:
• słabowidzących,
• niesłyszących,
• słabosłyszących,
• z niepełnosprawnością ruchową, w tym afazją,
• z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera,
• z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim, umiarkowanym lub znacznym,
• z niepełnosprawnościami sprzężonymi, w przypadku gdy jedną z niepełnosprawności jest niepełnosprawność wymieniona wyżej,
posiadający orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, o którym mowa w art. 71b ust. 3 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572, z późn. zm.), uczęszczający w roku szkolnym 2014/2015 do szkół podstawowych – z wyjątkiem klasy I, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych, tj. zasadniczych szkół zawodowych, liceów ogólnokształcących, techników lub szkół specjalnych przysposabiających do pracy dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym oraz dla uczniów z niepełnosprawnościami sprzężonymi lub do ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia – z wyjątkiem klasy I, ogólnokształcących szkół muzycznych II stopnia, ogólnokształcących szkół sztuk pięknych, ogólnokształcących szkół baletowych lub liceów plastycznych.

Ważne:
W 2014 r. do otrzymania podręczników w 2014 r. uprawnione są nowe grupy uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego, tj. uczniowie:
• słabosłyszący,
• z niepełnosprawnością ruchową, w tym afazją,
• z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera.

W przypadku uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym oraz uczniów z niepełnosprawnościami sprzężonymi, w przypadku gdy jedną z niepełnosprawności jest upośledzenie umysłowe w stopniu umiarkowanym lub znacznym, dofinansowanie obejmuje również zakup materiałów edukacyjnych.

Materiały edukacyjne dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym oraz uczniów z niepełnosprawnościami sprzężonymi, w przypadku gdy jedną z niepełnosprawności jest upośledzenie umysłowe w stopniu umiarkowanym lub znacznym są to, w szczególności, książki pomocnicze, karty pracy, ćwiczenia rewalidacyjne oraz opracowania wykorzystywane w edukacji przedszkolnej, które są wykorzystywane przez nauczycieli w procesie kształcenia tych uczniów.

Równocześnie uczniowie z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym oraz uczniowie z niepełnosprawnościami sprzężonymi, w przypadku gdy jedną z niepełnosprawności jest upośledzenie umysłowe w stopniu umiarkowanym lub znacznym uczęszczający do klasy I szkoły podstawowej mają prawo do otrzymania pomocy w formie pełnego dofinansowania do zakupu materiałów edukacyjnych, w przypadku gdy uczniowie ci nie korzystają z podręcznika do zajęć z zakresu edukacji: polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej i społecznej, zapewnionego przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania.

Ważne:
W przypadku uczniów, którzy ubiegają się o pomoc na podstawie kryterium dochodowego w 2014 r. dla uczniów z wszystkich klas objętych programem wprowadzono jednolite kryterium dochodowe, z ustawy o świadczeniach rodzinnych. Oznacza to, że w br. kwota uprawniająca do otrzymania pomocy wynosi 539 zł na osobę w rodzinie.


Dofinansowanie zakupu podręczników, a w przypadku uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym oraz uczniów z niepełnosprawnościami sprzężonymi, w przypadku gdy jedną z niepełnosprawności jest upośledzenie umysłowe w stopniu umiarkowanym lub znacznym – także zakupu materiałów edukacyjnych (zobacz tabelę)

 

Ministerstwo Edukacji Narodowej szacuje, że w 2014 r. z programu będzie mogło skorzystać ok. 488 tys. uczniów, w tym ok. 121 tys. uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego.

ZOEAS ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze SPECJALISTA ds. PŁAC

  1. Wymagania niezbędne:
    1. obywatelstwo polskie lub innych państw członkowskich UE zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2014, poz. 1202 ze zm.),
    2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    3. brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    4. wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne,
    5. minimum 5 letni staż pracy,
    6. dobra znajomość obsługi komputera w zakresie Microsoft Office,
    7. umiejętność sporządzania list płac (w tym naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego),
    8. znajomość obsługi programu „Płatnik”,
    9. znajomość przepisów podatkowych (w tym: sporządzania dokumentów PIT),
    10. znajomość ustaw i przepisów wykonawczych w zakresie:
      • ustawy o systemie oświaty,
      • ustawy Karta Nauczyciela,
      • ustawy Kodeks pracy,
      • ustawy o pracownikach samorządowych,
      • ustawy o systemie informacji oświatowej,
      • ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa,
      • ustawy o samorządzie gminnym,
      • ustawy o ochronie danych osobowych,
      • rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,
    11. znajomość przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych (w tym sporządzania dokumentów ZUA, ZCNA, IR, DRA, RCA).
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w jednostce budżetowej,
    2. znajomość programu VULCAN – PŁACE,
    3. komunikatywność i umiejętność współpracy, 
    4. znajomość przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów,
    5. znajomość przepisów w zakresie kontroli obowiązku nauki,
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. Sporządzanie list płac w programie Vulcan – Płace dla nauczycieli i pracowników niepedagogicznych zatrudnionych w placówkach oświatowych:
      • miesięcznych wynagrodzeń,
      • wynagrodzeń za godziny pozalekcyjne, ponadwymiarowe i doraźne zastępstwa nauczycieli,
      • wynagrodzeń za godziny nadliczbowe pracowników niepedagogicznych,
      • nagród jubileuszowych i okolicznościowych,
      • dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. trzynastki),
      • świadczeń socjalnych,
      • stypendiów dla uczniów,
    2. sporządzanie przelewów na konta osobiste pracowników obsługiwanych placówek.
    3. prowadzenie kart wynagrodzeń ww. pracowników,
    4. wydawanie zaświadczeń dotyczących wynagrodzeń pracowników,
    5. rozliczanie rachunków z tytułu umów zleceń i umów o dzieło,
    6. prowadzenie rozliczeń składek ZUS, zasiłków rodzinnych, pielęgnacyjnych, wychowawczych oraz obsługiwanie programu Płatnik,
    7. sporządzanie deklaracji rozliczeniowych dla ZUS (m.in. ZUA, ZCNA, IR, DRA, RCA)
    8. sporządzanie miesięcznych i rocznych rozliczeń podatkowych: PIT- 4, PIT 4R, PIT – 8B, PIT – 11, PIT – 40,
    9. sporządzanie zestawień z wynagrodzeń do zaangażowania środków,
    10. prowadzenie archiwum zakładowego,
    11. obsługa kancelaryjna Zespołu,
    12. prowadzenie spraw z zakresu kontroli obowiązku nauki w gminie Michałowice,
    13. załatwianie interesantów i innych spraw wynikających z pełnienia obowiązków pracownika ds. płac.
  4. Warunki pracy
    1. Miejsce pracy:
      Praca w budynku Urzędu. Budynek posiada windy oraz ciągi komunikacyjne i toalety o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Budynek jest klimatyzowany.
    2. Stanowisko pracy:
      Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz bezpośrednią i telefoniczną obsługa pracowników jednostek organizacyjnych. Budynek jest klimatyzowany.
  5. Wymagane dokumenty:
    1. list motywacyjny,
    2. życiorys – curriculum vitae,
    3. dokumenty potwierdzające poprzednie zatrudnienia (kserokopie świadectw pracy),
    4. dokumenty potwierdzające wykształcenie (kserokopie świadectw i dyplomów),
    5. dokumenty potwierdzające ukończenie kursów, szkoleń (kserokopie dyplomów i zaświadczeń),
    6. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień (kserokopie zaświadczeń, certyfikatów),
    7. w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – ksero dokumentu potwierdzającego obywatelstwo oraz dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z przepisami o służbie cywilnej,
    8. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
    9. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    10. oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
    11. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w trybie postępowania rekrutacyjnego, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).
  6. W listopadzie 2015 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł mniej niż 6%.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie ZOEAS-u w pokoju 119, z dopiskiem: Nabór – specjalista ds. płac (na kopercie należy podać: imię i nazwisko, adres do korespondencji oraz nr telefonu kontaktowego) w terminie do dnia 28.12.2015 r. godz. 1200.

 

 

Aplikacje, które wpłyną do Zespołu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.zoeas.michalowice.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie ZOEAS-u w Regułach, ul. Al. Powstańców Warszawy 1.

 

Ewa Wierzgała

 

Dyrektor ZOEAS Gminy

Michałowice

 

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Centrum Usług Wspólnych Gminy Michałowice udostępnia możliwość wnoszenia podań, skarg, wniosków i zapytań w formie elektronicznej, opatrzonych właściwym podpisem elektronicznym zgodnym w wymaganiami ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2005 r., nr 64, poz. 565, ze zm.)

 

Funkcjonalność realizowana jest za pomocą systemu ePUAP lub obywatel.gov.pl

 

Przejdź na stronę skrzynki umożliwiającej złożenie pisma drogą elektroniczną

 

Logo ministerstwo cyfryzacji OBYWATEL.GOV.PL
informacje i usługi przyjazne obywatelom
Usługa uruchomiona w systemie Ministerstw Cyfryzacji pozwala w wygodny sposób i bez wychodzenia z domu wypełnić formularz pisma ogólnego i wysłać go na elektroniczną skrzynkę podawczą.

epuap

www.epuap.gov.pl

adres skrytki
CUW Gminy Michałowice:

/CUWMichalowice
(Uwaga: Aby można było złożyć wniosek do urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP – konto jest bezpłatne)