29.12.2017 13:53
ZP.271.1.121.2017
11
Zapewnienie obsługi technicznej budynku Urzędu Gminy Michałowice w Regułach przy ul. Aleja Powstańców Warszawy 1.
Termin składania ofert upłynął: 27.12.2017 godzina: 13:00
Działając na podstawie wewnętrznej procedury udzielania zamówień publicznych, w związku z dyspozycją art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.) Zamawiający - Gmina Michałowice informuje o wynikach postępowania pn. „Zapewnienie obsługi technicznej budynku Urzędu Gminy Michałowice w Regułach przy ul. Aleja Powstańców Warszawy 1” (nr sprawy: ZP.271.1.121.2017).
Załączniki
Data publikacji: 29.12.2017 13:53
Data ostatniej modyfikacji: 29.12.2017 13:53
Wyświetleń: 11
Data ostatniej modyfikacji: 29.12.2017 13:53
Wyświetleń: 11
Autor: Dominika Kwiecińska
Opublikował: Dominika Kwiecińska
Ostatnio zmodyfikował: Dominika Kwiecińska
Opublikował: Dominika Kwiecińska
Ostatnio zmodyfikował: Dominika Kwiecińska